sobota, 17 grudnia 2011

Podkładki świąteczne

Ktoś świetnie określił to, co się u mnie teraz dzieje - "wieczny niedoczas" ;)
Dlatego na szybciutko wstawiam świąteczne podkładki pod kubeczki, a jutro postaram się zaprezentować te nie świąteczne :)
Mają spore rozmiary, więc tak na prawdę pomieszczą też talerzyk, na przykład z ciachem. Niektóre będą tylko w dwóch egzemplarzach.
Różnorodność spora, więc zapraszam do oglądania :)

Śliczna bawełna z reniferami:



Dzwoneczki:


Bombki w dwóch wersjach, bardzo eleganckie, z nutką złota:




Znane już materiały z ostrokrzewem w dwóch kolorach, kokardkami i choinkami:




Maszynowe motywy na bawełnianej surówce:




Mikołaje - bardzo mi się podoba efekt ostateczny ;)



Aniołek z serduszkiem:


I piękna bawełna w typowo świątecznym kolorystycznie zestawieniu.
Poza paseczkami ma jeszcze delikatny wzorek, który nie bardzo chciał wyjść na zdjęciu.



Na koniec podkładki pod talerz, które pomieszczą jeszcze kubeczek i sztućce, bo spore wyszły ;)
Prezenty na granatowym tle ze złotym obrysem:



Wiem, dużo tego, ale wcześniej się z nimi nie wyrobiłam :/
Leżały skrojone i spięte już od jakichś 3 tygodni, a tu co chwilę było coś innego do zrealizowania!
Gdyby ktoś miał ochotę, to na razie dostępne są w Galerii.

Nie zostawiajcie robienia lub kupowanie prezentów na ostatnią chwilę, bo to, co dzisiaj zobaczyłam w jednej z galerii handlowych, to jakiś istny obłęd! Musiałam iść do drogerii ( zasmarkane  dzieciaki wykończyły mi trzy paczki chusteczek!) i zastałam tam taki tłum, że ledwo przeciskałam się między zdenerwowanymi ludźmi, których kultura - pomimo nadchodzących świąt - pozostawiała wiele do życzenia. Posądzam, że jutro nie będzie lepiej.

Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

chmurka pisze...

Prześliczne są :) a ile wzorów i kolorów :))

Aninkowo pisze...

Śliczne :))))))

Unknown pisze...

gdybym już nie miała kotów chciałabym 3/4 wszystkiego :D

Joanna pisze...

Kasia, nie nadążam. Tyle śliczności coraz to pokazujesz... Pięknie szyjesz i bardzo dużo :)

w związku z nitką pisze...

Podkładki są z tak cudnych tkanin, że chciałoby się mieć je wszystkie, ale najbardziej urzekły mnie te z pojedynczymi, niebieskimi bombkami, z mikołajami, oraz ze świeczkami i dzwoneczkami. Urzekające!

MAGARO pisze...

O raju....ileż tego
Jakie cudne materiały
oczopląsu można dostać

Sylwia pisze...

Prześliczne są te podkładki. Mi najbardziej podobają się te jaśniutkie z dzwoneczkami :)

Ewa pisze...

szaleNstwo szyciowe u Ciebie :) Piękne podkładeczki - wszystkie co do jednej :)
wiem coś o tych tłumach i wiem też, że raczej mnie w galerii handlowej przed świętami nie zobaczą ;)

Ania pisze...

Ojej jak ich dużo i jak dużo wzorów i kolorów. Superowe. Bardzo mi się podobają wszystkie bez wyjątku.

Agata z magicznego atelier pisze...

Niezłą linię produkcyjną masz w rękach :) Wszystkie podkładki są cudowne!
Pozdrawiam

kajkosz pisze...

Bardzo praktyczne i fajne:) A renifery takie psychodeliczne troszkę ;)

SzycieUli / UlaSewing pisze...

prześliczne są wszystkie podkładki!! w takim klimacie świąteczny stół będzie elegancki! masz cudowne tkaniny!!

Bożenka pisze...

Prześliczne są wszystkie,ale te z niebieskimi bombkami mi się najbardziej podobąja. Pozdrawiam

Asia pisze...

Super produkcjia:)) Wszystkie podkladki sa cudne:))
Pozdrawiam Asia

kasia pisze...

Ale fajna produkcja u Ciebie:)

czary mary z materiału pisze...

Bombowe !! Piękne tkaninki :)Pozdrawiam :)

.. pisze...

śliczne te podkładki ...spróbuje takie uszyć może coś z tego wyjdzie? ja jestem laik w szyciu;)
Pozdrawiam!

AgA pisze...

Jiiiiiiiii, nie sposób wszystkiego komentować tak się zachwycam. Piękne kolory i wzory. Szczerze podziwiam

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...