środa, 4 sierpnia 2010

Koniec wakacji, aniołki i candy :)

   Jesteśmy już w domu, chociaż nikomu nie chciało się wracać - tak dobrze nam się wypoczywało w dobrym towarzystwie. Pozdrawiamy Jabuszka, policjanta i całą resztę towarzystwa :))) ! Zamęczę Was jeszcze ostatnimi zdjęciami z Kobyłki...


* * * * *

Powakacyjne pranko i sprzątanko już zaliczone, więc mogłam wykończyć wcześniej zaczęte średnie i duże aniołki




Nie wszystkie całkiem foremne, ale pewnie w tym ich urok :)

* * * * *

   A teraz o wspomnianym tytułowym candy. Miałam okazję już w kilku uczestniczyć i nawet zostać wylosowaną, dlatego też chciałabym dać okazję innym osobom i zorganizować candy na moim blogu. Licznik dawno przekroczył tysiąc wejść, jest kilka osób, które zechciały dołączyć do moich stałych obserwatorów - więc otwieram zapisy! Zakończą się one 1 września o północy, a losowanie zostanie przeprowadzone 2 września - w dzień urodzin R (może zechce zostać sierotką!). Świat blogowy jest tak wielki, że nie jestem w stanie poznać wszystkie pisane blogi. Dzięki candy mam nadzieję na odwiedziny osób, u których jeszcze nie gościłam. Obiecuję zaglądnąć z rewizytą do każdego. Zasady są ogólnie znane - komentarz pod tym postem, zdjęcie w bocznym panelu z linkiem zwrotnym. Osoby, które piszą blogi gdzie indziej proszę o zostawienie swojego blogowego adresu. Osoby, które nie piszą bloga, ale zechcą mnie odwiedzić proszę o zostawienie adresu e-mail.  Nowi Obserwatorzy mile widziani!
 Do wylosowania jest to, co zawiera poniższe zdjęcie...


... broszka w formie białego kwiatuszka z zielonymi listkami i żółtymi koralikami na środku...

... pięć mulinek, jedno wydanie Kramu z robótkami...

... drewniany domek i śliczny wróbelek :)

   Mam nadzieję, że zestaw Wam się spodoba! Domek można wykonać w dowolnej technice - widziałam przeróżne piękne pomysły na pomalowanie, w decu, z wykorzystaniem papierów do scrapu, nawet oklejone mulinką. Inwencja zależy zatem tylko od osoby, która zostanie wylosowana :)

ZAPRASZAM WSZYSTKICH BARDZO SERDECZNIE !!!
:)))

42 komentarze:

Darsi pisze...

Z oooogromną przyjemnością zapisuję się jako pierwsza :) Same wspaniałości przygotowałaś Kasiu - pozdrawiam serdecznie.

Zula pisze...

Anielskie aniołki :)
Na cukiereczki z przyjemnością się zapisuję :)
Pozdrawiam

Agnieszka Bloch pisze...

Śliczności, ustawiam się w kolejce :))
Miłego dnia
aga.ocean@wp.pl

Aleksandra Stolarczyk pisze...

ustawiam się w kolejce, pozdrawiam serdecznie:)

AP pisze...

Dzień Dobry


Chcę wróbelka Elemelka ,który z tego cudownego
candy na mnie zerka :).

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Avarill pisze...

Jakie piękne cukieraski, i ja się zapisuję :)
W hafcik kiedyś się bawiłam i chętnie powrócę dzięki gazetce i przyborom, domek bardzo mi się przyda, ponieważ moja rodzicielka w ramach prezentu urodzinowego chce mnie wysłać na kurs decoupage. Taki ptaszek na pewno chętnie przysiądzie na mojej półeczce, a broszka zakwitnie na jakimś ciuszku :)
Piękne aniołki lepisz. Mi masa solna a to rozpływa, a to kruszy w dłoniach, więc takie solniaczki mi nie wychodzą. Serduszka i breloczki też fajne tworzysz :)
Pozdrawiam duszno-deszczowo :)
Bizuterium.blogspot.com

eda pisze...

SZCZESLIWA 7 MOŻE PRZY LOSOWANIU TEZ SIE POSZCZESCI POZDRAWIAM GOROCO NAGRODY BOSKI NA TAKI DOMECZEK CHORUJE KUPĘ CZASU
MOŻE MASZ JAKIŚ NAMIAR GDZIE TAKIE IDZIE ZDOBYĆ BO WSZYSTKIE MOJE POSZUKIWANIA KONCZA SIE FIASKIEM

Iga pisze...

przydałby się domeczek ...
dużo u nas ptasich gości ...
miałyby się gdzie rozgościć :)))
Anioły są ślicznościowe ...
pozdrawiam serdecznie

Mila pisze...

