poniedziałek, 3 września 2012

Ktoś ma ochotę na krateczkę ?

Proponuje Wam dzisiaj prezenty w krateczkę, czyli moje szyjątka w czerwieni i brązie.
Powód?
Bo rozpoczął się nowy rok szkolny ...
Bo liczba Obserwatorów przekroczyła kolejną setkę ...
Bo jest fajna pogoda ...
Bo dawno nie było ...
Bo mam dobry humor ...
Bo chcę :D
Każdy wybiera sobie powód sam lub wymyśla nowy i OBOWIĄZKOWO podaje go w komentarzu!
Drugi obowiązkowy warunek to podlinkowany banerek w bocznej kolumnie lub pozostawienie @ w komentarzu dla osób bezblogowych.

A co w zamian ?
Mam dla Was dwa zestawy - czerwony i brązowy.



Każdy z kompletów składa się z poduszki dekoracyjnej i torby/siatki prezentowanej już we wcześniejszych postach (np. tu i tu).
Do tego dodaję po jednej sówce-zawieszce:


Tak prezentuje się czerwona ...



... a tak brązowa:


Dodatkowym drobiazgiem jest ptaszkowy klips firmy Koziol , której niektóre produkty mnie zachwycają swoją kolorystyką i formą. Zestaw czerwony otrzyma również taśmę ze sklepu tasmydekoracyjne24.pl , a brązowy - szeroką bawełniana koronkę.


Starym zwyczajem - jako pierwszy zostanie wyłoniony laureat spośród moich Obserwatorów, którzy pozostawią komentarz pod tym postem. Drugi zestaw powędruje do osoby wylosowanej spośród wszystkich tu komentujących.


Chętni proszeni są o pozostawienie komentarza do 4 października, a wyniki postaram się podać następnego dnia.

Zapraszam serdecznie i pozdrawiam.

196 komentarzy:

agniemat pisze...

Bo u mnie pada deszcz i musze poprawić sobie nastrój. No i ta piekna sówka jest w komplecie:)
Pozdrawiam
agniemat@poczta.onet.pl

manita pisze...

Bo miło otrzymać rzeczy tworzone z serca.
Śliczne kompleciki. Obserwuję, komentuję i już lecę do siebie podlinkować zabawę.
Pozdrawiam.

Avrea pisze...

a ja dlatego ,że czerwona sówka w serduszka skradła moje serduszko ;p
śliczne kompleciki :)
pozdrawiam
Ag

Beata pisze...

Hu hu hu, przyleciałam się zapisać :) Powód: bo Twoje sówki są takie śliczne że bardzo chcę jedną przygarnąć. Powód 2: notoryczny brak szczęścia w losowaniach.

Krasnaya pisze...

Bo poduszkuuu mi ciągle małuuu huuu huuu, a sowuuu lubiuuu, huuu huuu :D

A tak na poważnie to wszystko jest prześliczne i cudownie byłoby mieć taki zestaw :)

Unknown pisze...

Bo sama nie umiem szyć i sobie nie uszyję, a Twoje krateczki są mistrzostwem świata :)
Obserwuję dawno i podlinkowane :)

Qra Domowa pisze...

huhuhuhu...bo piekne suuu..a we wrześniu..huhuhu..mam rocznicuuu...a mężuuu wciąż po szesnastuuu..kocha mniu:))))...brązowuuu:))))

paulina mleczko pisze...

Kasiu, bo w groszkowie i pięknie Twoje krateczki się będą prezentować, szczególnie te brązowe krateczki:)

Białe Grochy pisze...

Bo aż słońce wyszło jak zobaczyło te śliczności :)

Unknown pisze...

Oj jakie piękne podusie i jakie sówki no ja takich bym nie uszyła. Poduskę owszem, nie mam takich pięknych materiałów.
No więc chcę twoją sówkę napewno spodoba się ona mojej córeczce. :)
Pozdrawiam serdecznie.

Jomo pisze...

Huu huuuuu!
Ja mam ochotuuuuu i to WIELKUUUUUUU ;D.
Bo też uuuuuumiem po sowiemuuuuuu a 4 paźdź. móóóóój sóóóóów ma uuuuuurodzinkuuuuu! :D

Osowiała Jomo :***

kamillia pisze...

To ja też się ustawiam, bo obok takich cudeniek nie można przejść obojętnie. A poza tym to u mnie jeszcze nie ma żadnej sówki i taka brązowiutka, kraciasto-kropkowana będzie mile widziana.

vivi22 pisze...

... bo abstrahując od altruistycznych sowizmatów naukowego pietyzmu, pauperyzacja mojej mentalności nie obliguje Cię do konwersacji ze mną... Czy to Ciebie przekonało do wybrania mojej odpowiedzi i wysłania mi jednego z zestawów? A tak na poważnie to sowy są prześliczne :)

hania pisze...

Bo komplecik w czerwieni jest cudowny i taki optymistyczny.

Foczix pisze...

Bo mam jeszcze miesiąc wakacji! :)
Super te kompleciki.

Kardamonowa pisze...

Bo kocham sowy i czerwoną krateczkę - dlatego do czerwonego zestawu ustawiam się w kolejeczce ;) kardamonowa@gazeta.pl

kgosia pisze...

...Bo w październiku mam imieniny i miło byłoby dostać taki śliczny prezent

paauliska pisze...

Bo dzielenie się jest fajne i miłe ...
:) a ja kocham sowy:) straszniście:)nawet moim lalkom zrobiłam wisiorek z sową ostatnio:)

dorota pisze...

bo dziewczyny lubią brąz ;) bo ładnie będzie się prezentować podusia na mojej sofie ;) bo uwielbiam sówki :) bo fajnie bedzie chodzić na zakupy z taką stylową torbą ;) i w końcu kocham paski, a kratka to paski tyle, że w dwóch kierunkach ;)

Atina pisze...

