sobota, 2 lipca 2011

Wymianka Ani

Wymianko-candy Ani Jury zaowocowało poznaniem bloga Terry , która była moją wymiankowa parą.
Prezent mógł być dowolny, więc ode mnie poleciała podusia ze znanym już motywem półeczek, ale tym razem na lawendowym tle w ramce z białej bawełnianej koronki.



Trochę drobiazgów, no i oczywiście coś 'na ząb' :)


Do mnie również dotarł już prezencik.
Dziergadełko, czyli narzutka na modelce (kolory trochę przekłamane, ale u nas dzisiaj szaro i buro, słońca tyle co na lekarstwo):


I reszta - książka o roślinkach i słodkościowo-kawowo-herbatkowo :)


Terra - bardzo dziękuję za wymiankę :)

* * * * *
Gdzieś w ferworze zajęć i braku czasu zapomniałam o urodzinkach naszych blogowych bliźniąt.




Wam, jak i panujący nam właśnie miłościwie Raczkom (których jest chyba sporo z tego, co czytałam!) życzę spełnienia marzeń i wszystkiego najlepszego :)



Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)
Witam nowe osoby w moich skromnych progach :)

P.S. Jeżeli ktoś chciał się załapać na taka podusię, to za późno - całty motyw "wyszedł"!


12 komentarzy:

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Wymianki to wspaniala zabawa :-) piękne prezenty zrobiłaś i dostałaś. Pozdrawiam..

Aldona pisze...

wspaniała zabawa, piękne prezenty:)

Agnieszka pisze...

ale ta podusia jest piękna! Pozdrawiam

Ewa pisze...

no nie mogło być inaczej - cudne cudności i dla, i od :)

Ania pisze...

bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona z wymianki. Pod koniec lata, jak otworzę sklepik, pewnie urządzę następną. Albo wcześniej, jak sie obronię. Zapraszam Ciebie i wszystkich. Pozdrawiam serdecznie.

Terra pisze...

Kasiu, bardzo dziękuję za upominki, które od Ciebie otrzymałam. Wszystko jest super.
Serdecznie pozdrawiam:) Buziaczki dla Modelki:)

imawe pisze...

Podusie przecudne;moje marzenie o ich posiadaniu w najbliższym czasie się spełnią ....
Super prezenciki dostałaś:)Pozdrawiam

Agnes pisze...

Wymiankowe prezenty są cudne. Twoja poduszka bardzo mi się podoba a i narzutka na modelce dobrze się prezentuje :)

rhodiana pisze...

A ja już widziałam u Ani ;p Fajna wymianka :)

Unknown pisze...

piekna podusia, a i wymiankowe prezenty tez slodziaste :):). Kasiu, badz czujna, moze uda mi sie Ciebie zaskoczyc :):)

mamuska73 pisze...

podusia powalila mnie na kolana
http://mamuska73.blogspot.com/

Jomo pisze...

Wspaniała wymianka ;))

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...