środa, 17 listopada 2010

Sympatyczne bałwanki

U niektórych już nieźle przymroziło, więc chyba można już szykować się na bałwanki :)
U mnie na razie na podusiach.
Powstał sobie taki oto komplecik dwóch poduch z zawieszką o zapachu cytrusów.
Dominują sympatyczne i uśmiechnięte bałwanki wśród płatków śniegu na czerwonej bawełnie.


A że zaczynam akcję "Zbieram na prezenty", to chętni mile widziani m.in. tutaj .

Niestety czeka na mnie góra, która sama nie chce zniknąć, więc spadam, żeby się z nią solidnie rozprawić ;)



11 komentarzy:

Danuta pisze...

Super podusie:-)))Śliczne te bałwanki.
Pozdrawiam

Annasza pisze...

Prześliczne podusie :))

Aśka pisze...

Ale sliczna podusia!!!!!!
Z tgeo miejsca jeszcze raz chialam napisac DZIEKUJE za wszytkie cuda jakie dostalam od Ciebie!!!!! To moja pierwsza wymianka swiateczne I powiem tak, niespodziewalam sie byc tak hojnie obdarowana!!! Dziekuje Ci bardzo!!!!!!!!!!!!

Zula pisze...

Bardzo sympatyczne :)
Pozdrawiam

Ania pisze...

Bałwankowe poduchy są super. W ogóle tak już u Ciebie świątecznie i radośnie!

Ines pisze...

skąd Ty bierzesz takie fantastyczne tkaniny?:) Superaśne bałwanki

Calypso pisze...

Komplet poduszek rewelacyjny!!! Ażby człowiek się w nie wtulił i marzył o świętach!! Powiedz mi skąd bierzesz tak wspaniałe tkaniny!!!!

Marzena pisze...

Jakie rewelacyjne poduchy!

Mała Mi Buka pisze...

Poduchy są absolutnie genialne, bałwanki (bowanki - jak mawia moja smarkata bratanica :D) rządzą. A prasowania współczuję, odkąd tu mieszkamy unikam z gracją koczkodana - wieszam równiutko na wieszaczkach wszystko i lwiej części prasować nie trzeba :D dobrze, że PrawieMąż koszul nie nosi hje hje hje

TuKara pisze...

Przesliczne ,prawdziwie swiateczne.

Kasia z Różności pisze...

Mi - mój na szczęście też nie, bo musiałby to sam robić! Koszule to już dla mnie kara za grzechy ;)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...