Bo to mój pierwszy dzień po urlopie i do tego pochmurno i taki zestawik z brązową sówką na pewno by mnie rozweselił. Oba zestawy są piękne jak wszystko co do tej pory oglądałam na Twoim blogu i może tym razem szczęście mi dopisze bo jakoś "sierotki" mnie omijają przy losowaniu. Pozdrawiam cieplutko.

Tina pisze...

predivno!

ashki pisze...

Zestawy wypasione:) Podobno nic dwa razy się nie zdarza ale spróbuję:))) Prawdziwe cudeńka:)

Aneczka pisze...

Ja poproszę zestaw czerwony. Dlaczego? Bo tak! :)
Śliczności!!!

Wiola pisze...

Bo czerwona poducha pasowałaby świetnie do mojego salonu, bo sówka jest urocza, bo w październiku mam imieniny :P

ThimbleLady pisze...

bo w przyszłym miesiącu mój życiowy licznik zmienia cyferkę i to na taką, która przyprawia mnie o zawrót głowy, a przyłożenie jej do Takiej brązowej, kraciastej poduchy i posłuchanie pohukiwania brązowej sowy na 100% poprawi mi humor :)

ania.n pisze...

chce bo bardzo lubie moja kuzynke a ona z kolei uwielbia sowki.
ania_reg@poczta.onet.pl

dora pisze...

bo sówka czerwona by pięknie wpasowała się do wystroju sówkowego mojej klasy, a podusia przypominałaby mi Pani zdolne rączki,
Dora

szalir pisze...

Bo czerwona sówka się do mnie uśmiecha a mój Bob bardzo chętnie by się nią zaopiekował :)

Maja pisze...

To może z okazji rozpoczęcia roku szkolnego, bo córcia poszła do pierwszej klasy!!!! A ona lubi sowy!

Modrak pisze...

A ja bo Twoich fantastycznych tworków nigdy dość!
Bo, tak jak pisze dorota kilka komentarzy wcześniej, dziewczyny lubią brąz!!
Bo tak mi się strasznie ta brązowa sówka podoba!!!

Marta pisze...

I ja ustawiam się w kolejkę :)
Bo uwielbiam Twoje prace!
Bo brązowy zestaw pasowałby idealnie do wystroju mojego pokoju.
Bo dzisiaj pierwszy dzień nowego roku szkolnego - dla mnie ważny :)
Pozdrawiam serdecznie :*
martabudzinska@o2.pl

Jyndza. pisze...

Bo idzie najpiękniejsza pora roku, bo chciałabym takie brązowe cudeńka,
bo...bo...bo...bo...bo...bo...bo...bo...bo...bo...bo...bo...bo...bo...bo...bo...bo...bo..., kurcze zacięłam się.

Myszelka pisze...

Ustawiam się po raz kolejny w długiej kolejce :-) której nie dziwię się, bo tworzysz same piękności. Często wchodzę na bloga i z podziwu wyjść nie mogę, piękne rzeczy. Dołączam więc, bo ciągle mam nadzieję, że może uda się i szczęście mi dopisze, bo bardzo chciałabym mieć coś z tych Twoich cudów, a póki co nie mogę sobie na kupno pozwolić... Pozdrawiam serdecznie

Deilephila pisze...

Chcę bo:
kratka, bo sówka, bo groszki i są ruszające się oczka!!! ale faworytem moim zdecydowanie czerwień, aby się ogrzewac w zimowe wieczory!!
Pozdrawiam!

Iza pisze...

Ja rowniez znalazlam powod, aby sie zapisac na Twoje smakolyki... a mianowicie, ze moja starsza corka Kasia ma niesamowitego bzika na punkcie wszelakiego rodzaju sow i kazda znajdzie swoje specjalne miejsce w jej i tak juz ogromnej kolekcji.
A o tym zapisie nawet jej nie wspomne, bo do 5-go pazdziernika nie dalaby mi zyc.
Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

jaki powód? Po prostu to piękne prace. pozdrawiam Anna
e mail mami9991@wp.pl

Unknown pisze...

Powód? Bo dziewczyny z Dolnego Śląska są najkreatywniejsze!
Pozdrawiam ustawiając się w długiej kolejeczce po Twoje cudne dzieła. Ana z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

Alexandra pisze...

Wow....cudowne komplety :)
A powód, bo rozpoczął się piękny i ciepły wrzesień, bo świeci słoneczko, bo czuć babie lato, bo są poranne mgły i wspaniałe pejzaże malowane pajęczą siecią.....bo znowu jestem starsza o rok, ale cicho bo się wyda, bo uwielbiam krateczkę...bo mogłabym tak wymieniać bez końca....

Iwona pisze...

Bo mój siostrzeniec uwielbia sowy i zawsze chciałam mu taką uszyć, ale czasu i materiałów jak na złość brak... taka oryginalna z pewnością byłaby na honorowym miejscu w jego małej kolekcji. Bo uwielbiam poduchy ręcznie robione, jeden pokój mamy w czerwieni, drugi planuje w beżach i każda z poduch idealnie by nam pasowała... Bo uwielbiam wszystko co ptaszkowe i na widok tych klipsów ptaszkowych szybciej zabiło serce i włączył sie tryb "muszetomieć"... :)

iwona.chwalko@gmail.com

aeljot pisze...

Bo czerwona krateczka jest najczerwieńsza i najkrateczkowa na świecie :)

papiórkowa pisze...

bo są tak cudne, że aż się człowiek (a właściwie baba) biurowy uśmiecha na ich widok :) bo ta czerwona jest tak pełna energi, ze aż dziw, że nie doleciała! a ta brązowa to taka przytulasta, przymiziasta...
no ijak się w ogonku nie ustawić :D

Unknown pisze...

