wtorek, 6 grudnia 2011

Mikołajkowo :D


Uwielbiam ten dzień ze względu na radość , jaka czerpię z dawania prezentów :D
Ale to pewnie nie tylko ja tak mam. 
Jednak patrzenie na wszystkie "ochy", "achy', "mamo, mamo, popatrz dostałam/łem... i patrz jeszcze to... ooo, i to..." zawsze mnie wzrusza. Każdy prezent wywołuje w moich dzieciach okrzyki zachwytu i tony buziaków, a taki trafiony daje mnie samej ogromną satysfakcję, że się udało, że nie będzie zawodu, czy rozczarowania :D
Zaskoczenie męża też było bezcenne! Bo nie ma to, jak mocno spersonalizowany prezent - oczywiście dzięki Arctii :D

W międzyczasie dałam się skusić na wymiankę z Wiewiórą , która poprosiła o fartuszek kuchenny dla swojej pociechy. Miały być zielenie, niebieskości, motylki i kieszonka.
Mam nadzieję, że stanęłam na wysokości zadania ?!


Zielone tło, biało-niebieskie napisy, ozdobna tasiemka i kontrastowy materiał, na którym jest cała masa motylków ;)


Jak jest fartuszek, to do kompletu każda szanująca się kucharka powinna mieć ściereczkę !
Może ją sobie nosić w serduszku, które jest nie tylko ozdobą, ale i kieszonką :)


Muszę przyznać, że ten materiał w motylki szalenie mi się podoba ze względu na kolorki i delikatny wzorek - jest świetny na wstawki i aplikacje, a dodatkowo fajnie się go szyje.


W zamian przyszła do mnie przesyłeczka ...


... a w niej zamówione guziczki (na woreczki dla dzieci) i cała reszta całkowicie nie zamówiona ;)
Przyznaję, że filcowe wytwory Wiewióry niesamowicie mnie urzekły - etui, choineczka...


... i ten aniołek - jest tak śliczny, delikatny i niepowtarzalny, że aż trudno było mi zrobić zdjęcie, które wyrażałoby tą eteryczność !


Dzięki wielkie Wiewióreczko :D

Na koniec jeszcze ciacha / pierniczki zamówione na okołoświąteczną dekorację.
Pierwsze ciacho to był mój wzór, który mi się spodobał...



... ale "klient nasz pan" i ostatecznie stanęło na tildowych grubaskach :)




Pozdrawiam późną porą :)

19 komentarzy:

Ewa pisze...

oj tam oj tam, "późną porą" :))
też uwielbiam ten dzień ze względu na zachwyty dzieciaków i najzwyczajniejszą w świecie radość dawania :)
Fartuszek i ściereczka - no tak uroczy, że aż słów mi brak :) Pierniczki mniammmmm :)
A prezenciki dostałaś cudne - i dobrze Ci tak :D
Pozdrawiam znad papierków :*

Gosia @ Quilts My Way pisze...

Pierniczki przecudne!!! Wyglądają bardzo smakowicie:)

Danuta pisze...

Jak każdy czy duży czy mały uwielbiam ten dzień.
Każdy z nas uwielbia dostawać prezenty. Ja tez uwielbiam je dawać a zachwyt w oczach dziecka bezcenny;-))))
Pierniczki grubaski słodziutkie;-)))
Pozdrawiam

Wiewióra pisze...

Ciesze się, że paczuszka dotarła i mam nadzieję, że zawartość Ci się przyda :) fartuszek cudny!!! już nie mogę doczekać się uśmiechu na buzi Córeczki jak go zobaczy :) pozdrawiam bardzo porannie :)

Czyścicielka pisze...

rozsadza mnie z zachwytu!
Pierniczkowe ludki są przesłodkie.

Alexandra pisze...

Cześć Mikołajko :) Cudne prezenciki dostałaś :) Och i ach :)
A Pan Ciastek i jego drużyna wspaniały. Mnie osobiście ten chudszy bardziej się podoba ;)
Miłego dnia :*

Joanna pisze...

też lubię Mikołajki...a prezenciory bardzo ładne - ciekawy aniołek...

Karolina pisze...

ale czaderskie Ciastka :)

Ines pisze...

kurde blaszka ciastek mi się zachciało:D jak zwykle piękności tworzysz

Maria pisze...

Swietny fartuszek, przypomnialas mi ze moj maly zamowil sobie taki u mnie tzn nie w motylki rzecz jasna ;)
piernikowe ludki slodko sie prezentuja.

Izoldka pisze...

Fartuszek jest po prostu rewelacyjny!!!

atteo pisze...

Super jest ten fartuszek:) A pierniczki do schrupania;) Mi się podobają oba wzory:) U Ciebie zawsze się tyle dzieje na blogu, że z prawdziwą przyjemnością tu zaglądam:)

pesymistka13 pisze...

Fartuszek jest przepiękny:) a ciastka pierniczki chciałoby się zjeść :)

pesymistka13 pisze...

Fartuszek jest przepiękny:) a ciastka pierniczki chciałoby się zjeść :)

Anonimowy pisze...

Piękne różności,a pierniczki obłędne.Pozdrawiam.

IQ7 pisze...

Ja też mam ochotę na Twoje pierniczki... cudnego Mikołaja życzę aż do gwiazdki...:)pozdrawiam:)

Magiczna Fabryka pisze...

Pierniki bombowe!

AgA pisze...

Znowu robię jjjiiiiiiii :) Przecudne pierniczki Z buźką bardziej

Anonimowy pisze...

slick software highgrow http://buyoemsoftware.co.uk/product-36528/IDM-UltraEdit-17-0-Korean smcwpci-g installation software [url=http://buyoemsoftware.co.uk/es/product-34783/Internet-Security-Filter-3-1]medical referral management software[/url] graduation diploma software download
[url=http://buyoemsoftware.co.uk/product-36926/XLineSoft-PHPRunner-6-0]XLineSoft PHPRunner 6.0 - Download OEM, Software Sale, OEM Software[/url] xp pro x64 anti-virus software
[url=http://buyoemsoftware.co.uk/it/category-8/Herramientas-de-la-Oficina?page=3][img]http://buyoem.co.uk/image/3.gif[/img][/url]

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...