czwartek, 27 lipca 2017

Duuużo kocyków

Z przyjemnością wróciłam do szycia po dłuższym czasie 😊


Okazją do tego była prośba o uszycie kocyków, a wyszło ich całkiem sporo.


Miało być minky i bawełna.
Minky - dla mnie istna tragedia do szycia 😐
 Rozciąga się przy szyciu, więc trzeba gęsto spinać szpilkami, ścinki fruwają po całym pokoju i trudno je usunąć, źle się tnie ...
Ale za to efekt jest super :)


Milutkie, mięciutkie i ładniutkie.
Uszyły się trzy rodzaje - morski, czyli granat z kotwicami, pierniczki z różem ...


... i mięta z serduszkami.


No i bynajmniej nie są one dla dzieciaczków, 
a dla psiaków, które ruszą w drogę do innych domów.
Pochodzą z cudownej hodowli bulterierów miniaturowych Shebully od Pauliny Wolf .
Było 10 ślicznych szczeniaczków, a nie ma już żadnego, bo wszystkie szybciutko znalazły nowych właścicieli 😊


A skąd to zainteresowanie ?
O tym następnym razem.
Pozdrawiam

8 komentarzy:

mirosek pisze...

Jaka piękna rodzinka <3 urocze słodziaki :) kocham te pieski ale ze względu na pracę mam kotki :)
Kocyki super, szczególnie te miętowe :)

kicikicitata pisze...

Świetny pomysł. Kupujesz pieska i dostajesz cudowny kocyk dla niego:)
Kocyki cudowne, pieski też.
Pozdrawiam serdecznie:)

Unknown pisze...

kocyki super, fajny pomysł :-)

w związku z nitką pisze...

Kocyki ekstra - wspaniała wyprawka dla tych uroczych pisaków :-)

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Super, ale czy psiaki nie mają zbyt dobrze na tym świecie? Ja będę szyła kocyk dla córci i to własnie z minky, mam owelock, więc powinno pójść jak po maśle. Pozdrawiam serdecznie :)

manita pisze...

czyżbyś sprawiła sobie bulla?!Kocham te psy. Fajne kocyki dostały!

Gosia pisze...

Uszyłaś wspaniała wyprawkę dla tych piesków :). Czyżbyś wzięła jednego pod dach :)

Jania pisze...

W tytule posta przeczytałam "dużo kUcyków" i szukam gdzie te konie :D
Kocyki bardzo fajne. Lubię minky, bo są miluśne :) ALe myślałam, że kocyki będą dzieciaczkowe, a nie psie - oryginalny i fajny pomysł :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...