czwartek, 12 sierpnia 2010

Nie mogłam się oprzeć... Kapciuszki-maluszki dla Pani i Pana ;)

No, bo ja się pytam - jak mogłam przejśc koło takiego cudnego pojemnika na ciasteczka obojętnie ?!!!

Mamy koło siebie taki mały placyk z różnościami i czasami trafią się rarytasiki takie, jak ten pojemniczek. Wprawdzie nie mam pojęcia, co na nim jest napisane (nawet jeśli po niemiecku, to nie znam tego języka), ale wogóle mi to nie przeszkadza. W ten sam dzień trafiłam też na inne fajne przedmioty, a wszystko to aż za całe... 9 zł!
Króliś, a może zajączek, nigdy nie wiem jaka jest różnica ;)

Pojemnik na zapałki (całego zeta kosztował!) zostanie przerobiony z wykorzystanie decu

No i ślimaczek - oczywiście zostanie zamieszkany przez jakąś florę


* * * * *
A tutaj kapciuszki dla maluszka - może ktoś się skusi na śliczne dziergadełka dzieciowe?!

Wersja biała


Wersja niebieska



* * * * *
Odpowiadając na Wasze wpisy:

Darsi, Ines i Renulko - skoro jest taka potrzeba, to postaram się zrobić jakiś mały tutorial dotyczący magnesów, ale zastrzegam, że nie wiem kiedy ;)

Zdolność Tworzenia - niestety, ja mam szkiełka tylko takie na ok.18 mm. Kupiłam je w Obi w dziale Ogrody. W mojej okolicy obeszłam już chyba wszystkie możliwe kwiaciarnie, ale nie mają większych szkiełek, bo podobno we florystyce już się od tego odchodzi. Być może na giełdzie kwiatowej (ale u mnie jest daleko) lub jakiś sklep internetowy (ja znalazłam jeden, gdzie mają duże szkiełka, ale płaskie). Dziewczyny gdzieś kupują - pochwalcie się, gdzie, proszę!

Annaszo - mam nadzieję na spotkanie w realu, jak już naprawimy autko?! Może u Darsi (chyba się nie obrazi, że tak za Jej plecami ;) ?

* * * * *

Niniejszym BARDZO DZIĘKUJĘ wszystkim osobom, które zechciały dołączyć do mojego candy, a niektórzy nawet do grona Obserwatorów. Ogromnie mnie to cieszy, tym bardziej, że trafiłam na blogi przeze mnie nieznane. Swoją twórczość prezentują tam wspaniałe dziewczyny!
Zachęcam do udziały w candy, jest jeszcze czas - szczegóły tutaj !
Dziękuję!


9 komentarzy:

Iga pisze...

Faktycznie trafiły Ci się Kasieńko rarytaski :))) a kapcioszki i skarpetuszki są urocze ...
pozdrawiam serdecznie

Agnieszka De... pisze...

Ty to masz szczęście,takie znaleziska to prawdziwe skarby.

Ines pisze...

to nic :D ja poczekam a w tzw międzyczasie mam sporo do nauki:D

Anonimowy pisze...

Śliczne caceńka kupiłaś. ;-)

Annasza pisze...

No popatrz, taka propozycja, a ja dziś znów siedziałam u Darsi i jej głowę zawracałam sama ;)) Zakupy cudne, a butki prześliczne :))

Peninia / Gosia pisze...

Prześliczne skarby:))Dziekuję za odwiedzinki na blogu:)Pozdrawiam:)

Bovary pisze...

Ale świetny pojemnik na ciasteczka ! a ja myślałam,że to Ty sama te ciasteczka upiekłaś,tak fajnie są zrobione ! Udało Ci się upolować extra rzeczy :)

Imoen pisze...

Jakie udane zakupy! Też bym się nie mogła oprzeć takiemu pojemnikowi.

Pozdrawiam.

domilkowydomek pisze...

Kasiu często fajne skarby możemy znaleźć w naprawdę niepozornych miejscach za grosze. Twoje zdobycze świetne.
i jakie skarpetusie i bamboszki rewelacyjne wymodziłaś. Szkoda że mój MIłek juz duzy .
I skorzystałam z zaproszenia na candy oczywiście :)

pozdrawiam

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...