czwartek, 24 czerwca 2010

Zakończenie roku szkolnego i Święto Wrocławia

   W naszej szkole zerówkowicze zakończyli rok szkolny już dzisiaj, więc od jutra laba... chociaż dzieci akutrat nie były tym zachwycone, w czym oczywiście największa zasługa ich Wychowawczyni, nad którą rozpływałam się już nie raz. Jako Rodzice chcieliśmy dać Jej w podziękowaniu za włożoną pracę i zaangażowanie coś niepowtarzalnego. Dlatego też poza dobrą kawą na przebudzenie rano, bombonierką na osłodę życia wymyśliliśmy to:



Nie mogłam, niestety, pochwalić się wcześniej zakupami, ponieważ wiem, że Pani Ewa tu zaglądała, a miała być niespodzianka. Piękna i cudowna anielinka została zamówiona oczywiście u Darsi, a ponieważ robi Ona najlepsze zdjęcia swoim dziełom, to zapraszam do oglądnięcia tutaj


Piękna scrapowa karteczka na życzenia została zamówiona u Agnieszki. Zaglądnijcie do niej, bo robi cudne rzeczy, a jej pomysł na kieszonkowce jest świetny!


A to dodatek "z jajem". Rysunek zobaczyłam kiedyś w sieci, wydrukowałam go, nakleiłam na sztywniejszą kartkę, okleiłam ozdobną tasiemką i zrobiłam zawieszkę.

Ponieważ nauczyciele w naszej szkole chcą wespszeć jedną z zalanych szkół, to poprosili, żeby zamiast kwiatów wrzucić te pieniążki do skarbonki. Poparliśmy pomysł, a że z zebranych pieniążków trochę nam zostało, więc daliśmy Pani kopertkę z prośbą o przekazanie na ten cel.


A to jest prezent od Młodej dla Pani zamiast kwiatka - lawendowe serduszko tildowe i masosolny kamyk z kwiatami ozdobiony decu.

Dzieci też zostały obdarowane przez Panią prezentami i dyplomami. Młoda załapała się na pierwsze miejsce w konkursie ekologicznym - zbieranie baterii.






Pamiątkowe wspólne ostatnie zdjęcia z łezką w oku


A to następne pokolenie, które szykuje się już do Pani Ewy :) Jeszcze maja trochę czasu, bo ledwo od podłogi urośli ;)


Mniej i bardziej poważnie na koniec roku




Dyplomy, prezenty i nagrody od Pani




Mamie też się dostało :), za co bardzo dziękuję


 Dostąpiłam też miłego zaszczytu składania życzeń i podziękowań w imieniu rodziców Wychowawczyni.

* * * * *
I trochę patriotyzmu lokalnego - Wrocław świętuje! Mieszkańców i gości zapraszam do zobaczenia programu, który można poczytać tutaj


Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za pozostawione komentarze. Miło jest je czytać i poznawać nowych gości.
:)))

1 komentarz:

Zuza pisze...

Ależ piękne rzeczy robisz! :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...