niedziela, 22 sierpnia 2010

Nowe serduszka dla bobasa i serduszko na prezent ślubny...

...jako dodatek do kwiatów albo zamiast nich, na rocznicę ślubu rodziców albo znajomych, dla ukochanego. Zastosowań jest wiele, a serce wyszło CUDNE - jest to oczywiście opinia jak najbardziej czysto subiektywna ;)



A nowa wersja serduszek dla bobasów prezentuje się tak:

Dla dziewczynki


Dla chłopczyka


Bazą jest oczywiście tildowy wykrój serca ze skrzydełkami, a dodatki w kolorkach odpowiednich dla płci.
Tak je właśnie planowałam, ale nie sądziłam, że wyjdą tak ładnie :)

Pozdrawiam 
:) 

13 komentarzy:

noomiy pisze...

ja się z obiektywną oceną zgadzam ;)

Annasza pisze...

Ależ śliczności :))

Iga pisze...

no nie mogło być inaczej ...
wyszły pięknie :)))
pozdrowionka

Muszelka pisze...

Piękne te Twoje serduszka, najbardziej te ślubne mi sie podobają... :)

domilkowydomek pisze...

rewelacyjne serduszka dla bobasków

brydzia pisze...

Śliczne serducha; podobają mi sie te maleńkie dodatki i tasiemka.Wszystko idealnie zestawione.
Pozdrawiam serdecznie:)

Bovary pisze...

Piękne serduszka ! Do mnie najbardziej przemawiają te z kotkami.Świetny wzór :)

Anonimowy pisze...

Cudo!!!! to z kotkami!!!

Justyna .F.

annakatarzyna pisze...

Fantastyczne kociaki! :D

wawrzynka pisze...

Dostałam dzisiaj serduszko dla dziewczynki - śliczne :). Poza tym ślimakowa para młoda jest przecudna. Dziękuję Kasiu!

Magdalena eM pisze...

serduszek nigdy za wiele, to z kotkami jest świetne, serduszko z ogonków :-). Serduszko dla chłopczyka i dziewczynki - uskrzydlone :-)...bo małe dzieci, to jak Aniołki przecież :-)

jolek pisze...

Te kocie serduszka...prześliczne:)

kasiag pisze...

Twoje prace są piękne!!!!!!!
Tyle różnych form i kolorów.Masz głowę pełną pomysłów!

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...