sobota, 21 sierpnia 2010

Znowu worek na kapcie ;)

Pewien 4-latek zaczyna we wrześniu karierę przedszkolną, ale niestety nie ma na nią ochoty (jeszcze nie wie, co traci bidula!). Zaniepokojona mama podumała i tak sobie pomyślała, że zamówi worek ze strażakiem Samem, który doda mu otuchy. Pani Która Szyje stwierdziła, że z Samem to może być kłopot, ale wóz strażacki to jak najbardziej! Ale ponieważ Pani Która Szyje lubi wyzwania, więc też podumała i jednak tego strażaka dodała...
... A oto efekty



I zawieszka

Jest to prototyp, więc pewnie natępnym razem kilka rzeczy zrobię trochę inaczej. Strażak Sam to zdjęcie przyszyte pod grubszą folią, które można bez problemu odpruć, bo jest przyszyte prostym ściegiem, a pod spodem jest okienko na taki wypadek. Oczywiście trzeba uważać przy prasowaniu ;). Równie dobrze może tam być zdjęcie innego dzieciowego bohatera albo i samego dziecka :)
I co Wy na to? Może być? 
Mama Która Zamawiała chyba jeszcze nie widziała, bo wysłałam maila ze zdjęciami, ale nie mam odpowiedzi i STRASZNIE się denerwuję ;/ !!!

Kochane - dziękuję wszystkim Obserwatorom, komentatorom i osobom, które dołączyły do candy za wizytę u mnie :* Nie spodziewałam się aż takiego odzewu, więc jest mi tym milej :)))

Miłego weekendu wszystkim życzę (i zazdroszczę tym, którzy dotarli do Bolesławca na Święto Ceramiki, mnie się nie udało...)
Idę dalej szyć kolejne sympatyczne zamówionko :)

:)))

6 komentarzy:

Florentyna pisze...

Świetny worek! Aż by się chciało być przedszkolakiem;-)))
Mama Która Zamawiała z pewnością będzie zadowolona, a sam zainteresowany chyba najbardziej:-)
Pozdrawiam i życzę pogodnej niedzieli.

Darsi pisze...

Kasiu, woreczek rewelacja! :) Myślę, że niejeden przedszkolak marzy o takim cudeńku. Pani Która Szyje jest bardzo, bardzo zdolna! :)

Aśka pisze...

MOje dziecko tez pedzi do przedszkola od 1 wwrzesnia! Pokazalam mu Twoje dzielo...i musze teraz siadac do maszyny hihi Pozdarwiam

Kasia z Różności pisze...

Asiu - do dzieła! I nie zapomnij się pochwalić!

wawrzynka pisze...

Worek super. Ja mam kuzyna-chrześniaka 4-latka właśnie, który zamówił u mnie zegar z Tomkiem... Niedługo pokażę efekt na swoim blogu. Nic specjalnego niestety się nie udało ale Tomek jest. Twoja torba jest na bank o niebo lepsza od mojego zegara :D. Bolesławiec - taaak widziałam, że będzie kiermasz. Ale nie było mi z kim pojechać. :( A ode mnie to jakies niecałe 2h drogi autem. MAm nadzieję, że i Tobie i mi uda się zaliczyć następny ich kiermasz! :)

Agnieszka - ABOKU pisze...

Super te worki (ten i ten we wcześniejszym poście) bardzo pomysłowe i kolorowe.

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...