czwartek, 6 września 2012

Obrazek rodzinny z dodatkowym serduszkiem

 Muszę przyznać, że z wielu Waszych komentarzy dotyczących candy nieźle się uśmiałam, a z niektórych to nawet do łez ! 
Jesteście niezwykle kreatywne, więc czekam na więcej :D

Dzisiaj przedstawiam dwa obrazki rodzinne, które już dawno są u zamawiających.
W przypadku pierwszego obrazka czekałam z realizacją na powiększenie się rodziny o nowego malutkiego bobasa - żeby nie zapeszyć.



Obrazek zamawiała przyszła babcia i zapobiegliwie poprosiła o jeszcze jedno, dodatkowe serduszko.
Nie podobało mi się takie gołe, więc dołożyłam zawieszkę - aniołka dla malusieńkiej duszyczki, która gdzieś tam wysoko sobie szczęśliwie lata i być może kiedyś będzie jej dane dołączyć do tej szczęśliwej rodziny :)


Drugi obrazek powstał na bazie mojej ulubionej tkaninki w różyczki i kropeczki.



Obowiązkowo Opiekuńczy Aniołek:


Tutaj również zostałam poproszona o dodatkowe serduszko i pomimo tego, że nie znałam jego założenia (życie przecież różnie się toczy), to także doszyłam aniołka - zawieszkę.


Efekt serduszka z aniołkiem bardzo mi się spodobał.

Na koniec dziękuję Idaadi i Aniastor za sympatyczne i przesłodkie wyróżnienie - jest mi bardzo miło, że doceniłyście moje wysiłki w prowadzeniu tego bloga :D


Pozdrawiam serdecznie

15 komentarzy:

Ulotne Chwile pisze...

Witaj Kasiu
Nie mogę się napatrzeć na Twoje obrazki, są cudne:)
Pozdrawiam cieplutko

Blue-Anna pisze...

Bardzo lubię te rodzinne obrazki:)

Beata pisze...

Obrazeczki rodzinne są piękne :) Aniołeczki bardzo do nich pasują.

Foczix pisze...

Super są te obrazki :).

czary mary z materiału pisze...

Obrazki jak zawsze sliczne :)Gratuluję wyróżnienia :)

Dagmara pisze...

Gratuluję wyróżnienia :) A obrazy śliczne,cudny ten aniołek na ramce! Pozdrawiam D.

agaphcia pisze...

*♥*

sosnowygaik pisze...

Śliczne obrazki. Doskonały prezent:)

paulina mleczko pisze...

Kasia NASZA pomysłowa!:):):)
Uśmiechy przesyłam do pięknego Wrocławia:D

Avrea pisze...

Obrazki przesłodkie :)))
gratuluje wyróznien
pozdrawiam
AG

ashki pisze...

Fajne są te Twoje rodzinne obrazki:) A ja pierdoła, zapomniałam napisać pod poprzednim postem dlaczego marzy mi się zestaw kratkowy. Więc żeby tam już nie robić bałaganu to napiszę tu: bo ta sowa jest, bo kratka brązowa, bo cudne są Twoje rzeczy:))) I dlatego, że nie zapisać się na takie słodycze to grzech:)

Kasia z Różności pisze...

Dziękuję za ciepłe słowa :)
Ashki - zostanie Ci łaskawie wybaczone! ;) Ale tylko dlatego, że Cię lubię :D

Marta pisze...

Piękne obrazki! One mi się już kojarzą tylko z Twoją twórczością :)

Rękodzieło-art.pl pisze...

piękne serca ale masz pomysły..:)

Ewa pisze...

obłednie śliczne i z pięknym przesłaniem :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...