czwartek, 17 marca 2011

Wielkanocna ferajna, czyli CANDY

Witajcie :)
Miałam dzisiaj wstawić inne zdjęcia, ale przy tak ponurej i deszczowej pogodzie obfocenie czegoś tak, żeby nadawało się do pokazania graniczy z cudem :(
Zdjęcia nagród zrobiłam wczoraj, zatem
ZAPRASZAM NA CANDY,
 w którym rolę główną gra
WIELKANOCNA FERAJNA :)


Zwyczajowo nagrody będą dwie - dla osób, które zostawią komentarz pod tym postem i dla Obserwatorów, którzy wpiszą komentarz.

Zasady:
1. osoby posiadające bloga wpisują komentarz wyrażający chęć udziału w candy i wklejają u siebie w pasku bocznym baner z aktywnym linkiem,
2. osoby bez bloga zostawiają w komentarzu adres mailowy
3. zapisy trwają do północy 13 kwietnia, losowanie 14 kwietnia.

W skład nagrody dla Komentatorów wchodzi baranek z banerka, szydełkowe ocieplacze na jajeczka - króliczek i kurka, włóczkowe pisanki, zawieszka - pisanka i zawieszka zapachowa z motywem wielkanocnym:





Prezent dla Obserwatorów skłąda się z baranka i owieczki (podstawki na jajeczka), dwóch pisanek sizalowych, zawieszki - pisanki i zawieszki zapachowej z motywem wielkanocnym:



Zapraszam wszystkich chętnych, ponieważ
CANDY UWAŻAM ZA OTWARTE !
:)


86 komentarzy:

Bożenka pisze...

Ojej cudowności.I jestem pierwszy raz pierwsza :))Prześliczne te jajeczka, zawieszki no i baranek. CUDEŃKA! Pozdrawiam Bożena anielskie-sekrety.blogspot.com

Darsi pisze...

Kasiu to istny balsam dla duszy przy takiej pogodzie :) Same wspaniałości naszykowałaś. Może tym razem się uda :*

Gwinoic pisze...

Nie moge przeoczyc takich cudownych rzeczy:)

dorbry pisze...

Śliczne cukiereczki. Ustawię się w kolejce i ja. Pozdrawiam
szkodniczki@wp.pl

Decorka pisze...

zapisuje sie :)

emade76 pisze...

To i ja tutaj stanę :)
Pozdrowionka :)

Edyta pisze...

Szydełkowe ocieplacze na jajka są niesamowite.
Ależ by się moje chłopaki ucieszyły gdybym im zaserwowała tak ubrane jajka... Może mi się poszczęści.
Pozdrawiam

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Zapisuję się i ja... Pozdrawiam milunio.papa:)))

Jomo pisze...

Mnie też nie może tutaj zabraknąć!!! Koniecznie zapisuję się po Wielkanocną Ferajnę. Proponujesz Kasieńko tyyyleeee Skarbów, że oczopląsu można dostać ;D;D:*

czary mary z materiału pisze...

Ale kolorowe śliczności:)
Staję w kolejce :)

Asia pisze...

Slicznosci!!!! Zapisuje sie:))
Pozdrawiam Asia

Agnieszka C. pisze...

fajna ferajna :)
Zapisuję się i ja :)
Pozdrawiam

sylwik pisze...

śliczne wielkanocne nagrody, i ja chętnie się zapisuję! pozdrawiam!

Ines pisze...

jak dobrze że mają tu komputer i mnie do niego dopuścili:D pewno że się zapiszę a co chociażby dla reklamy Twojego candy:D Buziaki i jak wrócę to obiecuję wziąć się za kartki :*

Iss-ola pisze...

jakie fajne klimaty :)
zgłaszam się na zameldowanie u siebie :)

wpis wkrótce, bez banerka bo pojecia nie mam jak zrobic,
ale link będzie aktywny

Anonimowy pisze...

I want candy!

http://zarazjuka.blogspot.com/

Calypso pisze...

Cudowna ferajna więc staje w kolejeczce z nadzieją na wygranie:))

weronka pisze...

kolorowe tu :)

Anonimowy pisze...

