środa, 26 maja 2010

Dzień Matki



List do mamy
Otworzyłam cicho szufladę
W starej, dębowej szafie,
A w niej znalazłam wspomnienia-
- wiesz Mamo, te fotografie.
Są na nich wózki dziecięce
Jeden, drugi i trzeci,
W parku, przed domem, w ogrodzie,
A w nich uśmiechnięte są dzieci.
Jest konik na biegunach
I Kasztan dziadka prawdziwy,
Stary dom z nowym dachem
Taki, taki szczęśliwy!
Są suknie paradne i skromne
Święta i dni powszednie,
Jest lustro z Twoim odbiciem
Ubranym bardzo modnie.

Rodzina, sąsiedzi, znajomi,
Spacery, wyjazdy, powroty,
Dziewczynka w wianku na głowie
I chłopiec z samolotem.

Wiem już, co powiesz Mamo-
-że przeszłość tak szybko minęła,
a ja wtedy odpowiem:
DZIĘKUJĘ ZA PIĘKNE WSPOMNIENIA.


* * *

Mamy z mężem szczęście do Rodziców, na których zawsze mogliśmy polegać w dzieciństwie, jak i w dorosłym życiu. Zarówno w dobrych, jak i tych złych chwilach. Z okazji Dnia Matki - ten post poświęcony jest naszym Mamom, chociaż drobne prezenty jakie dla nich uszyłam są dla obojga. Chcemy im serdecznie w ten sposób podziękować za to, że po prostu są!

Oba prezentowe kompleciki składają się ze ściereczki z łapką kuchenną i materiałowego koszyczka na różności
Dla teściów - koszyczek w kwiatki




Dla moich rodziców - koszyczek z motywami ogrodowymi








A tutaj - domowa laurka od mojej córusi


Oczywiście jestem dumna i blada z wrażenia, ponieważ moje dziecko nigdy nie było uczone czytania, czy pisania. Jest totalnym samoukiem. Zdolna ta moje mała bestyjka!

Tutaj szkolna laurka



I na koniec gotowe serducha, które czekają na wysłanie

Pozdrawiam :) . 

3 komentarze:

bijou-TAsia pisze...

zdolne dziecko ;)) po mamusi :))

Bovary pisze...

Piękne prezenty :) Ale najpiękniejsze,to te od córci rzecz jasna :))) A wiersz ... się wzruszyłam i poryczałam.
Pozdrawiam cieplutko :*

Darsi pisze...

Przepiękne prezenty,zarówno te dla Twoich rodziców jak i te od Twoich pociech :) Pozdrawiam serdecznie :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...