środa, 28 grudnia 2011

Obrazki rodzinne

Moje obrazki spodobały się na tyle, że zostały świątecznymi prezentami, co niezwykle połechtało moje ego :)
Pierwszy czekał troszkę na realizację, ponieważ najpierw musiała urodzić się mała dzidzia, żeby rodzinka była w komplecie :)
A potem dostałam hasło "Już jest!" i nożyczki poszły w ruch :) 
Nieco zmodyfikowałam pierwotny projekt, ale ta delikatna koronka frywolitkowa niesamowicie pasowała mi do  nowo powstałej malutkiej rodziny:



Drugi obrazek miał być zrobiony na wzór już wcześniej pokazywanego, ale zawsze staram się nawet minimalnie je zindywidualizwać, co w tym przypadku zakończyło się choćby przestawieniem aniołka i serduszka.



Mam nadzieję, że spodobały się obdarowanym !

Pozdrawiam :)

32 komentarze:

Ewa pisze...

jestem absolutnie pewna, że obrazki się spodobały obdarowanym - bo to prawdziwe mistrzostwo świata (żeby nie powiedzieć "miściostwo"...) :D

Jomo pisze...

Myślę Kasiu, że jesteś miściem w tym co robisz i niech tak będzie przez cały Nowy Rok :)
Buziole 102 :*

Unknown pisze...

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Kasiu, niewyczerpalnych pomyslow i inspiracji :)))slicznie wygladaja te Twoje "rodzinne "dziela :))))szczegolnie podoba mis ie to z frywoliteczka :)))Pozdrawiam :)

skimmia pisze...

Piękne obrazki- bardzo pomysłowe ja również jestem pewna że obdarowani byli zachwyceni :-)
pozdrawiam ciepło

niesława pisze...

Przepiękne!
Może za jakiś czas zamówię u Ciebie takie cudeńko :))

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Twoje obrazki są rewelacyjne!Pozdrawiam.papa

burana25 pisze...

Ja to jestem zakochana w Twoich obrazkach rodzinnych!!! Piękne prezenty z klasą.

Alexandra pisze...

Te obrazki się nigdy nie znudzą :)
Są cudowne ;)

dudqa pisze...

Ślicznie się prezentuje

noomiy pisze...

cudowne są! :)

Kica pisze...

są przepiękne i jestem pewna że się spodobały:)

czary mary z materiału pisze...

przepiekne są , jestem pewna ,że sie spodobały ! :)

Avelina pisze...

Piękny prezent, szkoda, że mi nikt takiego nie zrobi :)

Bożenka pisze...

Fantastyczne są te rodzinne obrazeczki.Pozdrawiam

aeljot pisze...

Piękne obrazki. Wspaniały pomysł na prezent.

renataa25 pisze...

Przepiękne prezenciki!!

Ania pisze...

Ale superowe!
Masz głowę pełną odjazdowych pomysłów1. Pozdrawiam.

Joanna pisze...

na pewno się spodobały...wspaniały pomysł !

Kasia pisze...

nie dziwię się,że tak przypadły te obrazeczki do gustu, bo są urokliwe :) a koronka z frywolitek rzeczywiście delikatna :)

by_giraffe pisze...

piękne są :) ale to przecież nic nowego, inaczej nie umiesz :D

babcia marynia pisze...

Wszystkie Och i Ach zostały zapisane wyżej. Ja tylko napiszę, że jestem pod OLBRZYMIM wrażeniem. Ale i tak dodam,że pomysł jest rewelacyjny.
Całuski z życzeniami na NOWY ROK.

agea happiness pisze...

śliczne prezenty stworzyłaś:)

magdalenia pisze...

Kasiu są przepiękne!!!

Magdalena pisze...

Prezenty świetne, bardzo pomysłowe :)

TuKara pisze...

sa cudne i super pomysl!!!Sciskam poswiatecznie i noworocznie.

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Dziękuję, przekażę te słowa Mężusiowi.papa

Urszula Cz.Nardello pisze...

Cudne obrazki! na pewno sie spodobaly!

Pozdrawiam i zycze szczesliwego Nowego Roku!!!

Ulotne Chwile pisze...

Wspaniałego Nowego Roku, spełnienia wszystkich marzeń:)
Ściskam serdecznie

Kasia z Różności pisze...

Dziękuję Wam za wszystkie miłe słowa i życzenia :D

Dorota pisze...

To taka drobnostka w porównaniu do Twoich dzieł i mojej wygranej. ;) Cieszę się że sprawiły chwilę radości. :)

Unknown pisze...

one są po prostu bajeranckie!!!!!

entomka pisze...

świetny pomysł na prezent!

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...