A bo ja wiem... nie no żartowałam wiem... bo zauroczyła mnie sówka i inne gadżeciki do kompletu. A kolor to i brązowy i czerwony mi się podoba, chociaż może bardziej jednak brąz... i miło by było wylosować takie skarby...

MooNat pisze...

bo słodkich krateczek u mnie w domu nigdy za wiele :DDD a najchętniej w czekoladowych tonacjach więc grzecznie staję w ogonku :D
pozdrawiam ciepło
Zapraszam również na moje powakacyjne  Lazurowe Candy

Ulotne Chwile pisze...

Śliczne kompleciki :)
Ściskam

sylwik pisze...

Ja mam ochotę na tą brązową! Bo u mnie w pokoju jest brązowo, bo Bober (mój królik) jest brązowy i bo za dwa tygodnie mam być panią mgr ;)

Manufaktura broszki pisze...

Coś pięknego - i czerwonego . Zapisuję się z pozdrowieniami w tle:)

Iwona pisze...

Kompleciki cudne:)Mój mąż lubi sowy więc podarowałabym mu w podzięce brązową sówkę:)Za to ,że jest ze mną na dobre i złe:)

jkrezel pisze...

Bo jestem tu pierwszy raz i nie mogę oderwać oczu od tych piękności. Zazdroszczę talentu. Pozdrawiam
jkrezelQ@gazeta.pl

Sylwia-eR pisze...

A ja ustawiam się bo kocham poduszki i sowy.No i krateczki oczywiście- i tak naprawdę to oba zestawy piękne- może bardziej brąz?
Pozdrawiam

Matrioshka pisze...

Bo takie piękne rzeczy będą długo cieszyć oczy i grzać serducho :D
popugay38@gmail.com

kasiamanufacture pisze...

bo kocham sowy po prostu, a te są genialne!!

Joanna pisze...

Witaj!
Cudne cuekirasy a w zawieszce sówka w czerwoną kratkę się zakochałam jest przecudowna. Ustawiam się cierpliwie w kolejce i marzę po cichu o wygranej:)
Pozdrawiam

frezja pisze...

dlaczego?
bo sowka ma prawo sama sobie wybrac (wygrac)wlasciciela ;D
..bo nazywam sie Kasia i gdybym wygrala to sowka zostalaby Twoja imienniczka ;D;D
pozdrowienia;D http://fioridifantasia.blogspot.it/ps.brazowy banerek wstawilam u mnie w pasku po prawej na dole ;D
powo

Dagmara pisze...

Witam serdecznie.Zapisuję się bo piękne te brązy,a ja brązy uwielbiam!Pozdrawiam D.

Miszka pisze...

Bo czerwień i brąz to kolory, które dominują w moim gniazdku a twoje rękodzieła wspaniale by się w nim zaadoptowały. Piękne, oryginale i nietuzinkowe.

kasia pisze...

Oj ja bym też bardzo chciała i to w krateczkę...czerwoną.A dlaczego bo pamiętam czasy czerwono-krateczkowych kuchni i plastikowych pojemniczków rodem z NRD,herbaty w szklance i maty na ścianach i...uwielbiam tamte klimaty.Takie domy kojarzą mi się z ciepłem,ksiązkami Musierowicz,i kanapkami z pomidorem.Oczywiście przyrządzonych w kuchni w oknie,której wisiały ...zasłonki w czerwoną krateczkę:)

Foczix pisze...

Zapraszam do odebrania wyróżnienia :).

Nela pisze...

... bo tworzysz z miłością... dlatego serce zabiło mi do czerwieni...:)

ania pisze...

Po pierwsze sówki są prześliczne,a brązowa jest doskonała w każdym calu. Po drugie bo ulica na której już niedługo zamieszkam,a gdzie obecnie sie buduje to ul.Sowia 14 :)))Po trzecie sówka z podusią byłaby na chonorowym miejscu w salonie. Zgłaszam się chętnie na candy i zapraszam do siebie na moje :)

ania pisze...

z wrażenia błąd się wkradł ;) "honorowym" :))

Karolcia pisze...

.... bo mój synek niedługo ma urodziny :)
Zapraszam również do mnie.

DoroteaArt pisze...

...Bo po raz drugi jestem w ciąży a z chęcią bym przygarnęła cudowną czerwoną sówkę dla nowego potomka w rodzinie :D
więc z chęcią wezmę udział w zabawie ;)
pozdrawiam

DUDUSIOWA DUSZA pisze...

ZAPISUJĘ SIE DO DŁUGIEJ KOLEJKI BO....NIE MAM SZCZEŚCIA W LOSOWANIACH ALE OKRES OCZEKIWANIA DAJE TROCHĘ ADRENALINKI,BO PIĘKNIE TWORZYSZ ,BO MAM W PAZDZIERNIKU MAŁE ŚWIĘTO.POZDRAWIAM I ŻYCZĘ DALSZYCH WSPANIAŁYCH NATCHNIEŃ

Anonimowy pisze...

świetne candy, w moich ulubionych kolorkach... zgłaszam sie :) obserwuję, banerek na moim blogu w zakladce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)

a mój powód? - bo
1. mam fizykę z tym samym, ukochanym nauczycielem ;)
2. bo jutro piątek :)
3. bo już tylko 296 dni do następnych wakacji :)

Ulotne Chwile pisze...

No i ja oczywiście się ustawiam w tej kolejce,,,,a to dlatego, że podziwiam niezmiennie Twoje prace, że mam już dużo zwierząt w domu:psa, chomika, rybki w planach królik, ale nie mam sowy:)
Pozdrawiam Cię

ovillo pisze...

