czwartek, 13 czerwca 2013

Sowa na prezent dla nauczycielki

Tym razem przedstawiam stadko, które poza ozdobą pokoju może być również prezentem dla nauczycielki na zakończenie roku szkolnego :)
Stado liczy sobie cztery sztuki, choć wykrojów miałam pięć, ale jeden dobrze gdzieś się schował  - widocznie nie chce być uszyty ;)


W zieleni




Tag z dedykacją powstał ponownie z wykorzystaniem digi-stempelka od Novinki .


W serduszka

Turkusowa



Elegantka



Towarzystwo jest do wzięcia :)


Pozdrawiam

33 komentarze:

Krasnaya pisze...

Ale cudne! Śliczne są wszystkie, ale mam swoje dwie faworytki :)
U mnie też sowy na warsztacie, więc pozdrawiam sowio: huuu huuu!

Kasia z Różności pisze...

No to ja też sowio pozdrawiam huhuuu :)

Magda Tomaszewska pisze...

Sówki są boskie :D

Ciekawska Magdalena pisze...

taką sówkę to i ja bym przygarnęła ;)

Avrea pisze...

śliczne sówki :)

Beata pisze...

Piękne są wszystkie i tak jak nie przepadam za zielenią tak zielona najbardziej mi się podoba :)

Gosia pisze...

Piękne są a sówki w prost kocham

burana25 pisze...

Jestem zachwycona!

Marta pisze...

Rewelacyjne :)

aeljot pisze...

Cudne :)

Karina pisze...

Fajne te sówki, ja się zbieram żeby moim chłopakom podobne poszyć :) Jak widać sowy nadal w modzie :)
pozdrawiam

Aguska31 pisze...

Sliczniutkie :):)

Maria pisze...

Mogła bym być nauczycielką, gdybym miała pewność,że otrzymam taki śliczny prezent :P Sowy boskie :))

Fiołki Aniołki pisze...

Urocze te sowy, ale maja oczyska! :)

Ela pisze...

sówki są rewelacyjne:)

Ulcia pisze...

Superowe te sówki są. Kurcze że też nikt nie wpadł na taki pomysł gdy jeszcze uczyłam :) Pozdrawiam cieplutko.

Urszula Cz.Nardello pisze...

uwielbiam do Ciebie zagladac!!!tak tu zawsze kolorowo!!! :)

Wiola pisze...

Piękne sowy i pomysł na obdarowanie nimi nauczycieli oryginalny.Kwiaty więdną a taki miły prezent zostaje.

Unknown pisze...

poprostu super, super, super:)

Kasia z Różności pisze...

Wiolu - doskonale to ujęłaś! :)

mru pisze...

sowy są szałowe :)

dorota pisze...

przeurocze sóweczki, jestem wielką fanką Twoich sówek ;)

Aneczka pisze...

Świetne! Ja właśnie szukam prezentu w drugą stronę- na pożegnanie moich trzecioklasistów. Może takie sówki im uszyję? Mamy sowę w herbie szkoły...Pasowałoby jak nic :)

mała sztuka pisze...

cudne sóweczki pozdrawiam ciepluteńko

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Pomysł na sówkowe prezenty, wspaniały!Pozdrowionka.papa

Art shaker by Monique pisze...

Piekne sówki, nic dodać, nic ująć!

Slonka pisze...

Moje sowy czekaja na zszycie, widze ze u Ciebie jest ich juz duzo i wszystke sa urocze, trudno zdecydowac ktora ladniejsza :-)

ashki pisze...

Twoje sowy są odjazdowe:)

Ania pisze...

One sa obłędne!!!!!Wspaniałe te Twoje sówki. Pozdrawiam.

Mazmika pisze...

Świetny pomysł! Bardzo kolorowe, wesolutkie.
Pozdrawiam :)

Alexandra pisze...

Hohohoho....czaderskie :)

Ti-Tinka pisze...

Kapitalne ;)

pozdrawiam

Bea pisze...

Sówki ... ach, moje sówki ukochane !!! Twoje szyjątka zachwycają i za serducho chwytają !
Kasiu cieplutko pozdrawiam :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...