piątek, 30 grudnia 2011

Kapcie

Oj, wyczekały się te kapcie na wykończenie z jakieś 3 miesiące :/
Kiedy miałam się za nie wziąć, to stale wyskakiwało nagle coś innego i tym oto sposobem dokończyłam je dopiero w okresie poświątecznym.

W przypadku tej wełny ( jasny beż z drobnymi kolorowymi wstawkami) użycie tych serduszek dało efekt, który bardzo mi się podoba. Tak nieco walentynkowo wyszło :)



Zielone z wiosenną wstawką:



Czerwone z wisienkami:



Czerwono-szary melanż z kokardkami:


Jeżynka:


Te są również w moim guście, fajnie wyglądają:



Zalotny granat z czerwienią:



Romantyczne niebieskości:



I pastelowy róż:



Kapcie na razie są w Galerii , wieczorem postaram się wrzucić na artillo :)

A to niespodzianka, jaką zgotowała mi Docia :


Nie muszę chyba nadmieniać, że pierniczków już nie ma...
Pożarły je CIASTECZKOWEEE POTWORYYYYY, HEHEHE !!!

(Zdecydowanie siedzenie w domu przez kilka dni z chorymi dzieciakami  nie służy mi dobrze, a już mój własny osobisty antybiotyk rzuca mi się nie na miejsca chorobowe, a na mózgownicę, hihi )

No i ta bombeczka - Dorotko, to niesamowity i bardzo oryginalny pomysł !
Normalnie się wzruszyłam - dziękuję :D



Pozdrawiam :)

31 komentarzy:

magdalenia pisze...

Możemy sobie podać Kasiu rękę - ja siedzę z Frankiem chorym na ospę i już mnie wszystko swędzi:(
Kapciochy super!
Szczególnie te z czerwonymi serduchami,
pozdrowienia,

Unknown pisze...

jeju jakie piękne kapcie,ale te granatowe w obu wersjach chwyciły mnie za serce. normalnie się w nich zabujałam. cudne są!!!
Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku kochana:*

Maggis-Nähatelier pisze...

sliczne kapucie pamietam moja mama robila podobne dla nas bardzo chetnie je nosilam. zycze sczesliwego nowego roku.
pozrdawiam Gosia

angeluS pisze...

Kapcie cudowne !
Kurde co tu się dzieję, ja też z moim brzdącem w domu a ma 7 miesięcy bo ma zapalenie gardła i dzisiaj chyba mnie coś bierze ;/
Współczuję i Życzę szybkiego powrotu do zdrowia !

agea happiness pisze...

super papucie:)
siwe wpadły mi w oko:)

paauliska pisze...

jej przecudowne są pozdrawiam

Égotiste pisze...

pierwsze szare i czerwone podbiły moje serce <3 ależ muszą być cieplutkie i wygodne

Kasia pisze...

kapciuchy nr 1 i te co mówisz, ze są w Twoim guście pasują też do mojego ;)

Agnieszka - ABOKU pisze...

Zatrzęsienie kapciowe:) do koloru, do wyboru. Świetne są i bardzo wygodne.

MAGARO pisze...

W moim guście są obydwie szare pary i granat z czerwienią

ecila pisze...

piękne!!

czary mary z materiału pisze...

wszystkie sa sliczne co do jednego :)
Fajna bombeczka :)Zdrówka Wam życzę i pozdrawiam :)

Joanna pisze...

Kapcie śliczne! Czy możesz się z dziergającymi podzielić wzorkiem/przepisem?
Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

Ulotne Chwile pisze...

Prześliczne kapcie:)Normalnie cudne:)
Ściskam Kasiu ciepło i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

Agnes pisze...

Kapetki są super. I te różowe, ach różowe są boskie.
Bombka pomysłowa - miły prezent.
Szczęśliwego Nowego Roku!

Laobeth pisze...

wspaniałe! i te połączenia z dodatkami.. cud miód orzeszki :D

a ja się przyłączam do pytania/prośby Piumy (Asi) o jakiś wzór do tych kapciochów..

Anonimowy pisze...

Wszystkie kapciochy mi się podobają. Robiłam kiedyś podobne, ale to było dawno i nieprawda:) Nawet nie pamiętam już jak.
Pozdrawiam i życzę zdrowia.

Magiczna Fabryka pisze...

Kapciochy cudne! Wszystkie! Zdrowego i szczęśliwego Nowego Roku!

Wygodna pisze...

Super! Najfajniejsze te zielone, bo mam taką samą wstążeczkę:)
Też proszę o wzór!

Magdalena pisze...

Kapcie są prześliczne! Szczęśliwego Nowego Roku. M

Annie pisze...

Świetne kapciochy! :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

IQ7 pisze...

Kapciochy śliczniuchne!!!! Zdrówka Wam życzę i Szczęśliwego Nowego 2012 Roku!!!:)

Joanna pisze...

Fajnackie kapciochy !!!

Sylwia pisze...

Kapcioszki są urocze te dodatki robią z nich cuda:)
Zapraszam cię serdecznie na wymiankę na moim blogu
http://dekupazoweuroczysko.blogspot.com/2011/12/wymianka-z-magia-w-tle.html

Pozdrawiam i życzę szczęścia i wiele weny twórczej na nowy rok:) Sylwia

Bożenka pisze...

Kasiu życzę Ci wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, wielu cudownych pomysłów i spełnienia wszystkich marzeń.

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Pozdrawiam serdecznie a życzę, aby nadal Twój optymizm i radość gościły wśród blogowego świata robótkowego.Buziaki!papa

Agata z magicznego atelier pisze...

Kapcie są fantastyczne po prostu :)

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Oby był szczęśliwy:) Buziaki Agata

Avelina pisze...

Fajne kapcie

Szczęścia i radości w Nowym Roku.

ZEZUZULLA pisze...

Po zobaczenia papuci nic ino mam ochotę dziergać w Sylwestra:D

Ewa pisze...

zgadnij co mam na stopach... :*

ashki pisze...

Kapciochy jak marzenie:) Choć ja na swoje nie narzekam;)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...