środa, 12 września 2012

Domki dla dziewczynki

Miały być ptaszki, kropeczki, kolor różowy, kremowy, brązy i beże :)
Oto efekty:


Domek nr 1


Tło w beżo-brązach, okienka różowe w białe kropeczki, no i koronka :)



Domek nr 2


Tło takie jak wyżej, tylko w odbiciu. Piękna szeroka koronka, okna z resztek ptaszkowej tkaniny i nowy ptaszek - tym razem na dachu. Bardzo mi się taka wersja podoba :)


Domek nr 3

 

Tutaj tło jest w różach, ale szczególną uwagę zwracam Wam na dach i piękną tkaninę z ptakami i kwitnącym drzewem:


Drzwi i okna z beżowej tkaniny w drobniuteńkie różyczki.


Do tego jeszcze dwie serduszkowe girlandy w tych samych klimatach.

Z królisiami:



Z ptaszkami:



Chciałam, żeby było dziewczęco i romantycznie - efekt myślę, że osiągnęłam, bo szycia było sporo, ale jestem niezwykle dumna i szczęśliwa z tego, jak całość się prezentuje !
Mam nadzieję, że osoba zamawiająca podziela moje zdanie i będzie również zadowolona :)

Ale się u nas rozpadało!
Wróciłam z porannych wojaży przemoknięta do kolan. 
Nie wspomnę o klapeczkach, które ubrałam, bo było ciepło :^^

Pozdrawiam

42 komentarze:

impresja pisze...

Są przesłodkie ;) Brak mi słów...wśród takich poduszek z pewnością czułabym się jak w bajce...

Avrea pisze...

Śliczne , a ptaszki mają cudne rzęsiska :))
pozdrawiam
Ag

Ania pisze...

Ojej jakie te domki są słodziutkie!
Piękne. A to serduszko z króliczkiem jest obłędne! Ale Ty jesteś mistrzem maszyny. Pozdrawiam.

Wiewióra pisze...

wspaniałe domki :) słodkie i dziewczęce :)

Anonimowy pisze...

Śliczności! A skąd (jeśli można wiedzieć) masz tę tkaninę w króliczki?
Ninka.

Modrak pisze...

Wszystkie śliczne!
A będzie wersja "dla chłopców"?

manita pisze...

ojojoj, jakie cukieraski słodkie. Piękne.

Beata pisze...

Prześliczne i przesłodkie ! Bardzo podoba mi się tkanina z motywem gałęzi, a girlanda z królikami to już w ogóle moje królicze klimaty :) Przy okazji zapraszam do mnie w odwiedziny.

Kasia z Różności pisze...

Dziękuję za wszystkie miłe słowa :)
Ninko - dostałam :)
Modraczku - będzie! :)
Manito - czyli cel osiągnęłam, bo tak miało być ;)

PAKMA pisze...

Na pewno bedzie zadowolona, bopodusie sa ekstra!!!

magdalenia pisze...

Kasiu, cudownie! Mój faworyt to nr 2!
Wiesz, że ja jeszcze nie nauczyłam się szyć takich aplikacji, już ponad rok się do tego zabieram i wiecznie coś. Muszę potrenować bo zazdrość mnie pożera jak widzę Twoje szycie!!!
Buziaki posyłam i serdeczności,

My Artistic Soul pisze...

Podusie są piękne, sowy przeurocze, wszytko jest ładniutkie!!! POzdrawiam:)

Ataboh pisze...

Słodkie, idealne dla młodej damy, pozdrawiam

Anka eS pisze...

Śliczne i starannie wykonane...nowe właścicielki na pewno ucieszą się z takich podarków

Artnova pisze...

A ja się właśnie na domeczki szykuję:) Twoje są cudne! Pozdrawiam.

Dagmara pisze...

Piękne ozdoby :) U nas niestety też leje.Pozdrawiam D.

Art shaker by Monique pisze...

Przepiękne! Gdybym miała wybierać to trudno byłoby się zdecydować, ale domek nr 3 to mój faworyt. Skąd bierzesz takie fantastyczne materiały? Pozdrawiam i zapraszam na candy filmowe do mnie. :-)

kasia pisze...

Piękne!!!Piękne!!!!Ja już duża dziewczynka jestem,ale też ogromnie mi się podobają:)!!!!

Ulotne Chwile pisze...

Jakie cudne Kasia :)A najbardziej podobają mi się w różowe kropeczki:)
Ściskam cieplutko

Ti-Tinka pisze...

serduszkowe girlandy są urocze ;)

pozdrawiam ;*

Marta pisze...

Wspaniałe domki, wszystkie są urocze! :)

Unknown pisze...

MEGA!!! wszystko bym przygarnęła.

mebelina pisze...

hehe to sie nazywa pomysłowość, domki są naprawdę urocze a girlandy przepiekne - cudna ozdoba

Alexandra pisze...

Magiczne, bajeczne, wymarzone :)

ania121971 pisze...

Urocze domki.Właśnie się przymierzam do takich,ciekawe,czy moje będą równie udane:)
Pozdrawiam.

Ivalia pisze...

Superaśne - wszystkie, a ptaszki na nich rozbrajają:)))

Happy Housewife pisze...

Odlotowy pomysł z tymi domkami! Cudne są!!!

Diana Art pisze...

Cudowne a te girlandy no fantastyczne

Gazynia pisze...

Wszystko cudowne!!! Zakochałam sie w tych domkach i w tych serduszkowych girlandach! Pięknie, dziewczęco, różowiutko...:)

czary mary z materiału pisze...

Piękności ,bardzo dziewczęce ,jestem pewna,że osoba zamawiająca będzie zachwycona :)

Krasnaya pisze...

Są bardzo bardzo dziewczyńskie, a śliczne przy tym niesamowicie :)

Mięta pisze...

Same śliczności:)

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Uwielbiam !

Asia pisze...

Przesliczne, bardzo dziewczece i bardzo romantyczne:)))
Pozdrawiam Asia

Maria pisze...

Bardzo dziewczęco i bardzo romantycznie, super! :)

dom za końcem świata pisze...

Ale śliczności! Domki przepiękne. Girlanda bardzo ciekawa - jeszcze nigdzie nie widziałam takich serduszek.

Urszula Cz.Nardello pisze...

Cudne wszystko co pokazujesz!!!...domki są wspaniałe!!!

Iwona pisze...

Łał jakie cudeńka:)Serduszka śliczne super są,poduszeczki też śliczne:)

Białe Grochy pisze...

Mmmm takie domki za mną chodzą, tylko czasu na nie brak :( Twoje są śliczne!
Dziękuję za rewizytę i udział w głosowaniu :*

ANKO pisze...

Kasiu, jak Ty obszywasz te aplikacje? Mi to beznadziejnie wychodzi niestety.

Sylwia-eR pisze...

Oj Kasiu wypaśne te domki damsko-męskie uszyłaś...połączenie różu z brązem-hm...nie przejdę obojętnie...
Pozdrawiam ; )

Ewa pisze...

romanyczne, delikatne, słodkie - dziewczyńskie na wskroś - prześliczne!
współczuję mokrej spodniej części ciała

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...