niedziela, 18 grudnia 2011

I znowu podkładki...

... tylko tym razem raczej nie świąteczne :)


Chociaż niektóre są w kolorystyce pasującej do świąt, zwłaszcza jeżeli ktoś lubi wtedy kolorystykę czerwoną. A i dla pana coś się znajdzie.
No to mamy na przykład taki sobie romantyczny Paryż:


Bardzo fajny materiał ! 


W czerwonościach mamy kropeczki...


... i taki drobny kwietny wzorek:


Są też niebieskości - błękitne motylki już kiedyś pokazywane:



I drobne kwiatuszki:



Piękne, soczyste róże na białym tle:



I coś dla wędkującego pana pod kubeczek, kufelek, talerzyk ze złowioną rybką ...;)


Wszystkie te podkładki, zwłaszcza z drobnym wzorkiem, są w rzeczywistości o niebo ładniejsze w realu :)
Na razie zdążyłam wrzucić je tylko do Galerii .

;)

Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

Koraliki Beaty pisze...

ale ogrom podziwiam i sliczne jak zawsze

Justyna pisze...

Pięknie i kolorowo. Pozdrawiam.

Ania pisze...

Kolejne piękne podkładki. Kiedy Ty masz czas na szycie tego wszystkiego??

Aninkowo pisze...

przecudne podkładeczki, śliczne :)

brydzia pisze...

Śliczne !!! miałabym ogromne trudności z wyborem tej najładniejszej wszystkie mi się podobają:)
Pozdrawiam cieplutko:)

Ulcia pisze...

Bardzo ładne, wszystkie bez wyjątku:) Podpatrzyłam też szycie- widzę, że nie cackasz się z lamówkami, które osobiście mnie nieźle musztrują. Musze popróbować Twoja technikę. Pozdrawiam cieplutko:)

MagOOmama pisze...

MOja droga wszystkie są piękne ale te różane sa cudne

SzycieUli / UlaSewing pisze...

na pewno na żywo są jeszcze ładniejsze, choć sa juz piekne!! te tkaniny w drobne wzorki są cudowne!!

angeluS pisze...

Piękne !
Pozdrawiam

Ewa pisze...

te z Paryżem spodobałyby się Primci :) mnie urzekly groszki :)

Unknown pisze...

Paris i kropeczki bardzo mi się podobają.

:*

paulina mleczko pisze...

bardzo fajne:)
jak dla mnie któlują te w błękitnościach - może dlatego, że to obecnie moja ulubiona barwa w domu,
pozdrawiam Kasiu
:)

kasia pisze...

Twórcza z Ciebie kobitka:)

magdalenia pisze...

Kasiu, Ty wiesz, że ja już nie nadążam za Twoim szyciem i gubię się w ogromie Twoich prac, które mi się szalenie podobają a jeszcze bardziej zazdraszczam Ci umiejętności bo ja jedną poduszkę potrafię szyć kilka dni....:(
Chciałam Ci jednak bardzo podziękować za Twój ostatni komentarz u mnie. To niesłychanie budujące słowa.... dziękuję.
pozdrowienia,

Annasza pisze...

Kasico ty moja kochana :* Toż odzywałam się u ciebie i dawałam znać, że wracam ;))) Podkładki świetne, jak wszystko co szyjesz!! Buziaki ślę :*

Agnieszka pisze...

śliczne są Twoje podkładki, zwłaszcza w romantycznych pastelowych barwach...pozdrawiam świątecznie

Magiczna Fabryka pisze...

Wszystkie śliczne! Cudownych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia!

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...