poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Poszewka dla Julci. Reportaż ze Święta Mąki.

Kolejny kotek - tym razem na poszewce dla małej Julci. Materiałki wcześniej już wykorzystywane, tylko w innej konfiguracji.



* * * * *
Wczoraj byliśmy na Święcie Mąki w Ogrodzie Botanicznym. Tempo szybkie, bo jechaliśmy jeszcze potem do Teściów. Stoisk z wyrobami mącznymi to akurat było niewiele. Przyprawy, ostrzałki, miody, wiklina i trochę rękodzieła. Szczególnie spodobała mi się ręcznie malowane szkło i porcelana. Nie mogłam wybrać między makami, a lawendą, ale pani będzie w październiku na Święcie Dyni, więc mam jeszcze trochę czasu do namysłu :)



No i troszkę kwiatów


Ale zdecydowanie zawładnęły mną kaktusy, zwłaszcza serduszka :)



I na koniec - czy komuś się kojarzy? Bo mnie się skojarzył ;)))

;)))

10 komentarzy:

wawrzynka pisze...

Lawenda. Ja obstawiam. Wybór należy do ciebie ;). A poszewka - świetna. Na moich poszewkach do przedszkola mama sama wyszywała nazwisko. Bo wtedy taśm do naprasowywania jeszcze nie było. Do tej pory mam i używam te poszewki na jaśki. :) Oby i Julcia do tej poszewki czuła po latach podobny sentyment.

Florentyna pisze...

No popatrz, przegapiłam Święto Mąki:-(
Ale za to będę na Festiwalu Dyni.
Też obstawiam lawendę. Cudne te filiżanki, też sobie kupię, a co;-)))
Serdecznie pozdrawiam.

Elżunia pisze...

Witaj
Serdecznie zapraszam Cię do zabawy: Lubię...
Szczegóły u mnie http://elzunipracereczne.blogspot.com
Pozdrawiam

decou-galeryjka pisze...

kaktus wymiata!:)
śliczne te Twoje mini-kolaże...
przy okazji zapraszam do zabawy blogowej - szczegóły u mnie!:)

Sarna pisze...

Witaj, zapraszam do zabawy blogowej. Szczegóły u mnie :)

Iga pisze...

napewno to będzie ulubiona poszewka Julci :)))
uwielbiam lawendę, ale maki na porcelanie też pięknie się prezentują ... :)
a co do skojarzeń ... Kaaaaaaasiu! :)))

eMKa pisze...

Hihi... świetny kaktus... mnie tez się kojarzy... :)
Zapraszam do zabawy
http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/2010/08/zabawa-w-10.html

Kaatje pisze...

Juclia juz poszewke dostala, jest sliczna, dziekuje baaardzo:)

Annasza pisze...

Jasne, że się kojarzy :D:D A błękitna porcelana cuuuuuuuuuudna, wypatrzyłam na zdjęciach ;))

Magdalena eM pisze...

poszewka fajowa, obszyte literki, kociak i serduszka, podoba mi się to, a kaktus...skojarzenie było....chyba oczywiste i jedno...hahahaha :-)zboczuch :-D

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...