Zapisuję się!
wonka_83@tlen.pl
Pozdrawiam
Iwona

Dominika pisze...

Ustawiam się w kolejce po tą ferajnę ,pozdrawiam.

imawe pisze...

Cudowności;z przyjemnością wezmę udział w zabawie

AP pisze...

Bee,bee,bee,bee ale tutaj cudne candy rozgrywa się .

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Nelli pisze...

Вельмi прыгожа!

Magiczna Fabryka pisze...

Wszystko piękne! Zapisujemy się z radością:)

Anucha pisze...

I ja chętnie ustawiam się w kolejce, może los się do mnie uśmiechnie:)
Pozdrawiam:)

renataa25 pisze...

Jakie urocze niespodzianki przygotowałaś. Grzech byłoby się nie zapisać:)) ustawiam sie w kolejce!!!

dora pisze...

Pozdrawiam i w kolejeczce się ustawiam. Dorota
dorota-swiatek@wp.pl

Javorkowo Aga Jaw pisze...

przyłanczam sie do zabawy
fajnie będzie może wygram

dwór książek i słów pisze...

To i ja się zapisuję:)

Laobeth pisze...

o, to i ja sie ustawię w kolejce :) prześliczne rzeczy masz :)

Ania S pisze...

Nagrody naprawdę cudne, więc i ja ustawiam się w kolejce:)

agamama pisze...

Cudności- ahh gdyby tak je wygrać...

justysias7000 pisze...

śliczności, ja też ustawiam sie w kolejce po słodkości:)

Ania pisze...

Z przyjemnością się zapisuję do zabawy. Cudowne cukierasy!

Ana pisze...

zapisuję się na te śliczności http://sztukaikunszt.blogspot.com/

Kerry-Marta pisze...

U mnie jeszcze żadnych ozdób wielkanocnych więc z wielką przyjemnością zapisuję się. Śliczności.

LUNA pisze...

No mnie też nie może tu zabraknąć pozdrawiam właścicielkę.

Edzia pisze...

tak tęczowo i świątecznie:) to ja siup do kolejeczki i pozdrawiam z edzia-goodies :)

april79 pisze...

śliczności, i radośnie staję w kolejce:)

Modrak pisze...

I ja staję wkolejce po te cudeńka!
http://modrakcafe.blogspot.com/

Unknown pisze...

ustawiam się pilnie.pozdrawiam! wszystko prześliczne!

Asik pisze...

Cudowności :)
Z chęcią ustawiam sie w kolejce :)
Fajnie tu u Ciebie - będę zaglądać częściej :) Zapraszam tez do siebie :]

Anonimowy pisze...

cudnie wiosennie:) zapisuję się na listę.
pozdrawiam Ania

Szara pisze...

Ja poproszę :) A w ciągu kilku dni candy u mnie, zapraszam w odwiedziny ;)

atenkowo pisze...

Ja też się ustawiam w kolejce .Pozdrawiam serdecznie:)

stokrotka pisze...

Może mi się poszczęści :) nie mogę darować sobie takich cudeniek :)
Pozdrawiam stokrotnie .

alicja11 pisze...

Z ochota się zapisuje na te śliczności.
http://alicja11.blogspot.com/

Mysia pisze...

Ja również chętnie ustawie się u Ciebie w kolejce po szczęście ;o)

Татьяна Величко pisze...

It's a wonderful present! Link is on the right bar
http://katakliptiko.blogspot.com/

IQ7 pisze...

Piękne Candy wiosenno-świąteczne! zapisuję się i grzecznie czekam w kolejce... pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Ja też zapisuję się na piękności,mimo że w życiu nic nie wygrałam...
Pozdrawiam Edyta
eda77@vp.pl

Agnieszka - ABOKU pisze...

Piszę się oczywiście z miłą chęcią na oba losowania ;) może choć w jednym się uda. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Oj jak się Świątecznie zrobiło:) Z całą przyjemnością ustawiam się w kolejce
liv.mk@op.pl

Eve pisze...

ja też się zapisuje :-)

Ela 17 pisze...

