środa, 19 września 2012

Literkowe znalezisko i nasze nowe zwierzątka

Szperając czasami po różnych dziwnych sklepach lub targach trafiam na na ciekawe przedmioty. 
No i w jednym z nich stało sobie samotnie takie brzydkie i okrutnie zniszczone pudełeczko, a w nim ...


... cała góra literek !


Nie wiem, czy są metalowe, czy miedziane, czy traktować je jak ćwieki, czy gwoździe, ale są świetne ! :)


Zastanawiam się jeszcze co z nimi zrobię ...
Na razie cieszę się z niespodziewanego znaleziska :D


Przybyło nam też ostatnio sporo zwierzątek ;)
Ten ceramiczny kocio jest mój i pilnuje blatu w kuchni:


Miał być pojemnikiem na płatki śniadaniowe, ale na razie służy na drobiazgi, które Młoda zbiera na różne aukcje szkolne z grosikami, bateriami i nakrętkami w roli głównej.


Tą sówkę-poduchę wypatrzyła sobie córa za całe 5 zeta i wyprosiła trzepocąc długimi rzęsami ;)


I jeszcze takie oto stadko, czyli  dalszy ciąg sówkowej manii ;) 
Nowe nabytki to pastelowy pojemnik na pisaki, gipsowa stylizowana na stare złoto, biała to mydełko ...


... a najmniejsza to moja ulubienica :)


Dotarła do mnie również nagroda za zgadywankę od ANKO .
Ten słodki napis nie znalazł jeszcze swojego miejsca, ale to tylko dlatego, że mam dylemat - przedpokój, czy sypialnia? :/
Dziękuję Aniu serdecznie :)


Odsyłam Was również na blog Mukoliny , która organizuje akcję 
"Craftujemy dla hospicjum CORDIS !"

Wszelkie szczegóły znajdziecie TUTAJ .
Jest jeszcze czas - zachęcam Was do podzielenia się cząstką Waszego serca i unikalnych zdolności :)
Nasza poducha już poleciała.


Pozdrawiam

28 komentarzy:

Gosianka pisze...

Kasiu, literki niesamowite, ciekawe co z nich zrobisz:)

Alexandra pisze...

wow, te literki są bajeranckie :)
A nowe zwierzaki - super :) musicie o nie dobrze dbać, skoro tak Wam się mnożą :D

A na aukcję już wysłałam @ :)
Buziaki i dzięki za info :)

entomka pisze...

czekam na efekty zastosowania literek :) fajne znalezisko!

KonKata pisze...

literki obłędne , sama nie wiem do, której z Twoich hipotez się przychylić może jeśli bolce do wbicia są twarde to będą gwoździe

Brydzia pisze...

Ale cudeńko Ci się trafiło!!!

Unknown pisze...

ale skarb znalazłaś, aż Ci zazdroszczę :)

Aszka pisze...

Ale znalezisko!!! Super! Niedługo dzień chłopaka, może coś w tym temacie, bo literki cudnie się do tego nadają :) Pozdrawiam! Aszka :) firuraszkiaszki.blogspot.com

PAKMA pisze...

Fajne literki, na pewno je swietnie wykorzystasz :)

Ulotne Chwile pisze...

No wspaniałe te literki:)
Pozdrawiam Kasiu:)

Dagmara pisze...

Świetne znalezisko i śliczne zwierzątka :) Pozdrawiam D.

rhodiana pisze...

Świetne znalezisko :)

ystin pisze...

literki są cudne- zazdroszcze strasznie1

galeria61 pisze...

Skrzynka z napisem jest świetna, ale mnie bardzo intrygują literki. Ciekawe co z nich powstanie? Liczę na to, że już niedługo się dowiemy :)
pozdrawiam

ciche marzenia...ciii... pisze...

Bardzo ładna poducha sowa:) ale literek to Ci zazdroszczę :) , kupiłaś na targu staroci, czy w jakimś innym sklepie?

Krasnaya pisze...

Te literki to prawdziwy skarb. Nawet to zniszczone pudełeczko jest niczego sobie :)
Też czekam na efekty zastosowania :)

Avrea pisze...

sliczne sówki :)
pozdrawiam
Ag

czary mary z materiału pisze...

Ale fajne znalezisko ,bardzo jestem ciekawa jak je wykorzystasz ,sówki sliczne :)

Kasia z Różności pisze...

No kiedy ja właśnie nie mam na nie kompletnie żadnego pomysłu ... na razie! :(

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Masz szczęście ! Cudne literki znalazłaś. Fajna kolekcja sówek.

Ania pisze...

O raju! Ale dużo masz tych literek! Ale Ty jesteś pomysłowa dusza, to na pewno wykorzystasz. Sówki są obłędne, ale ta kocia cukiernica to po prostu pierwsza klasa! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

Rękodzieło-art.pl pisze...

Oh ale cudeńka:)

annakatarzyna pisze...

O, rety! Ale bym Ci chętnie drapnęła te literki! I kota przy okazji! Toż to całkiem jak mój Florek! ;)

Kasia z Różności pisze...

Zawsze można jakieś machniom ;)

Jania pisze...

W pierwszej chwili pomyślałam, że te literki to super znalezisko, że zazdroszczę i w ogóle. Ale potem myślę no tak, kolejne bajery, których nie wiesz do czego wykorzystać i kurzą się na półce ;)
Ale i tak - super są ;)

ashki pisze...

Literki świetne. Jestem bardzo ciekawa co z nich wyczarujesz. Ale ten koci pomarańczowy jest ŚWIETNY:)

Marta pisze...

Jestem przekonana, że literki wykorzystasz do wielu swoich wspaniałych projektów! :)

ANKO pisze...

Kasiu literki do sypialni to Sweet dreams :) może jeszcze jakiś Ci się trafi :)

Ewa pisze...

piękny skarb znalazłaś :) z sówek niezłe stadko a nagroda super :)
ps. nie zapomniałam o Twojej nagrodzie tylko wygrzebać się nie umiem :/

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...