To jest wspaniałe candy! Chcę, chcę!
 liczyć mnie, jeśli potrafisz!
Jestem z Ukrainy!
link na blogu po prawej:
http://novivitok.blogspot.com/

Agnieszka - ABOKU pisze...

Dziękuję za odwiedzinki i zaproszenie z miłą chęcią wezmę udział w zabawie. Śliczne aniołki robisz.

Peninia / Gosia pisze...

Och wspaniałe Candy:)Oczywiście w kolejce postoję...może szczęście dopiszę bo domeczek i ptaszek uroczy:)Pozdrawiam:)

Molly.M pisze...

Ja także bardzo chętnie wezmę udział:) Już od dawna marzę o takiej broszce:):) Pozdrawiam serdecznie:)

Annasza pisze...

Super candy, ja właśnie swych sił próbuję również w hafcie, więc wszystko się przyda, nie wspomnąc już ślicznego ptaszka i domku, do naszego nowego domu wprost będzie jak znalazł pierwszy prezencik :))) Pozdrawiam serdecznie :)

Agnieszka De... pisze...

Ja nie przejdę obok takich cudeniek,zapisuje się i czekam,czekam,czekam.

domilkowydomek pisze...

Kasiu i ja tez się zapisuję na candy do Ciebie.

Pozdrawiam cieplutko

brydzia pisze...

Na takie wspaniałości i ja się zapisuję. I chętnie dołączę do grona obserwatorów.
Pozdrawiam serdecznie:)

kasiekw pisze...

ja też się przyłączam i ustawiam grzecznie w kolejce

Edzia pisze...

chętnie zdecoupaguje to cudeńko, wiec ustawiam sie po swoją szanse - zapraszam tez na edzia-goodies i moje małe candy:)

Anonimowy pisze...

Och jakie piękne i pomysłowe, a mulinki bardzo praktyczne. Tak bym chciała dostać takie prezent!! Grzeczniutko sobie poczekam umilając czas poczytywaniem i podglądaniem Twojego bloga. Pozdrawiam:-D

Anonimowy pisze...

Marzę o swoim własnym domku :)

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

Cieszę się, że tutaj trafiłam, chętnie ustawię się w kolejce po te przydasie! I zapraszam na CANDY do siebie - zapisy tylko do północy, dziś!

ABily pisze...

Wpadam tutaj zwabiona cudnym Candy.Pozdrawiam:)

mareju pisze...

Piękne candy domek śliczny .Pozdrawiam

wawrzynka pisze...

Już mam pomysł na domek! Dlatego się zapisuję.

http://wawrzynka.blogspot.com

Mikko pisze...

Ehh jakie wspaniałości. Moze ten wróbelek zechce do mnie przylecieć :)

Nela pisze...

Bawię się i ja, zasyłam pozdrowienia:)

Agnieszka C. pisze...

domek i ptaszek to super zestaw, bardzo pasują do siebie :) zapisuję się i ja :) Pozdrawiam, Agnieszka

Aśka pisze...

Sliczny domek , moj tato takie kolekcjonujem moze uda mi sie go wygrac dla niego!!! Pozdrawiam

Nataliya pisze...

Zestaw BARDZO nam się podoba, zapisuję;)
Pozdrawiam!

Ata pisze...

Tak piękny zestaw przygotowałaś, że nie mogę się nie zapisać :-)

Muszelka pisze...

Z miłą chęcią przygarnę takie piękne, słodkie cukiereczki, ponieważ w kramie z robótkami widzę delfinki a ja je kocham po prostu....
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)

raeszka pisze...

Cudne candy chętnie przyłączę się do zabawy :).

I pisze...

Ja również ustawiam się grzecznie w kolejce po te cuda;)

pozdrawiam serdecznie
stała obserwatorka jeszcze bez bloga;)

ISZSONIIA5@GMAIL.COM

Natalia pisze...

chętnie bym się tym domkiem zaopiekowała :)

izary pisze...

u mnie na komodzie jeden ptaszek uwił gniazdko, ale biedaczyna jest samotny, chetnie zaopiekowałby się jakąś ptasią pannicą :):)

gagipa pisze...

Same wspaniałości. Pozdrawiam i dołączam do kolejki.
www.bizugagipy.blox.pl

Anonimowy pisze...

Ja też spróbuje szczęścia w losowaniu tych słodkości;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)

sabatka pisze...

też się piszę pozdrawiam i zapraszam

Sklepik pisze...

Ustawiam się w kolejce po te cukierasy cudne!!

T.O. pisze...

Oj, choć bez bloga to się wpisuje. Uwielbiam spędzać czas podglądając ten i kulka innych blogów. Sama nic nie piszę bo to mi już takiej frajdy nie sprawia.

POZDRAWIAM
Tereska

Aurelia pisze...

Zakochałam się w tym ptaszku.
Gorąco pozdrawiam

zainspirowana pisze...

ja też bym chciała spróbowac...
mogę się jeszcze dopisac?

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...