...bo po 10 godzinach w pracy oczy mi się zamykają i głowę na czymś miękkim dobrze by było złożyć...

Unknown pisze...

przesliczne komplety, czerwony to cos dla mnie:-)))
pozdrawiam!

lapappilon pisze...

wooow! amazing! super!
...please enter my name....

lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

AgaL pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Dorota pisze...

Na mą przemęczoną troskami ale wciąż optymistyczną duszę Twoje prace są jak balsam. Brązowy komplecik doskonale to uczyni. :)
Pozdrawiam Kasiu. :)

Bernadett pisze...

I would like to play.
Your game is on my blog,down there.
http://petite-armoire.blogspot.com/
betikarauski@gmail.com

All the best.:)
Bernadett
red

Aneta pisze...

bo w październiku nasza rocznica ślubu huhu a sowy cudne...pozdrawiam

Unknown pisze...

Ustawiam się w tej kolejce, bo... takiego candy po prostu nie można przegapić! Wszystko jest cudowne i jak każdy inny uczestnik chętnie bym takie wspaniałości przygarnęła:)
Pozdrawiam :)

martuchnaj pisze...

i ja staję w kolejce bo... w październiku są moje okrągłe urodziny a taki zestaw w czerwoną kratkę byłby dla mnie idealnym prezentem:))))
pozdrawiam :)

Klimat 1kw pisze...

bo sówki są modne , bo wcozrja miałam imieniny bo nie mozna przegapić takiej okazji
banerrek na http://my-style-on-the-world.blogspot.com/ obserwuje

Agnieszka pisze...

Bo Lato wróciło do mojego pięknego miasta :) i słoneczko pięknie przygrzewa...
Pzdr serdecznie
agunia.kujawa@interia.pl

MammaMai pisze...

Bo sówka to jeden z najpiękniejszych ptaków i idealnie będzie pasować do pokoju dziecinnego mojej córci

Rękodzieło-art.pl pisze...

JACIE KRĘCĘ! COŻ TO ZA BLOG! JA JUŻ LECĘ OBSERWOWAĆ CZYTAĆ..PODZIWIAĆ BO JEST CO, AŻ DECH ZAPIERA JAKI TALENT SIĘ SCHOWAŁ NA BLOGSPOCIE, UPS! az z wrażenia capslok wcisłam:) pozdrawiam i się zapisuję na candy oba zestawy są cudne aż nie wiem jaki bym miała wybrać..

Ula pisze...

bo posiadanie wielu rzeczy nie daje mi szczęścia, uszczęśliwia mnie to, że mogę się z kimś dzielić :)
apetyczne łakocie, więc się przyłączam go grona chętnych i zapraszam też do siebie, do zabawy
pozdrawiam serdecznie
Ula :)

ROMA pisze...

Bo cenię sobie bardzo rękodzieło i lubię miłe niespodzianki!
Rozgoszczę się w kolejce: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

KonKata pisze...

Hhhh, bo3 dni temu miałam rocznicę ślubu, bo podoba mi się bawełniana koronka (może w końcu uszyłabym bieżnik koronka z jensem), bo dużo serca włożono w wykonanie wszystkich rzeczy
info w formie pisemnej na bocznym pasku

eva pisze...

Niezwyle pozytywne i energertczne szyciątka chcesz nam podarować..
pewnie dlatego, ze szcęście to jedyna rzecz którą się mnoży, gdy się ja dzili :0)
Dziki tym sówka poduszkom i ptaszkom szczęśliwych ludzi bedzie więcej (chocby 2)

Pozdrawiam i zgłaszam się z przyjemnoscią:) Ogromną:)

Blondynka w Dubaju pisze...

ja tez sie zapisuje na te slicznosci :)

winka1979 pisze...

Zapisuję się w kolejce bo ... 18.10 mam urodziny a 2.10 rocznicę ślubu, bo wróciłam do pracy po 2 latach przerwy a mój synuś zaczął swoją przygodę ze żłobkiem ...
Pozdrawiam serdecznie
http://winka-lavenderhome.blogspot.com/

sosnowygaik pisze...

Bo na pewno będzie piękna, złota, polska jesień a takie zestawy są na tą porę roku w sam raz (na zimę, wiosnę i lato również).

wieczka pisze...

bo moj synek kocha sówki i zakochał się w tej czerwonej ;)
zapisuję się koniecznie
pozdrawiam

My Artistic Soul pisze...

...bo jeszcze nigdy nie wygrałam Candy, bo gdy rok temu uczyłam się szyć, sowa była pierwszą rzeczą którą wyczarowałam, a potem kolejną i kolejną...jak zaczarowana :)

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Bo.. chciałabym mieć taką sówkę za talizman.. Znalazłaby u nas ciepły kacik:-) Pozdrawiam

kajkosz pisze...

Bo pisząc ten komentarz zbiłam swoją najulubieńszą filiżankę:/
Pozdrawiam, Kajkosz

UniqueMonique pisze...

Śliczne!

Obserwuję jako: Monique
e-mail: art.monique@o2.pl

mebelina pisze...

bo..fajnie jest coś komuś podarować:D śliczności zapisuje się oczywiście:) i zapraszam do mnie:)

Natalia (TotkaLove :) pisze...

Bo zakochałam się w czerwonej sówce. Pozdrawiam i obserwuję.

Wnętrza Zewnętrza pisze...

Bo dziś mija równo 3,5 roku od kiedy jestem ze swoim mężem ;)
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie: http://wnetrzazewnetrza.blogspot.com/

Ester pisze...

