sobota, 14 sierpnia 2010

Worek / torba na kapcie z zawieszką ...

... czyli rok szkolny nadciąga dużymi krokami! Dzisiaj tak na szybko, bo właśnie jedziemy kompletować wyprawkę :( , czytaj wydatki murowane...

Przedstawiam worek na kapcie dla chłopczyka, a w zasadzie torbę, bo u nas tak jakoś doszliśmy do wniosku, że są poręczniejsze. Poza tym niekoniecznie muszą być na kapcie - równie dobrze można tu schować "bardzo ważne" przydasie, czy prezent dla małego mężczyzny! A do kompletu wesołe autko-zawieszka :)


Wersja dla dziewczynki "sie robi" ;)

* * * * *

A to znalezione kiedyś przy okazji w sieci - jak macie stare sztućce do wyrzucenia, to już wiecie, co można z nich zrobić! Według mnie bardzo pomysłowe!


Acha - zajrzyjcie na stronę Kłodzka, właśnie trwa tam świetna impreza z pokazami, koncertami, zwiedzaniem, jarmarkiem... Jak się uda, to my pojedziemy jutro.

* * * * *

Dziękuję nowym osobom, które dołączyły do candy i moich Obserwatorów! Bardzo się cieszę :)))
Życzę udanego weekendu !
:)

3 komentarze:

Annasza pisze...

Fajny woreczek dla małego mężczyzny :) A wieszaczki takie widziałam, też mi się podobają, tylko chyba ja widziałam je w odwrotną stronę, tzn. trzonkami do wieszania ;)

Imoen pisze...

Cudna torba! Aż mi się jakoś smutno zrobiło, ze chodząc do szkoły nie miałam takiej fajniutkiej. Choćby z autkiem;)

Pozdrawiam.

wawrzynka pisze...

A zastanawiałam się kiedyś jaki użytek zrobić z wygiętego sztućca! :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...