wtorek, 4 czerwca 2013

Tu spełniają drewniane marzenia :)

Blogosfera jest tak ogromna, że nie sposób poznać wszystkie wspaniałe osoby.
Tym bardziej jestem szczęśliwa, że wśród tych, które odwiedzam z wielką przyjemnością znalazły się takie, z którymi połączyła mnie większa zażyłość :)
Jedną z takich niecodziennych osób jest Ania.
Zaangażowała się w pracę z drewnem (choć nie tylko), czego efektem jest powstanie 
Wood Art Drewutnia
Wszystkie fajne prace można podziwiać na fanepage , gdzie w jej imieniu serdecznie zapraszam :)
Do mnie trafiły literki, które miały być niespodzianką-prezentem na rocznicę ślubu, ale nie mogłam się oprzeć pokusie pokazania ich Wam, więc będą tylko prezentem ;) 
Mężu - sorry !


Są świetne, no, a ja uwielbiam surowe drewno :)
Niby 27 cm, a w rzeczywistości są całkiem spore.
Niebanalny prezent na rocznicę, wesele, parapetówkę...
Cała reszta drewienek się doczepiła ;)

To literki moich pociech:


Cały urok drewna, to niepowtarzalność faktury :)


Rodzinka w komplecie:


Te sówki mogą być dekoracją stojącą albo wiszącą, ale u mnie akurat tafią jako wieszaki na siatki do kuchni.


No i jeszcze podkładki, na których można pisać, co dusza zapragnie!
Zdjęcia stały się okazją na zrobienie sobie kolejnej kawki ;)


One również mogą być ciekawym prezentem :)
Aniu - dziękuję serdecznie :)



Co powstało w zamian - następnym razem.

No to - miłego dnia!
A tak w zasadzie to już wieczorku.


17 komentarzy:

Unknown pisze...

Cała przyjemność po mojej stronie...

Avrea pisze...

Superowe , bardzo lubię drewno a podkładki z farba tablicowa super!

ystin pisze...

Ależ się obłowiłaś- literki są cudne i takie na czasie! świetny pomysł z prezentem♥

Aguska31 pisze...

Piekne literki :) Ja rowniez uwielbiam tak wlasnie drzewo bez malowania :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

Unknown pisze...

Świetne byłyby też w wersji białej na moich błękitnych ścianach...

Kasia z Różności pisze...

Ania robi napisy w każdym kolorze ! Ja jednak wolę naturalne drewno :)

Mazmika pisze...

Same wspaniałości!
Pozdrawiam :)

Maryś pisze...

A no i należą Mu się przeprosiny należą, ale pewnie będziesz teraz kombinowała "nową" niespodziewankę (jak znam życie) :))))))

Kasia z Różności pisze...

Oj tam, Maryś ;) Skąd wiedziałaś ? :D

ANKO pisze...

Ale masz kubek do kawy boski z łosiem :) bo ci Łosia wytnę :p

Elis pisze...

o kurcze, cudne są i faktycznie świetny pomysł na prezent!

Aneta pisze...

faktycznie śliczne:-)pozdrawiam

Madeleine pisze...

takie literki też by mi się przydały :)

ashki pisze...

Ale fajne. I super pomysł na rocznicę:)

polkanakresach pisze...

swietny pomysl na rocznice! Drewniane liteki superowskie! :)

Tina pisze...

odlično,bravo!

Marta pisze...

Wow, piękne rzeczy! Muszę tam zajrzeć :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...