Bo bardzo mi się podobają Twoje kratkowe sówki ;)
i zapraszam do mnie na candy książkowe!!! http://www.wiecej-slonca.blogspot.com/2012/09/rocznicowe-ksiazkowe-candy.html

Miki pisze...

Bo prawdziwe madre sowie głowy musza przebywać z Moją mądra głową!

agata.17ko@wp.pl

maneruki pisze...

Bo zima idzie i będzie miło na podusi głowę położyć i przytulić sowę, czytając książkę przyniesioną z biblioteki w pięknej torbie;-)
Oba zestawy cudne! Dodam jeszcze, że bloga obserwuję ;-) od dawna

Pozdrawiam!

magdalenia pisze...

Dlaczego ja dopiero teraz tutaj dotarłam droga Kasiu! Wiecznie jestem ze wszystkim do tyłu:(
Ja pragnę przygarnąć zdecydowanie czerwony zestaw, a szczególnie sówkę z prostego i prozaicznego powodu - NIE UMIEM SAMA TAKIEJ USZYĆ!!!!
pozdrowienia ślę serdeczne z nikłą nadzieją na wylosowanie:(

AniaDebska pisze...

...bo zestawy są piękne, cudne i super na nadchodzące bure dni (będą nadawać nutę wesołości :) )

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :)
Bo... są świetne nagrody!
dominika.98b@gmail.com

ania121971 pisze...

Gdzie ja znów byłam jak mnie tu nie było???
Zapisuję się:)
...bo uwielbiam krateczkę,zwłaszcza brązową:)
...bo kocham takie słodkie sówki:)
...bo uwielbiam kontakt z rzeczami niezwykłymi:)
...bo liczę na łut szczęścia:)
Pozdrawiam serdecznie.

Marzena pisze...

Zgłaszam się,chociaż widzę,że tłum się tu zrobił i trudno będzie.Brąz wybieram.
A dlaczego chcę?
Bo cudeńka robisz i jeszcze jesień piękna kolorowa słoneczna blisko,a brązy z jesienią mi się kojarzą :)

Iza Perez pisze...

Bo fajnie jest obdarowywać... :)
Sama tez szykuje CANDY niedługo ;) a w twoim z przyjemnością wezmę udział :)

CreAzy_gIRl pisze...

1.Bo cudownie słonko świeci w ten jesienny dzień
2.Bo zaczął się rok szkolny
3. Bo kocham sowy i z radością przyjmę kraciastą sóweczkę pod opiekę i gwarantuje że szybko się u nas zadomowi :-)

WWW.CHARLOTTE-FASHION-JEWELRY-HANDMADE.BLOGSPOT.COM

Ceramiczny Kamień pisze...

A ja mam nawet dwa powody! Pierwszy to taki, że ta czerwona krateczka wspaniale prezentowałaby się w moim czerwonym pokoju, a poza tym to sówki uwielbiam, zresztą możesz je spotkać u mnie :) ale gdyby udało mi się wygrać ten brązowy komplecik to podarowałabym go swojej mamie, bo idealnie pasuje do barw w jej salonie :) Pozdrawiam i zapraszam na zabawę do mnie ;)

magdusiaa pisze...

Bo jestem 105 -a, Bo mam niedługo urodziny,bo lubię brązowy, bo córcia chce sówkę, bo są prześliczne, bo nigdy nie wygrałam, bo....... mogę tak pisać do upadłego :) pozdrowienia i dodaję do obserwowanych

przezrozoweokulary pisze...

cudowne sówki a podusie marzenie a dlaczego sie zapisuje hmmm... bo jak narazie towarzyszy mi pasmo niepowodzen w kazdej swerze zycie wiec moze tu mi sie poszczesci

Ewa-Filomenka pisze...

Zakochałam się w sówce brązowej:)))
piękne,muszę spróbować szczęścia, w ogóle sowy są ostatnio dla mnie tematem numerem jeden, bo postanowiłam nauczyć się sama ją uszyć:) a ty mnie dodatkowo zaispirowałaś:)
pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie na candy rocznicowe:)
Fila

AgaL pisze...

Bo ostatnio troche za duzo stresu w moim zyciu i trzeba szukac pozytywow, zeby nie zwariowac!
Pozdrawiam krutka.blogspot.com

Sharona pisze...

Bo istnieje takie coś wspaniałe jak miłość :)
Pozdrawiam!

Sharona pisze...

Tak się zamyśliłam o tej miłości,że zapomniałam podać e-maila :d
mpiosenki@gmail.com
Pozdrawiam!

skimmia pisze...

Powód dla którego staję w tej długiej kolejce jest oczywisty :-) od dłuższego czasu podziwiam Twoje szyjątka i wzdycham do nich więc może sie tym razem uda :-) no zobaczymy na razie info na kwiatynatury.blogspot.com
pozdrawiam ciepło

mika pisze...

Staję w kolejce bo..... jestem sowią maniaczką Ta mała sówka zamieszkałaby w mojej pracowni z nową wielką sowią rodzinką Pozdrawiam ciepło i zapraszam na candy do mnie :) http://rozanewzgorze.blogspot.com/2012/09/anielskie-candy.html

Anna Magdalena pisze...

Staję w kolejce po brązowy zestaw na przekór pogodzie (za oknem leje jak z cebra) i dlatego też, że Twoje Cukierasy tak mnie zaczarowały, że od razu mi się humor poprawił :)
Dziękuję za to i pozdrawiam :)

PAKMA pisze...

O matko! Zastanawiam sie dlaczego mnie jeszcze nie ma w tej kolejce??? A to moj powod - zawsze marzylam o podusi od Ciebie :) A jak mi sie nie uda, to zrobie sobie prezent pod choinke i w koncu cos Twojego kupie! Na szczescie wiem gdzie szukac ;)
Pozdrawiam!!!
Agata (PAKMA)

AgKe pisze...

