niedziela, 21 listopada 2010

Takie tam pomysły :)

Witajcie :)
Dzisiaj kilka pomysłów na różności pomysłu mojego i innych.

Na początek świąteczny komplecik w decu - misie, które uwielbiam, bo są przesympatyczne i takie radosne.
Pojemnik na przydasie typu kredki, ołówki, czy pędzelki i szydełka tak jak jest u mnie :)
I puszka na słodkości, guziczki, tasiemki...
U mnie taka puszka spełnia rolę odświeżacza powietrza - wsadziłam do środka trochę ocieplinki, na którą dałam  kilka kropli olejku zapachowego. Jak mam ochotę na cytruski, to odchylam wieczko i przyjemny aromat rozchodzi się po pokoju!

Taka sobie sympatyczna ozdoba pokoju :)

 * * * * *

W świątecznym klimacie pokażę jeszcze co przygotowałam w  ramach WYMIANKI ANIOŁKOWEJ . Wiem, że doszła, więc tak się oto prezentuje:

Aniołków sporo - na choince, masosolny, na woreczku w decu i duży do zawieszenia na ścianie. No i oczywiście trochę przydasi i słodkości. Mam nadzieję, że się spodobało :/

* * * * *

Teraz pomysł (nie mój) na ozdobienie osłonki na doniczkę z ponsecją lub kaktusem bożonarodzeniowym

Potrzebne są: plastikowy wysoki wazon lub osłonka na doniczkę, drewniane gwiazdki (lub inne ozdoby świąteczne - choinki, bałwanki...), drucik, pofalowana biała tektura (może też być bibuła lub papier ozdobny).

Wazon dokładnie oklejamy kilkoma warstwami białej pofalowanej tektury

Gwiazdki zaczepiamy na poskręcanych drucikach i umieszczamy między warstwami tekturki.


Do wazonu wkładamy kwiatek i gotowe.
Można również wykorzystać suszone owoce (jabłka, cytryny, pomarańcze, żurawinę, głóg...) tak jak  na przykład tutaj


* * * * *
Na koniec taki mój pomysł na guziczki - moja mania w tym zakresie niektórym jest znana, więc nazbierało się ich sporo. Przeglądanie wszystkich w celu znalezienia któregoś w konkretnym kolorze zaczęło być męczące, więc wykorzystałam słoiczki po dziecięcych obiadkach. Pomalowałam zakrętki (wiele warstw, bo miś był uparty i ciągle wyłaził), ozdobiłam decu i wstążeczką, no i mam teraz znośny porządek w guziczkach, a przy okazji ozdobę półki.


A to ostatnie nabytki - dla mnie cudo :)

I już mam pomysł - dorwałam materiał w kolorze ciemnej czekolady, do tego koronka i na wierzch serduszko przewiązane rafią albo sznureczkiem... Ale najpierw pokończę zamówionka :)

Dobra, koniec męczenia Was ;)
Miłej niedzieli Wam życzę :)




13 komentarzy:

Annasza pisze...

Praca ci się w rękach pali, prawda? ;))) Super pomysł na podział guziczków, muszę nad swoimi zbiorami pomyśleć, bo faktycznie tak jest praktyczniej :)

brydzia pisze...

Ależ się napracowałaś:)i masz jeszcze czas na zamówienia? Ciekawy pomysł na odświeżacz - śliczny i nieskomplikowany; ciekawe pomysły na osłonki do kwiatów,ja swoje już kończę więc wkrótce pokażę.
Pozdrawiam Cię serdecznie:)

Anonimowy pisze...

Kasiu, mam pytanie: jaką farbą malowałaś nakrętki oraz jakiego kleju użyłaś aby nakleić na nie ozdoby? Pomysł jest bardzo fajny chciałabym też swoje pomalować. Ciepło pozdrawiam - Jomo

Sylwerado pisze...

Świąteczne deku wygląda świetnie, faktycznie misie są słodziutkie. Fajny pomysł z tym odświeżaczem powietrza, taki prosty a jak piszesz skuteczny, chyba sama sobie coś takiego wymodzę.
A domki dla guziczków zrobiłaś super!
Pozdrawiam.

Kasia z Różności pisze...

Fajnie, że Wam się podobają pomysły :)
Brydziu - właśnie w tym sęk, że nie mam czasu, ale inna sprawa, że nie umię bezczynnie siedzieć oglądając chociażby Teleexpres :)
Jomo - wieczka malowałam farbą akrylową kilka razy, potem motyw wycięty z serwetki przyklejałam klejem do decoupage, ale myślę, że wikolem też możesz (niektórzy wykorzystują także roztrzepane białko kurze). No i na koniec lakierowanie. Jeżeli ktoś nie chce bawić się w decoupage, to można wykorzystać i zwykłe naklejki, których wybór jest teraz ogromny :)

Artnova pisze...

super pomysły i piękna twórczość. Serdeczności posyłam.

Calypso pisze...

Piękne pojemniczki z misiami i genialny pomysł na guziki:)) Koniec z szukaniem odpowiedniego koloru:))) Super pomysły na ozdoby i rewelacyjna choinka!!!

Danuta pisze...

Śliczne pojemniki zrobiłaś .Masz motorek w rękach:-))) Kursik na ozdobienie doniczki super.
Podziwiam z pomysł z tymi słoiczkami na guziki. Super
Pozdrawiam

amma pisze...

Komplecik w Świątecznym klimacie bardzo mi się podoba.
Pomysł na słoiczki z guziczkami przebija wszystko.No i te wstążeczki zgodne z kolorem guziczków. Rewelacja Pozdrawiam
Alina

Mała Mi Buka pisze...

Komplet świąteczny jest prześliczny - przesympatyczny motyw z misiami. Pomysł na osłonkę doniczki bardzo zacny, zwłaszcza ten z jabłkami do mnie przemawia. A słoiczki miodzik ;)

jednoiglec pisze...

Prześliczne słoiki na guziki! Chętnie wykorzystałabym swój pomysł u mnie, ale nie wiem, czy mogę?

Kasia z Różności pisze...

Jednoiglec -jak najbardziej :)

Unknown pisze...

świetne pomysły,bardzo inspirujące -zawsze sobie obiecuję że kiedyś usiądę i wszystko u Ciebie obejrzę dogłębnie -świetny blog!!! pozdrawiam serdecznie,a te słoiczki to bajer -brakuje mi twojego hartu!

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...