piątek, 7 września 2012

Dla przyjemności tworzenia


Woreczkowy szał z grubsza już przeminął i żeby nie śniły mi się już po nocach ;) postanowiłam zrealizować pomysł, który zaczęłam ... jakiś rok temu !
Młody dostał dwie fajne bawełniane koszulki, tylko nieco za późno, bo rękawki kończyły się już nie bardzo tam, gdzie trzeba ;)
Niesamowicie podobały mi się nadruki, więc wykorzystałam je do stworzenia poduszek.
Wycięłam je, usztywniłam i ... odłożyłam na półkę z dziecięcymi tkaninami. Potem czas szybko mijał, powstała masa innych projektów, woreczki powróciły, a z nimi dziecięce motywy, wśród których czekały pocięte koszulki.
Dzisiaj z wielką przyjemnością zaczęłam przymierzanie do nich tkanin. Początkowo miałam zrobić zwykłe aplikacje na jakiejś ciekawej tkaninie, ale postanowiłam nareszcie zmierzyć się ze zszywaniem paseczków.
Przedstawiam efekty i proszę o wyrozumiałość, zwłaszcza koleżanki biegłe w temacie :)

To podusia, która koniec końców wyszła w zielonościach:


Ten sympatyczny buziol to aplikacja obszyta zygzakiem.
Mam ich więcej z różnymi minkami i chyba w końcu dojrzeję do jakiejś kolorowej kapy z ich wykorzystaniem.


W roli głównej napis pasujący do wielu małych łobuziaków ;)


A to efekt zszywania paseczków z bliska i super prostego pikowania po łączeniach, bo całość jest na ocieplinie.


Druga podusia wyszła w ślicznych niebieskościach .


W roli głównej - sympatyczny robocik.


Dla ozdoby dałam drewniany guziczek - autko, bo tak mi się z tymi śrubkami skojarzyło.


Nie powiem, do tematu poduszki patchworkowej dojrzewałam długo z obawy, czy podołam. Efekty widać na zdjęciach i pomimo kilku błędów nowicjusza myślę, że jeszcze coś w tym temacie podziałam :^^


Gdyby ktoś miał na nie ochotę, to są do nabycia.

Miłego weekendu

30 komentarzy:

Julia6 pisze...

Ta zielona mi się podoba, super pomysł

Dagmara pisze...

Rewelacyjne są Twoje podusie!

Wiewióra pisze...

super poduchy!!! szczególnie ta robotowa:)

Foczix pisze...

Świetne! Ja tam żadnych błędów nie widzę; sama bym chciała umieć uszyć taką podusię :).

Modrak pisze...

Świetne!
Obie są superowe, jak to mówią moje chłopaki :).

eniutek pisze...

Podusie czaderskie :) Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Pierwsza jest extra - i podusia i hasło :D

Białe Grochy pisze...

Urocze, szczególnie mi przypadła do gustu ta zielona - napis jest klasa :)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Fajowe podusie,Ta zielona superowa.

manita pisze...

Pierwsza jest obłędna!

Edyta pisze...

Śliczne!! jak patrzę na takie cuda, to żałuję, że nie mam już małych dzieci:( pozdrawiam.

paulina mleczko pisze...

zaszalałaś znowu! i wyszło genialnie:)

Joanna Krzak pisze...

super super!!

Marta pisze...

Rewelacyjne poduchy! Są wesołe i kolorowe - super :)
Co prawda, ja jestem totalnym laikiem, ale kompletnie nie widzę żadnych niedociągnięć :>
Pozdrowienia :*

ania pisze...

Robocik jest niesamowity z tego też powodu chciałabym być małym chłopcem :)

kasia pisze...

Kasiu poduchy super i baaaardzo męskie:)Obrazki poniżej-uwielbiam!!!!

Blue-Anna pisze...

Wesołe, uśmiech na twarzy wzbudzają, wykorzystałaś świetnie, żeby się nie zmarnowało, po prostu extra:)

Alexandra pisze...

Ha, ależ Ty jesteś Pomysłowy Dobromir :) Cudne poduchy :*

w związku z nitką pisze...

Obie są kapitalne i nie chce mi się wierzyć, że uszyła je Pani Nowicjuszka :))) Jeśli tak, to chapeau bas!

kajkosz pisze...

Obie są super, zielona chyba bardziej do mnie przemawia, ale tu nie o mnie chodzi:) Może się nie znam, ale przewiduję Ci jasną przyszłość w temacie patchworku:)

Maria pisze...

Piękne poduchy, pierwsze koty za płoty w patchworku, teraz czas na wiekszy format :)

Kasia z Różności pisze...

Oj, dziękuję Wam dziewczyny - niezwykle mnie podbudowałyście :)
Kuliniu - może... kiedyś... jak dojrzeję do pikowania, bo to na razie dla mnie temat nie do przebrnięcia :/

Ania pisze...

Ale super!!! Świetna poducha. Jak zawsze z resztą. Pozdrawiam.

Unknown pisze...

świetne, naprawdę świetne :D

KonKata pisze...

czasami coś musi nabrać "mocy urzędowej "i wtedy jest jak znalazł

My Artistic Soul pisze...

Tekst na tej pierwszej podusi jest bombowy....jakże pasuje do moich dzieci :) Starają się ale widać jest to faktycznie trudne :)Pozdrawiam.

Gosia @ Quilts My Way pisze...

Pierwsza poducha jest fantastyczna!! Idealnie dopasowałaś czcionkę do całości, no i bardzo podoba mi się dobór kolorów:)

ashki pisze...

Twoje poduchy zawsze są fajnie wypasione:)))

Sylwia-eR pisze...

Kasiu- zielona - wymiata- jesteś niesamowita!

Ewa pisze...

obie genialne, ale zielona z racji motta wymiata po prostu :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...