...bo sowy są fantastyczne i chciałabym je obejrzeć z bliska :)

pozdrawiam
AgKe

galeria61 pisze...

Bo tworzysz takie cudeńka, że nie sposób im się oprzeć.
Bo masz wiele pomysłów.
Bo brązowa sowa patrzy właśnie na mnie swoimi wielkimi oczami.
Bo jeszcze długo można wyliczać ...
Mam nadzieję, że wreszcie do mnie uśmiechnie się szczęście :)

Iwona Spychała pisze...

116 komentarzy... ja 117! Ale może się uda, bo ja powodów nie muszę wymyślać! Mam dwa! Moje własne prywatne 35 urodziny 26 września i też moje prywatne imieniny 27 października! 3mam kciuki! :)

Misia pisze...

Bo każde dziecko,zdrowe czy chore zasługuje na szczęście.Bo pragnę zobaczyć uśmiech na twarzy chorego dziecka.Bo w końcu ktoś musi pomagać takim dzieciom jak "moje".
Bo na pewno te cudowności trafią do któregoś z moich dzieci:)

Przy okazji zapraszam do mnie na blog-Żebrząc po cichutku o najmniejszy drobiazg na aukcje dla dzieci.

kasiuleczka pisze...

Ten czerwony komplecik odrazu skradl moje serce i tak tu przez przypadek trafilam wiec lece ogladac reszte Twoich prac. A powod hmmmm 30 paxdziernika mam urodzinki wiec jakby taki prezent wpadl w moje lapki oszalalbym z radosci.

Meri pisze...

Ta brązowa sówka ma coś w sobie. Czuję, że stałaby nade mną i uhała "hmm? jesteś pewna, że ten krzyżyk ma być w tym miejscu? hu-hu!"
Pozdrawiam serdecznie i wieczornie z gór i zapraszam do swojego świeżootwartego kuferka :)

moniśka pisze...

Zapisuję się bo czerwona sówka jest prześliczna i mam wrażenie, że chce przylecieć do mnie:) Więc jak tu jej nie przygarnąć? Z chęcią to zrobię jeśli wygram:) Pozdrawiam

Joanna pisze...

...bo wspaniale było by mieć tak cudowną sówkę:))
Tworzysz przepiękne rzeczy.
Pozdrawiam.

Irmelin pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Irmelin pisze...

Bo lubię brązy, a sówka jest urocza. Bo niedługo - 14 października - będzie moje święto:))
Pozdrawiam

Deco-Pasja pisze...

Witaj :)
Ja bardzo bardzo marzę o wylosowaniu czerwonego kompleciku. Dlaczego? ponieważ mam w planach "zrobienie" na czerwono kilku drobiazgów do kuchni i cudownie ta poszewka i sówka wkomponowały w to co planuję :)
Pozdrawiam cieplutko
Marta

filcoholiczka pisze...

Zgłaszam się!:D bo lubię sówki(co widać zresztą po moich pracach;)) i chętnie bym przy sobie taką jedną ładną brązową nosiła:)

Unknown pisze...

Zgłaszam się . Banerek jest na blogu .
nutinka112@gmail.com
Ten komplecik czerwony , achh <3

Kre-Akcja pisze...

Bo czerwony dodaje mi energii :) Pozdrawiam

ola pisze...

Bo to coś pięknego, niepowtarzalnego, jedynego w swoim rodzaju. :D
olapoczta97@gmail.com

taia pisze...

...bo by mi się w wystrój pokoiku wpasowały :)
Pozdrawiam cieplutko!

barbaratoja pisze...

Bo... sowa jedna i druga są cudne, brązowa cudniejsza
Bo... kratki to najpiękniejsze materiały, brązowa piękniejsza ;-)
Bo...
liczę na szczęście

Martek pisze...

jako, że mam w chwili obecnej PMS, napiszę, BO TAK o zostawiam kawał:
- dlaczego kobieta, przy PMS, gotuje zupę w 6 garnkach
- Bo TAK!!!! ;-)
Sówki i kratka prześliczne. Zakochana jestem od pierwszego wejrzenia

Ewa pisze...

Bo brąz do jesieni pasuje
Bo czerwień to miłość do jesieni
Pozdrawiam :) ewa

kasiekbloguje pisze...

bo kolorową kratką trzeba pocieszyć studentkę na początku roku akademickiego;)

Pozdrawiam
sowy cudne:)

W malinowym chruśniaku ... pisze...

Bo nagrody są przecudnej urody :)
Podlinkowanie na http://malinowychrusniaczek.blogspot.com/
Pozdrawiam i gratuluję talentu!:)

Inviernita pisze...

Bo sowy są świetne, zwłaszcza te brązowe ;) Bo idzie jesień. Bo mój synek miałby przedszkolnego przyjaciela.
agnzimka@gazeta.pl

Unknown pisze...

kasiekbloguje pisze...

bo kolorową kratką trzeba pocieszyć studentkę na początku roku akademickiego;)

Pozdrawiam
sowy cudne:)

a to ja jako obserwator:)

Anonimowy pisze...

... bo nasz starszy syn jest małym ornitologiem, szczególnie kocha ptaki drapieżne - to będzie doskonały prezent dla niego!!!
joisan7@wp.pl

Anek73 pisze...

Bo czerwona krateczka jest piękna:)

http://anek73.blox.pl/2012/09/Rozdanie-u-Kasi.html

go_siek pisze...

Bo brązowa torba "Mama+dziecko" bardzo by mi się przydała, może w końcu Marysia by mi nie uciekała :)

Pozdrawiam
Gośka
go_siek@wp.pl

Konwalia pisze...

