niedziela, 30 czerwca 2013

Zakończenie przedszkola

Piątek był dla nas również dniem zakończenia przedszkola przez Młodego.
Dzięki blogowym koleżankom podarowaliśmy śliczne prezenciki dwóm wychowawczyniom i opiekunce.
Fantastyczne panie o wielkich sercach nauczyły małego wiele, więc chcieliśmy im za to podziękować.


Moje były zapachowe serduszka.
Zakątek Dzieciątek reprezentowany był przez trzy słodziutkie bukieciki.
Natomiast te śliczne podziękowania w formie tagów stworzyła dla nas Alexandra z bloga Moje pasje .
Alexa czytała mi w myślach i nie dość, że zaproponowała, to jeszcze zrobiła dokładnie to, o co mi chodziło!


No, boska, po prostu boska! :)


I jeszcze wierszyk :)


Acha! Zapomniałabym jeszcze o magnesikach, o które poprosiłam Ewcię , ponieważ idealnie porządkują mi wszystkie bardzo ważne karteczki z zapiskami, których mam tonę na lodówce :)
Dostałam trzy takie śliczności, więc mam już czym przypinać recepty, plany lekcji, listy zakupów, przypomnienia...:


Ewciu, Alexa - dziękuję Wam serdecznie !
Jesteście super kobietki !


A teraz życzę wszystkim słonecznych i obfitych w nowe wrażenia wakacji !


Pozdrawiam

12 komentarzy:

IQ7 pisze...

Gratulacje dla synka z okazji zakończenia przedszkola:) Pozdrawiam:)

entomka pisze...

Gratulacje dla synka i pomysłowej mamy!!!

Kathinna pisze...

świetny pomysł z tymi bukiecikami, ślicnze!

Kasia z Różności pisze...

Dziękuję :)

Ewa pisze...

Cała przyjemność po mojej stronie i jestem pewna że Ola powie to samo :)
Buziolki :*

Mazmika pisze...

Pięknie pożegnaliście przedszkole. Prezenty bardzo pomysłowe i ślicznie wykonane. Cieszą oko :)
Pozdrawiam

Marta pisze...

Piękne prezenty! Panie będą miały cudną pamiątkę :)

Kasia pisze...

Śliczne prezenty :)

aeljot pisze...

Śliczne prezenty, panie na pewno były zachwycone :)
Udanych wakacji :)

Alexandra pisze...

Kasiu - proszę bardzo! Cała przyjemność po mojej stronie. Ściskam i buziaki posyłam :*

Beata pisze...

Super prezenty ! Gratuluję pomysłu i zdolnych koleżanek :)

czary mary z materiału pisze...

Piekna pamiątka dla pań wychowawczyń:)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...