poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Zapraszam na moje CANDY :) Magnesy i kolczyki

Kto jeszcze nie wie, to przypominam o moim candy. Wszelkie informacje i zapisy są tutaj .


* * * * *
Po drugie - powstała nowa galeria rzeczy wyjątkowych, w której mam zaszczyt proponować swoje przedmioty - ArtStacja.pl
Zapraszam serdecznie tutaj !!!

Świetni Artyści prezentują swoje wyjątkowe przedmioty :)

* * * * *

Podpatrując dziewczyny na innych blogach postanowiłam pobawić się ze szklanymi kamykami i porobić magnesy, zawieszki i komplety. Robienie zdjęć w tym przypadku to koszmar, nie mam pojęcia jak dziewczyny to robią ! Ale co tam, pokażę...

Kilka wisiorków i magnesów - róże, owoce, motyle, koty, kwiaty...



Mały Książe (wisiorek)


Dwa kompleciki kolczyki+wisiorek i kolczyki z bluszczem

Dziękuję osobom, które już zapisały się na candy :)))
Zachęcam kolejnych Odwiedzających do zapisów i komentarzy - bardzo je sobie cenię !
Pozdrawiam :)










7 komentarzy:

Ines pisze...

Ja pierdziu .. a jak takie cudeńka się robi?:D

Darsi pisze...

Kasiu naucz mnie robić takie magnesiki plissssss :) Ja tez chcę takie :)

Ines pisze...

Tak taaaaak naucz nas:D

Renula pisze...

No właśnie-dołączam się do prośby moich poprzedniczek.Ewentualnie możesz mi podać cenę po ile byś sprzedała magnesiki lub wisiorki.
Jakby coś pisz na maila blogowego/mam w profilu.Pozdrawiam

Iga pisze...

Kasieńko, zdolna jesteś niesłychanie :)
dziękuję za odwiedzinki ...
pozdrawiam serdecznie

Zdolność-tworzenia pisze...

Ja chciałabym, żebyś zdradziła gdzie można kupić duże szkiełka. Mam tylko takie 1,5 cm

Annasza pisze...

Śliczne magnesy i kolczyki, a poza tym widzę, żeś prawie moja sąsiadka z Wrocławia :)))

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...