Bo lubię takie przyjemności, oczekiwać przyjemności też jest przyjemnie, ale otrzymać takie cudeńka to sama przyjemność:)

Pozdrawiam:)
http://bajkowechwile.blogspot.com

asia pisze...

jest fajnie bo jest cudne candy:))

asia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Dotk@ pisze...

Bo mam zły dzień a to doskonałe poprawiacze humoru ;)
Pozdrawiam ślicznie

raeszka pisze...

... Bo upiekłam dzisiaj pyszne placki z cukinii :).

Zestawy są cudne, mam nadzieję, że dopisze mi szczęście choć w jednym losowaniu :).

Kasia Fiołek pisze...

Bo uwielbiam sowy. Po prostu. :-)

Ataboh pisze...

Bo mam ochotę na twoje szyjątko!
Bo coś u mnie zastój... i potrzebny mi kop w...
Bo coś mi jakoś tak dzisiaj...
Bo życie mimo wszystko pięknym jest...
Zapisuję się i już.

eva pisze...

Dołączam się... bo nigdy nic nie wygrałam, a takie cuda zrekompensują mojego dotychczasowego niefarta w zupełności, zwłaszcza ten czerwony komplecik.

hanka-blog-handmade pisze...

Bo ostatnio szaleje za sówkami :) Pozdrawiam serdecznie :)

hanuszka pisze...

bo znalazłam kolejną rewelacyjną zakręconą babkę ;-)pozdrawiam

Fretka Mała pisze...

Powód? Jest już jesień- prześliczna, kolorowa, z opadającymi liśćmi i powiewającym chłodnym wiatrem! Z taką wiosną idealnie komponuje się zestaw z brązową sówką :)
Mój email to takierozniaste@gmail.com

katrinka90 pisze...

Powód?
Bo jest zimno i marzy mi się wtulenie w brązową podusię!
Bo sówka patrzy, a jej wzrok mówi "przygarnij mnie":)
Bo te zestawy to "różności dla przyjemności"
Bo Twoje prace mają w sobie duszę.

Bloga nie mam, więc e-mail: katrinka90@o2.pl

Pozdrawiam,
Katarzyna.

Ciekawska Magdalena pisze...

Zaczełam obserwować-MAgdalena B
baner-http://magicwordcherry.blogspot.com/

Powód?
BO mam fioletowe łózko i czerwona sówka będzie idealnie do niego pasować.
Bo jestem przeziębiona i miła niespodzianka mi się przyda.
Bo mam młodszą siostrę,która pewnie zachwyci się taką sówką.

Ciekawska Magdalena pisze...

aaa zapomniałam o mailu-lady1307@interia.pl :D

Anonimowy pisze...

Bo przytulenie do takiej pięknej podusi bolącej głowy na pewno przyniesie natychmiastową ulgę, a sówka przyniesie mi szczęście :-)
mratajczak@interia.eu

Magda pisze...

i ja się zgłaszam bo zauroczyły mnie Twoje sówki :)

Anonimowy pisze...

Sowy przepiękne skradły jak widzę nie tylko moje serce. Ale każda Sowa jest warta kochania.

Dlaczego? BO na ich widok oczy zrobiły mi się sowie i zapragnęłam takie mieć ;)
Li1957[at]wp.pl

Anja pisze...

Bo kocham zwierzaki. W tym sówki
http://galeria-robotki.blogspot.com/

JoaSie pisze...

Bo przez przypadek trafiłam na tego bloga i przestać przeglądać nie mogę. Sówki boskie :) Może trafi na mnie

iwa.bijou pisze...

Brązowy zestaw urzeka! ale czerwony pięknie wpasowałby się w kolorystykę mojego pokoju :) pozdrawiam :)

Magda Wisiorek pisze...

A ja bym chciała, bo to, co tworzysz, ma chyba trochę duszy w sobie, czuję małe ukłucie jak widzę takie piękne rzeczy, w dodatku wyzwala to we mnie chęć posiadania, obojętnie której, bo każda ma w sobie to "coś". A powód? Każda z tych sówek wręcz krzyczy ze zdjęcia, że chciałaby się znaleźć u mnie w domu. I wiesz co? Ja nie mogę być na to obojętna, chętnie przygarnę nawet obydwie :) Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
quiteja@interia.eu
Pozdrawiam :)
Magdalena

JoLis pisze...

witam:) z chęcią i ja się ustawię w taaakiej dluuugaśnej kolejce... powód... bo uwielbiam takie cukiraski, bo sówki cudne bo kobiety lubią brąz, bo chcę i już;)
Pozdrawiam niebiesko i zapraszam do mnie na cukieraski:) yolcia:)

moniFaktura pisze...

Bo studenci mają już niewiele wolnego, a sówka zawsze osłodzi chwile na uczelni :) Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Bo miałam ostatnio dużo stresu w pracy a czerwony kolor poprawia mi nastrój ,sówka i poduszka są piękne .Szkoda ,że nie umiem szyć.Pozdrawiam Ania z Pomorskiego,annar30@wp.pl

Kamira90 pisze...

Cudne są te sówki ^^

marrika91 pisze...

ustawiam się po czerwony zestaw
najważniejszym dla mnie powodem jest rocznica poznania najbliższej mi osoby bez której nie wyobrażam sobie życia
banerek umieściłam w zakładce bloga
pozdrawiam
marrika91.blogspot.com

Anonimowy pisze...

...bo jest jesień, spadają z drzew liście i ...miło byłoby otrzymać podusię na jesienne wieczory :) Pozdrawiam, AniaF., ania_f@interia.pl

magdowo pisze...

