piątek, 4 marca 2011

Pisanki - zawieszki w koronkach

Taaaa, znowu te moje zawieszki, więc kto nie chce - niech nie czyta ;)
Dzisiaj inne wzory, bardziej w koronkowo-vintagowym stylu.
Do tego zajączek-ozdoba, która bardzo mi się podoba. No po prostu wpadł mi w oko, więc musiałam go kupić i do czegoś wykorzystać! Świetnie wkomponował się akurat w klimat tych pisanek ze względu zamierzone "postarzanie".
Zresztą zobaczcie same:



Z mniejszych zawieszek na razie powstały trzy.
Pierwsza na jasnym tle:



Następne zawieszki miały być tylko z koronką, ale ten zajączek mnie po prostu zauroczył i dałam go wszędzie, gdzie się dało ;)
Druga zawieszka jest z grubą koronką...



... a trzecia z bardzo delikatną.



Kolejne zawieszki są już duże i mają transferowe napisy.
"Alleluja"  na białym tle:



"Wesołych Świąt" na białym tle:



I dwa zajączki na szerokiej koronce - moja ulubiona z tego zestawu:



Uszyłam też zawieszki bez zajączków, bo nie każdemu się przecież muszą podobać.
"Alleluja" na ciemnym tle:



"Wesołych Świąt" na ciemnym tle:



A na koniec zawieszka z akcentem brązowym na wyraźne insynuacje pewnej koleżanki :)



Ostatnio miałam problem z dostaniem papieru transferowego EMTEC. Używałam go do tej pory i byłam bardzo zadowolona. Niestety skończył mi się, a w żadnym sklepie stacjonarnym bądź internetowym nie mogę go znaleźć. Kupiłam więc inny i ...TRAGEDIJA! Koszmarny, katastrofalny, okropny! Zdecydowanie odradzam Cansona tym, które używają transferu w swoich pracach! Materiał spalony, a motyw dalej nie przyklejony!  A niższa temperatura wogóle na niego nie działa. Zamówiłam na Allegro jeszcze inny i już się boję!
Może któraś z Was wie gdzie można kupić papier transferowy EMTC? Będę wdzięczna za namiarki :)
A teraz idę walczyć - nie z papierem transferowym - z PIT-em ;/

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

Asia pisze...

Sliczne jaja:)a zajaczki zeczywiscie urocze:))
Pozdrawiam Asia

Jomo pisze...

Teraz zawieszki z serii romantic :). Niestety z papierem nie pomogę, ale w tygodniu wybieram się w pewne nowe miejsce to nazwę sobie spiszę i spytam. Serdeczności posyłam :*

czary mary z materiału pisze...

Piękne jajka ,pasują te zajączki :)
Ta ostatnia zawieszka z brązem też śliczna :)
Pozdrawiam:)

brydzia pisze...

Śliczne zawieszki! cudowny efekt uzyskałaś łącząc len z koronką i brązowymi króliczkami.
Niestety co do papieru nie mogę nic doradzić.
Pozdrawiam cieplutko:)

Magiczna Fabryka pisze...

Te z zajączkami są fantastyczne! Oj, żeby nam się trafiła taka okazja, zajączki są prześliczne i świetnie je wkomponowałaś! Pozdrawiamy :)

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Kochana, ja się nie znudziłam i nie znudzę, Twoje zawieszki są tak oryginalne, i każda niepowtarzalna, że nic tylko oko nacieszyć... Dziękuję serdecznie za milunio słowa na moim blogu, serdecznie pozdrawiam.papa:)))

Danuta pisze...

Kochana nadrabiam zaległości blogowe bo ostatnio czasu mało miałam i co widzę u Ciebie już przygotowania do Wielkanocy pełna buzą . Ale cudowności tworzysz;-) Już Ci mówiłam że dusze artystki posiadasz i jesteś artystka przez duże A. Twoje zawieszki są BOSKIE i te zajączki .Super.
Pozdrawiam ze słonecznej Małopolski

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...