sobota, 26 maja 2012

Dzień Matki 2012


"Matki bywają dziwne. Kiedy Bóg je stworzył, wszystko co miał umieścić w głowie, umieścił tutaj - w ich sercach. Dlatego myślą i rozumieją sercem i nim kochają."
                                                                  Kal Ho Naa Ho

Naszym MAMOM, jak i Wam drogie mamy blogujące, w dniu naszego święta życzę
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!

Ja dostałam dzisiaj poranną kawę do łóżka zaserwowaną przez córcię wraz z laurkami :)


Natomiast w czwartek byliśmy w przedszkolu małego na występach z okazji Dnia Matki i Ojca :)


Dzieci prezentowały się cudnie, a występ pokazał jak wiele pracy wychowawczynie i opiekunki włożyły w rozwój naszych dzieci - ich postępy we wszystkich płaszczyznach są kosmiczne ! :)


Młody był muchomorkiem, ale musicie uwierzyć mi na słowo ...


... ponieważ mieliśmy takie miejsca, że widzieliśmy go najczęściej tyłem ...


... sporadycznie bokiem :/


Po występach był poczęstunek w salach i prezenty, ale wtedy baterie stwierdziły, że dość cykania na dziś, a zapasowe oczywiście zostały w domu ;)


Tata dostał świecznik, a mama pudełeczko ze słodkościami, którymi i tak musiała się podzielić z tatą i synusiem, który zapowiedział, że lizak jest jego "bo tak mi pani powiedziała" ... a z panią to ja nie będę konkurowała :)




Teraz zmykamy już  z prezentem do teściowej, więc życzę Wam wszystkim słonecznej soboty :)


Pozdrawiam

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Świetne święto w przedszkolu.Są niepowtarzalne wspomnienia.Pozdrawiam.

Gosianka pisze...

Jejku, uświadomiłam sobie, że tęsknię za takimi występami w przedszkolu! Ile to było wzruszeń;-)

paulina mleczko pisze...

a ja Kasiu właśnie czekam aż zacznę na takie występy chodzić do przedszkola:-) i z pewnością będę ryczeć jak bóbr jak Zosia będzie wierszem na takich akademiach mówić, bo ja strasznie wzruszliwa jestem w takich momentach:)

Pozdrawiam ciepło!

Joanna pisze...

fajnie jest być mamcią ...
ja dzisiaj dostałam prezent od moich synali w formie posprzatania całego domu ... hihi taki sobie właśnie prezencior wy
brałam i tym samym miałam całkowicie wolna sobotę ... och jak fajnie... mówię Ci ...

paulina mleczko pisze...

KAsiu!
Bo zapomniałam jeszcze dodać, że Twój chłopiec muchomorek przeuroczy:) Bo groszkowy! Aż sama buzia się uśmiecha:-) Ależ miał fajową rolę!

amaggie pisze...

"Ludzie to zawsze dzieci swoich matek. Bez matki nie ma poety, nie ma bohatera."
(Maksym Gorki)

Kasia z Różności pisze...

Amaggie - piękny cytat, nie znałam - dziękuję :)

Ewa pisze...

nie sposób się nie uśmiechnąć :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...