niedziela, 4 grudnia 2011

Wpis zoologiczny ;)

Jak przeglądnęłam zdjęcia na dzisiejszy wpis, to okazało się, że wszędzie czai się jakiś zwierz ;)
Same poduszki, a na każdej fauna!

Poprzednio pokazywane koty szczęśliwie znalazły już swoich nowych właścicieli, a tu mam następne, tylko nieco dzikie ;)


Uwielbiam ten wzór - coś pięknego!
Jeżeli ktoś ma mieszkanko w tych klimatach, to polecam, bo fantastycznie się prezentuje :)



Tutaj lwię w sympatycznym wydaniu dla milusińskiego:


Sowa - jedyna w takim wydaniu - też się zaplątała ;)
O ile sówki jeszcze mam, to takie wydanie będzie niepowtarzalne, choćby ze względu na brak kwiatuszkowego materiału.



Słonie - na szczęście - w afrykańskim klimacie:

Przyznam się Wam, że z prezentami dla panów mam zawsze niesamowity kłopot - wprawdzie należę, do ludzi praktycznych, ale jednocześnie nie lubię obdarowywać w kółko tym samym. Dlatego zawsze szukam alternatywy dla dezodorantów, czy skarpetek (ewentualnie Biovitali Senior, czy coś w tym guście dla starszyzny!). Stąd ten właśnie materiał wywołał u mnie niesamowity zachwyt i nie miałam dylematu "kupić - nie kupić" ! Wszyscy panowie w mojej rodzinie wędkują (albo udają się nad wodę pomoczyć kija, żeby uciec z domu;) ), więc nadarzyła się okazja na podarowanie czegoś przydatnego i zgodnego z zainteresowaniami :)


Spinningowe muszki na oliwkowym tle fajnie się prezentują, a na tył dałam wełniana krateczkę.
Stołeczek wędkarski, a na to podusia - miękkość, wygoda i ciepło dla pupeczki gwarantowane ;)



Teraz na tapecie dzieciowe podusiowe przytulaki w fajnych kolorkach, ale to już następnym razem.

Pozdrawiam :D

20 komentarzy:

rhodiana pisze...

Oj widzę, że ty tworzysz seriami :) Tak jak ja :p Podusie jak zawsze urocze :)

ladybird pisze...

Prawdziwy pracuś z Ciebie , a poduszki urocze mnie zwłaszcza urzekła ta z sówką :) Pozdrawiam !

Aninkowo pisze...

śliczne a tygrys najpiękniejszy :D

Anonimowy pisze...

Sowa i kwiecisty wzór - REWELACJA ! :) Naprawdę śliczne.. :)))

Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

Anonimowy pisze...

Piękne różnorodne poduchy Suuper.Pozdrawiam

pesymistka13 pisze...

motyw z tygrysem i sową spodobał mi się najbardziej:) piękne.

Kasia pisze...

tygrysy po prostu mnie powaliły :D no tosz mój men nie dość, że ma kocyk w tygrysy to i dziarę na łapie tygrysa właśnie :D

Asia pisze...

Super poduchy:))
Pozdrawiam Asia

Ewa pisze...

szaleństwo szyciowe na maksa u Ciebie :) - ale to dobrze, możemy się napatrzeć, ku uciesze :))

Blue-Anna pisze...

Mrrrauuu. Pracuś z Ciebie :)

Niedokończone... pisze...

podusia z sówka - Rewelacja...

czary mary z materiału pisze...

Swietne zwierzęce motywy :)Ta pierwsza poducha jest fantastyczna !
pozdrawiam :))

Boei pisze...

Cudne poduszki, zwłaszcza ta z sową;)

M(aniek) pisze...

świetne są wszystkie poduszeczki :)
lewki najlepsze bo przecież to moj zodiak i najbliższe mi są :D

kasia pisze...

Poduchy rewelacja!!!Tygrysowo-lampartowa-bossska:)

olllq pisze...

Świetne poduchy , ta w męsko wędkarskim wydaniu to na prawdę rewelacyjny pomysł , co prawda samych panów mam w domu , jednak żaden nie wędkuje. Dla nich poduszki musiały by mieć iście zwierzęcy motyw , kucyki .... Te ukryte pod maską samochodów.

Kasia z Różności pisze...

Olllq - taka też będzie, tylko na razie czeka na wypchanie ;)

Maria pisze...

Piekne poduchy z slicznych materialow :) Ciekawa jestem dzieciowych przytulanek

renataa25 pisze...

Przepiękne podusie i jaka ich ilość!!!

MAGARO pisze...

Cudowne poduszeczki, jedna ładniejsza od drugiej :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...