Bo uwielbiam ten dreszczyk emocji gdy sprawdzam do kogo uśmiechnęło się szczęście w losowaniu.
Pozdrawiam serdecznie. Magda
http://magdowo-pasje.blogspot.com/

Aba pisze...

bo jesień jest fajna, szczególnie jak słoneczna i złota :)

pozdrawiam i staję :)

Kasia pisze...

Ustawiam się w kolejce bo miło byłoby mieć taką sówkę w domu, jest śliczna :)
kasiabuczak1605@buziaczek.pl

westieheart pisze...

bo ta czerwona sówka tak na mnie patrzyła, że nie mogę oderwać teraz od niej wzroku <3

Agnieszka pisze...

Bo właśnie sama ogłosiłam candy, na które serdecznie zapraszam :)
Bo bardzo mi się tu spodobało i zostanę na dłużej :)
Pozdrawiam

Ma_niusia pisze...

Bo kratka to dla mnie niezła gratka! Bo ze mnie taka matka-wariatka
Małego synka (dokładniej: Radka)
Że nie przegapię takiego "kwiatka" ;-)

Pozdrawiam i zapraszam:
http://domowakuchnia.blox.pl/html

mProjekt pisze...

Bo nie potrafię przejść obojętnie obok tak cudownych rzeczy:) sama bym czegoś takiego nie stworzyła. Dlatego ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam i życzę miłego tworzenia takich pięknych i praktycznych rzeczy

malgorzatkalibera pisze...

bo uwielbiam piękne rzeczy

Karolcia pisze...

Bo sówki są mega... :)
Bo mój syn ma niedługo urodzinki....
Bo zostałam znów studentką...
Bo lubię sówki...
Pozdrawiam

brzydula13 pisze...

Bo... dziś jest długo wyczekiwany pierwszy dzień moich tegorocznych wakacji :D Czerwona sówka chętnie by mi o nich przypominała
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

bo ostatnio mam ciągle pod górkę i myślę, że taka brązowa sówka mogłaby mi przynieść tak długo wyczekiwane szczęście a do podusi chętnie bym się przytuliła oglądając wieczorem film.

Pozdrawiam serdecznie,
Agnieszka (agugusko@o2.pl)

Hally pisze...

Kolejka długa ale zapisuję się bo: jeszcze tutaj nie byłam, bo lubię takie zabawy, bo kocham sowy i poduszki...bo widzę że zostanę tutaj na dłużej i fajnie by było gdyby szczęście dopisało:)))
Raczek

aggie171 pisze...

Bo sowa to mądra głowa!
aggie171@wp.pl
Pozdrawiam.

ruda_owca pisze...

powód? choćby tak prozaiczny, że dziecko moje nie może zasnąć, a z taką uroczą czerwoną sówką na pewno będzie mu łatwiej:-)

Joanna pisze...

Bo bardzo bym chciała mieć taki brązowy zestaw :)

Apaszka pisze...

Powód: Bo jak nie ma co robić, to można zrobić candy!

Pozdrawiam
Apaszka
kraina-apaszek.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Bo kratka jest git! i już! Pozdrawiam i życzę dużo słońca
miha
miha30@gazeta.pl

Zuza pisze...

Powód?:)
Bo przyda mi się w nowej stancji:) Będzie rozweselać dni spędzane poza rodzinnym domem.:)
Obserwuję i dodałam baner
fraglesik08@gmail.com

Ex libris Marty pisze...

Bo w tym miesiącu świętuje 25 urodziny :)
obserwuję i dodałam banerek na moim blogu:
http://all-you-need-is-book.blogspot.com/

Anna Kwiecień pisze...

Brązowa sówka niezwykle mnie urzekła. Z chęcią bym Ją przygarnęła do serca.
Zapisuję się na Candy. Banerek Wrzuciłam na swojego blożka http://kwietniowakreatywnie.blogspot.com/

Eva pisze...

Witaj,piękne te Twoje cuda twórcze!
Mam powodów wiele;)

"Z wielu powodów i dla smutków wielu,
chciałabym dzisiaj mieć poduszkę
z chmielu.
Zapach tych lekich, siwo-złotych szyszek
sprowadza mocny sen - zjednywa ciszę.

Gdzieś to czytałam, albo mi się śniło:
"hcmiel na bezsenność - a sen na bezmiłość.
Poduszkę z chmielu gdy sobie umościsz,
zaśnij, bo na cóż życie bez miłosci".
Pozdrawiam jesiennie!
Eva

Daria tworzy pisze...

Ufff zdążyłam. Ostatni podobno nie wygrywają ale może akutrat się uda bo piękne rzeczy tworzysz:)

Unknown pisze...

Zgłaszam się! ...może jeszcze się załapię...

http://kreatywnie.folog.pl

Zapraszam również na candy u mnie!

A biorę udział, bo niedługo mam urodziny i chce sobie zrobić prezent! ;)

Unknown pisze...

przesliczne sa twoje rzeczy ;) zakochalam sie normalnie
pewnie ja juz nie zdarzylam sie dolaczyc do zabawy ale powod podam ;p
bo moja corenka uwielbia huczec jak sowka ;)
xxx

Anonimowy pisze...

Może jeszcze zdążę,ustawiam się w kolejce i liczę na łut szczęścia.megi0041@wp.pl

Kate Z pisze...

...bo każdy kocha sówki! ♥
dentoj.blogspot.com

Marta - Martenka pisze...

Bo jestem chora i przydałby mi się taki pocieszacz w postaci cudniastej sówki :)

Unknown pisze...

Bo robisz najpiękniejsze rzeczy które widziałam w swoim życiu
Kolczyki-julki.blogspot.com
kolczyki-julki@wp.pl

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...