Jak się nie zapisac na takie piękności

Anonimowy pisze...

Zapisuję się na te Wielkanocne śliczności :) Mój mail: nikola_o@wp.pl

Anonimowy pisze...

to i ja stanę w kolejce:)
peldano-mio@o2.pl

Elżunia pisze...

Biegnę...lecę...a tu spora kolejka....dobrze,że tu szczęście nie zależy od miejsca lecz losu....
Pozdrawiam gorąco i mam nadzieję na szczęście :)

perelka111 pisze...

piekne alez tutaj kolejka..:)

Unknown pisze...

Próbuję szczęścia,pozdrawiam!
maja1101@o2.pl

MAGARO pisze...

Grzecznie staję w tym ogonku
Śliczne rzeczy robisz
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Bede beczeć z radości jak uda m isie upolowac tego baranka :) Monika z Poznania wt333@o2.pl

Anonimowy pisze...

Piękny baranek.Staję na końcu,choć i tak szczęście uśmiechnie się do kogoś innego.Pozdrawiam Dorota.dorotanes@wp.pl

mada pisze...

Ustawiam się w kolejce bo urzekły mnie te wielkanocne cudowności - baranek i reszta ferajny. Piękne są i miło by było je miec na świąetcznym stole
Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie
mada - koloroweszkiełka

Anonimowy pisze...

I jeszcze ja!
Piękne rzeczy do wygrania, może się uda :)
ana15@vp.pl
Pozdrawiam!

curiously pisze...

Po owcę się ustawiam :)

robotki eli pisze...

Miło by było,gdyby któras z nagród zrobiona Twoimi rączkami zagościła na moim stole wielkanocnym,ustawiam sie w kolejce,moze będę miała szczęście.Pozdrawiam...

Kajjka pisze...

też się ustawiam grzecznie w kolejce, pozdrawiam :)

raeszka pisze...

Rewelacyjne candy. Może to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

Justyna (Sarmatix) pisze...

Och super :-)
Zapisuję się :-)
Pozdrawiam serdecznie
ustinika.blogspot.com

Unknown pisze...

как у вас все красиво. Можно и я попробую ? ))
http://yestar7.blogspot.com/

Blanka pisze...

już dopisane (nie w bocznej szpalcie...bo nie wiem jak :-))
http://wwolnymczasie.blox.pl/html

Katarzyna pisze...

witam i też nieśmiało kolejkuje do śliczności

Kasia
katarzyna323@gmail.pl

zufik pisze...

Ślicznoty! zapisuję się!
zfadhel@gmail.com

ania.n pisze...

Ale piekne candy pozdrawiam .
ania_reg@poczta.onet.pl

barbaratoja pisze...

Ależ cuda rozdajesz!
Wpisz mnie proszę na listę do losowania;-)

Unknown pisze...

Jeny, ja to bym to wszystko chciała! Już pędzę banerek wstawiać u siebie.

Orsynia pisze...

z wielką przyjemnością zapisuję się na cukierki u Ciebie. Tworzysz piękne rzeczy, troszkę się tu rozejrzałam:) Będę zaglądać:)
http://orsynia.blogspot.com

Ulkaaz pisze...

Ja również się zgłaszam licząc na szczęście w losowaniu.Ula.ulaihaft.blogspot.com

zainspirowana pisze...

ojej, długa kolejka, ale nie umiem się oprzeć... takie cuda pokazałaś... :)

Selena pisze...

thank you for the drawing of candy with pleasure I will take no part in, and with Easter coming for you!
http://worldselena2009.blogspot.com/

Madzik pisze...

Szansę mam niewielką lecz pozostawiam swój wpis pod tymi ślicznymi arcydziełami

Pani_ze_strychu pisze...

Zgłaszam się:)
mój adres: na-strychu.pinger.pl

chantel pisze...

i ja się zapisuję

ladyinfantille pisze...

ja też, ja też! :)

Anonimowy pisze...

Ale numer. Chyba się jeszcze zdążę dopisać, bo jest o co powalczyć :)
Przyjemnie tu u Ciebie...
gmc77@poczta.onet.pl

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...