czwartek, 6 czerwca 2013

Poduszki na dobry humor :)


Dzisiaj pokażę Wam poduch, które powędrowały do Ani z poprzedniego posta :)
Miała być poducha dla 13-latki, a wzór okraszony został tekstem "zdaję się na Ciebie".
Kocham to :P
Zrodziły mi się dwa, a w zasadzie trzy pomysły, więc zrealizowałam wszystkie :)
Pierwszy powstał turkusowy emotek, który ma poprawiać humor od samego rana.


Tak prezentuje się z ludziem, który jednak nie mógł ustać w miejscu, stąd ujęć innych nie będzie ;)



Z drugiej strony mamy jeans z kolorowym imieniem.

Jeans powinien fajnie się postrzępić na krańcach po praniu, co nada nieco młodzieżowego charakteru.



Druga poducha to literka, a w zasadzie WIELKA litera R !


Zapomniałam zmierzyć wielkość obu poduszek, ale R nie zmieściło się do 60 cm pudełka, a Młody ma jakieś 115 cm wzrostu, to można porównać. Pewnie z jakieś 65 cm.


Tu wzór na szczęście - ze słoniami.


Młody wolał takie zdjęcie :)


Poduchy podobno spodobały się, co mnie bardzo cieszy.

A teraz życzę Wam taaakiego uśmiechu na cały dzień :D


Pozdrawiam

34 komentarze:

AgA pisze...

Fantastyczne!!! Ta buzia cuuuudna!!!

Maria pisze...

Poduchy sa czadowe!!! Chyba bezczelnie odgapie pomysł z emotką, mogę?

Kasia z Różności pisze...

Kuliniu - masz moje błogosławieństwo ;)

Editha pisze...

Duża buźka za tą śmiejącą poduchę! Pomysł świetny! ;)

Hally pisze...

Fantastyczne:) Chylę czoła:)))

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

I jak tu się nie uśmiechnąć na widok takiej poduchy :D

Kasia z Różności pisze...

Dziękuję :)

Yeshka pisze...

Melduję posłusznie, iż poducha rozweselająca działa bez zarzutu :D

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Są kapitalne! Uśmiałam się od ucha do ucha!

by_giraffe pisze...

rewelacja :D...jak zawsze :)

Avrea pisze...

super :)

Paula pearls pisze...

śliczne poduchy!

Agata pisze...

Poduchy cudowne :) Co jedna to piękniejsza, nie mówiąc już o tym,że co jedna to większa :)

Gosia pisze...

Jak mogły się nie spodobać :)), świetnie wybrnęłaś z tego "zdaję się na Ciebie" :)). Świetne pomysły :))

aeljot pisze...

Świetne poduchy :)

Unknown pisze...

Na tę pogodę idealne :) Pozdrawiam

Ciekawska Magdalena pisze...

buźki są rewelacyjne!

aldia pisze...

rewelacja!

pomieszane-poplątane pisze...

Świetne poduchy:) zwłaszcza ta pierwsza:)

Unknown pisze...

super poduchy!

piaseiza pisze...

Uśmiechniętą poduszką przeszłaś samą siebie.

Edyta pisze...

Świetne poduchy!!!

Mazmika pisze...

Fantastyczne poduchy! Jestem pod wrażeniem gigantycznego "R", a ten uśmiech na poduszce jest zniewalający. Duże brawa!
Pozdrawiam :)

czary mary z materiału pisze...

Genialny poprawiacz nastroju :))

Madeleine pisze...

poducha buzia jest świetna

Asik pisze...

Fantastyczne poduchy :)
Emotek skradł moje serce całkowicie ;)
A za R podziwiam - kiedyś próbowałam uszyć literki, ale poległam na A... :/

Ulcia pisze...

Budząc się z takim roześmianym pysiem u boku dzień po prostu nie może być smutny. Bardzo fajna idea takie podusie :) Pozdrawiam cieplutko:)

Ania pisze...

Ale świetne,ta buźka jest rewelacyjna

Karlita pisze...

czadowa ta usmiechnięta podusia :-)))

manita pisze...

Jakie pocieszne :)

mru pisze...

świetne :D szczególnie ta pierwsza, buzia się aż sama śmieje na jej widok :D

Tenshi pisze...

Hi hi :) Uwielbiam Twoje tworki :)

Marzena pisze...

Ja od dawna jestem zakochana w Twoich podusiach i nie tylko.Ta "zębata" to kolejne cudo jakie wychodzi spod Twoich zdolnych łapek.

Marta pisze...

Aż się buzia sama uśmiecha do takiej poduchy :) Świetne są, wszystkie!

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...