czwartek, 8 grudnia 2011

Koniki Dala

W wielu miejscach można ogląda tzw. koniki Dala.
Dzięki Agnes dowiedziałam się, że tak na prawdę są to koniki z Dalarna .
Legenda opowiada, że strugali je drwale dla swoich dzieci i ofiarowywali wracając z podróży, aby strzegły przed złymi duchami :)
Dzisiaj oryginalne koniki tworzone są w Szwecji z najlepszego drewna, ale wariacji na ich temat widziałam całe mnóstwo :) 
Dlatego bardzo ucieszył mnie ten kawałek materiału, który przeznaczyłam na zrobienie zawieszek z konikami Dala.

Wersja zakatarzona i w szaliczku :



Tęczowy:


Graffiti:


W gwiazdki:


Oczytany ;)


Zostały mi jeszcze koniki z tatuażem, różowy z ogonkiem świnki...


... wiosenny, wełniany...


... i w kropeczki :


Wybór spory, aczkolwiek wszystkie zawieszki mam w pojedynczych wzorach, więc jeżeli ktoś chciałby taką dekorację dla siebie lub na prezent - do obrony przed złymi mocami, to zapraszam do Galerii ;)

A jutro?
Wiadomo - losowanko !!!
Zapraszam i pozdrawiam :)

33 komentarze:

Joanna pisze...

Najbardziej przypadł mi do gustu wiosenny...

incognito pisze...

oczytany wymiata:)

BB pisze...

Oczytany jest świetny.

Ewa pisze...

słodkie :) oczytany rzeczywiście jest debeściakiem :) ale i zakatarzony jest rozkoszny :) A ten w kropeczki byłby fajny z dżinsowym tyłem, nie sądzisz? :))

Anonimowy pisze...

Tęczowy jest obłędny.Pozdrawiam.

skimmia pisze...

śliczne koniki ten tęczowy hmmm piękny :-)

Égotiste pisze...

pierwszy bardzo kojarzy mi się ze świętami, więc najbardziej go polubiłam ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie, jako że dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem http://xladymonroex.blogspot.com/

Alexandra pisze...

Ale śliczne :)
Zdolne masz łapki :D

srokencja pisze...

świetny pomysł na zawieszki.Gratuluję.
pozdrawiam

ovillo pisze...

Cudne wszystkie po kolei.
A wiesz Ty, że my mamy naszą rodzimą tradycję drewnianych koników? Słyną z tego okolice beskidzkiej Stryszawy.
Pozdrawiam!

ovillo pisze...

Cudne wszystkie po kolei.
A wiesz Ty, że my mamy naszą rodzimą tradycję drewnianych koników? Słyną z tego okolice beskidzkiej Stryszawy.
Pozdrawiam!

Teiwaz pisze...

Kasiu, gdzie Ty kochana takie piękne materiałki zdobywasz?:))
Wszystko mi się tak podoba, hurtem po prostu:))podusie, zawieszki i inne.
Muszę częściej zaglądać:)bo gęba się sama śmieje do Twoich prac:))
buziaki,
K.

Peninia / Gosia pisze...

Ach jakie śliczne koniki...bardzo mi się podobają:) Ciepło pozdrawiam:)

Asia pisze...

Ale fajne:))Ten wiosenny jest super:)
Pozdrawiam Asia

Agnes pisze...

Twoje koniki są niesamowite i bardzo zabawne. Oczytany nosi okulary jak ja :) Super wykonanie.

LavInArt pisze...

Tęczowy jest baaardzo pozytywny, w sam raz na szarugę za oknem :)

MaJu pisze...

Ale fajowskie te koniki.
pozdrawiam

ystin pisze...

koniki sa przepiękne!

Ines pisze...

superaśne :D zresztą sama wiesz;))

atteo pisze...

Konikowe wariacje w Twoim wykonaniu są rewelacyjne! Co jeden to ładniejszy:)

Betsypetsy pisze...

Swietne są! Licytowałam jakiś czas temu na allegro taką tkaninę i niestety nie udało mi się wygrać aukcji :/ a jest świetna :)

Magiczna Fabryka pisze...

Śliczne koniki!

pesymistka13 pisze...

świetne koniki :)najbardziej spodobał mi się oczytany i tęczowy- taki wesoły :d

M(aniek) pisze...

ten papierowy w okularach jest mega :D extra zawieszki

kasia pisze...

Czego to Panie ludzie nie wymyślą?????????
Koniki super!W sam raz na taką szarówkę za oknem:)

Ata pisze...

Oczytany mój! Znaczy najbardziej przypadł mi do gustu :-))

Agnieszka - ABOKU pisze...

Ale fajne :) Mi się podoba oczytany :)

Rademenes pisze...

Witam i zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :-).

evejank.blogspot.com pisze...

Fajne te koniki. Zakatarzony w szaliku jest super. Popłakałam się ze śmiechu

Ania pisze...

Ten "gazetowy" jest najlepszy i ten w gwiazdki jeszcze. Superowe.

agea happiness pisze...

superowe:)

delfina pisze...

Fantastyczny materiał :) Pozdraiwm

taia pisze...

jeeej... a ja mam tego niebieskiego w kropeczki z irokezem! kupiłam kiedyś na wyprzedaży w IKEA!
Pozdrawiam cieplutko!

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...