poniedziałek, 10 czerwca 2013

Sowy na prezent dla nauczyciela

Dzisiaj nowa wersja sówek, czyli mój pomysł na prezent dla nauczyciela.
Pierwsza wyszła jakoś tak sama ;) w stylu marine:



Na krawacie umieściłam digi-stempelek, który mam dzięki stronie Novinki - tutaj .


A to druga sowa - niebieska:



Ta też może mieć dedykowany napis.


Sowy zapraszają już po odbiór do Galerii :)
Będzie i wersja dla pań, ale jeżeli ktoś chciałby zamiast sowy dać serduszko, to  są dostępne w Galerii lub na Artillo :)

Bardzo się cieszę, że podusia z uśmiechem i literka tak bardzo Wam się spodobały!
Byłam zaskoczona ilością pozytywnych komentarzy - dziękuję :D

Pozdrawiam i życzę wszystkim w końcu słonecznych dni w tym tygodniu !
Pozdrawiam

31 komentarzy:

ashki pisze...

Sówki są świetne:) Prezent idealny. I fajny ten pomysł z krawatem.

Wiewióra pisze...

urocze sówki :)

czary mary z materiału pisze...

superowe sówki:))

Gosia pisze...

Bardzo fajny pomysł z krawatem :)).

Aszka pisze...

Ten krawat mnie powalił! Piękne!

Aneta pisze...

świetne są:-)

Retromoderna pisze...

Ale fajne :) :)

Puszkova pisze...

Dla każdego eleganckiego pana - obowiązkowy prezent! Piękne!

mała sztuka pisze...

cudna pozdrawiam ciepluteńko

27zima pisze...

buuhaha Boskie :)

manita pisze...

Są świetne.

Magda Tomaszewska pisze...

Genialne sówki :) i jak fajnie, że dostały moje digistempelki :)

piaseiza pisze...

Sowy wymiatają - najbardziej podoba mi się ta marynistyczna.

Ulcia pisze...

Świetny prezent, miły oku i sercu, a przede wszystkim nawet po latach wywoła miłe wspomnienie klasy która już dalej kroczy swoją drogą. Bardzo ładne zestawienia kolorystyczne. Pozdrawiam cieplutko:)

Unknown pisze...

Czadowa !!

Karolina Anna pisze...

świetne! Nie jestem nauczycielem, ale chętnie bym taką przyjęła :)

AgA pisze...

Piękne, ale czemu nie mają zeza??? :)

Kasia z Różności pisze...

AgA- a powinny ?! :0
Dziękuję za wszystkie miłe słowa - puchnę z dumy :D

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

Fantastyczne!
Pozdrawiam Kasiu :)

winka1979 pisze...

Swietne sowki. Bylabym zachwycona, jakbym jedna z nich dostala od uczniow:))))
Pozdrawiam serdecznie

Unknown pisze...

Prezent pierwsza klasa:)) Bardzo oryginalny:)

Kaprys pisze...

Sowy cudne !!!
Pozdrawiam Agnieszka

dorota pisze...

sówki rewelacja :) bardzo sympatyczne, miły prezent na pamiątkę. Moja ciągle siedzi na półce i obserwuje ;)

Edyta Godzic pisze...

Sowy są odlotowe! Fajny pomysł na prezent.

ania pisze...

Sówki rewelacyjne,a ta druga jak prawdziwy sowi nauczyciel ;)

Beata pisze...

Świetne i te wielkie oczy ! Super :)

Slonka pisze...

Fajniutkie :) a mi ostatnio po głowie chodziły sówki dla mojego Mini człowieczka, a tu proszę, takie piękne :)

Ulotne Chwile pisze...

Kasia sowy kapitalne;)

Marta pisze...

Świetne są! :) Zachwycasz mnie każdym kolejnym pomysłem :)

Kasia z Różności pisze...

Jesteście bardzo miłe - dziękuję :)

Jomo pisze...

Kasieńko już lato i marine jest nr1 :)))
Podziwiam Twoją pomysłowość :D

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...