czwartek, 13 maja 2010

Mam i ja


   Wszyscy (albo prawie wszyscy) mają w swoim repertuarze serca, więc MAM I JA. Bardzo lubię styl Tildy, stąd pomysł na taki właśnie wzór.
    Pierwsze dwa  anielskie serduszka dla dzieciaczków - na narodziny, urodziny, pierwszą wizytę i każdą inną wymówkę. Oczywicie w wersji dla chłopczyka i dziewczynki





Tutaj anielskie serduszka lawendowe na każda okazję: urodziny, imieniny, wizyta u mamy, babci, cioci, siostry... Wypełnione lawendą z ostatniego zbioru i ocieplinką dla nadania miękkości













Tutatj wersja serduszkowa w koronkach










.

A jeżeli ktoś lubi koronkowe serwetki to DudiTka zaprasza na candy!

1 komentarz:

tous mes enfants pisze...

Dziękuję Ci za piękny znak pozostawiony na moim blogu. Trzymaj się, uszy do góry, pamiętaj, że na Twojej drodze zawsze spotkasz zarówno strasznych jak i cudownych ludzi. Wiesz, ja myślę, że spotyka się więcej tych starsznych, ale dzięki temu szanujesz i dostrzegasz lepiej tych cudownych. To tak samo jak z przeżyciami. Więcej tych złych niż dobrych, dlatego cieszmy się małymi szcześciami. A serca masz piękne. Pozdrowienia dla Ciebie i uściski dla dzieciaków.Bo ja jestem taka dziwna, że kocham wszystkie dzieciaki.

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...