niedziela, 23 maja 2010

Robótki szyciowe i Wiosny ciąg dalszy

Dzisiaj trochę o szyciu, czyli o realizacji zamówienia. Serduszka już znacie, więc teraz o kompletach kuchennych, które składaja się z łapki i ściereczki. Ich ozdobą są bawełniane koronki, co nadaje im nieco rustykalnego stylu. Według mnie na żywo prezentują się rewelacyjnie. Dodadzą uroku i stylu każdej kuchni!







A tutaj komplecik w komplecie :). Z moją ulubioną szeroką koronką w różyczki





Serca są już uszyte, jeszcze tylko wypelnienie, zaszycie, ozdabianie i można brać się za coś innego



A za oknem wbrew prognozom świeci słońce, a Wiosna nadal rozkwita













Są już młode kaczuszki !




Muszę zaznaczyć, że zdjęcia przyrodnicze są dziełem mojego męża, którego ostanio wciągnęło sprawdzanie możliwości naszego aparatu. Według mnie wychodzi Mu to bardzo fajnie. Ale nawet On nie jest w stanie złapać sensownie w obiektyw nasze Młode, które są z tych dzieci, co to " mają owsiki w ...." :). 




Brak komentarzy:

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...