czwartek, 20 stycznia 2011

Pan Kłólik ;)

Witajcie :)
Kawusia już dzisiaj wypita?
Tak?! To dobrze, bo pogoda i ciśnienie są dzisiaj do bani. Wczoraj było jeszcze gorzej, w ciągu dnia musiałam zapalać światło, bo taki ponury dzień zafundowała nam zima (chyba, przynajmniej tak mówią, bo poniedziałkowa aura wskazywała raczej na wiosnę!).
Dzisiaj szybki post, bo Młoda rozłożyło totalnie - mocno gorączkuje, a kaszle tak, że aż przykro słuchać. Najgorsze, że nic nie pomaga :( 
No to siedzimy sobie niestety w domku.

Na tapecie były sobie króliki dwa, ale zdjęcia będą tylko jednego.
Wzór jest wszystkim dobrze znany. U mnie w wersji czerwonej, bo tak mi jakoś pasowało dla odmiany po niebieskich wyczynach (ale o tych może później).
No to proszę pooglądać i zaopiniować :)

Pan Kłólik


Spodnie i czapa w krateczkę.
Na szyi obowiązkowo szaliczek, bo jeszcze jednak na zewnątrz gwiździ.


No i czerwona torba na ramię. Duuuża! Żeby mogła sporo pomieścić!


Na przykład ulubione autko do zabawy...


... albo piłkę, maskotkę, świnkę na szczęście.
A może coś słodkiego?!


To już zależy od przyszłego właściciela.
 Ten króliczek jest do wzięcia tutaj. Jego brat-bliźniak zabrał ze sobą białe autko i poleciał do chłopczyka, który lubi przytulanki, ale niekoniecznie w różowej piżamce. Mam nadzieję, że Pan Kłólik numero uno będzie dość "mienski" ;)

Jeżeli ktoś ma chęć na ten obrazek (oczywiście po korektach), to również jest do wzięcia, ponieważ osoba , która go zamówiła nie odpowiada na moje maile. Do wzięcia na FH .


Ale co to ?
Pan Kłólik numero due odłożył torbę na bok i siadł na straży.
No właśnie - czego?!
  

Skrzyni umarlaka ?!
Skrzyni pełnej skarbów ?!


Całej słodyczy ?!
A może pustej ?!



Zostawiam Was w niepewności na jakiś czas :)

Acha - weszliśmy w panowanie Wodników (to moja Młoda, czyli niedługo będzie torcik!), więc oto one.
Tak...


...albo tak ;)


Pozdrawiam :)




24 komentarze:

Magiczna Fabryka pisze...

Pan Kłólik jest uroczy! Rewelacyjny szalik i torba! Młodej życzymy szybkiego powrotu do zdrowia :)

Dziabka pisze...

Króliczek super! Pozdrawiam i zapraszam!

zainspirowana pisze...

ja dopiero piję kawę... ale z tym Królisiem smakuje bombowo!
fajny taki czerwony... optymistyczny. wyrazisty.

Calypso pisze...

Nie no kroliś pierwsza klasa!! Jest wprost uroczy i jaką ma bomba torbę:)))

Aśka pisze...

Zdrowka dla coreczki!!! Moje dwa chlopaki to tez wodniki ;) 3 i 23 luty. I dwie imprezki sie szykuja ta pierwsza duuuza bo pierwszorocznicowa!

Krolik swietny fajnie wykonczony ;)

A co tam ukrywasz w tej skrzyneczce?? Lodeczka bomba!
Sciskma u nas dzisiaj mroz! Wiosna sobie gdziesz poszla ;(

Annasza pisze...

Aaaaaaaaaa, widzę, że i ciebie wzięło na króliczęta :)))) Świetny jest, no wiesz, jak może nie być BOSKI, skoro jest w czerwieni, nie? ;))) Super z tą torbą i szaliczkiem, a i auteczko mamy takie samo ;)) Buziaki ślę !

Ines pisze...

Królikowa zaraza:D może i ja się skuszę?

Sylwerado pisze...

No więc opiniuję...Króliczek jest słodki i ubrany idealnie na aktualną pogodę.
Kawusię właśnie piję, pisząc tutaj u Ciebie. U mnie też szaro, buro, ale mieszkamy w podobnym rejonie Polski, więc nic dziwnego, że mamy podobną pogodę. Ja również korzystałam wczoraj ze światła w południe:-(
Pozdrawiam i życzę trochę słońca

Marta pisze...

Ale piękniuchny ! i torbę ma wypas !
Zdrówka dla córeczki :))

Kasia z Różności pisze...

A kuście się, kuście! W końcu rok królika mamy! A jak ktoś ma jakieś inne wykroje amatorów marchewki to chętnie skorzystam i spróbuję!
Dziękuję dziewczynki za miłe słowa :))) Fajnie, ze wyszedł energetyczny, bo i takie było założenie - zdecydowane kolory w te ponure dni :)
Słońca życzę wszystkim tym, u których go dzisiaj brak :)

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Pan Królik wspaniały... zdrówka dla Córci!!!PAPA!

Janeczkowo pisze...

Kawy wypite nawet dwie bo goście dopisali, a teraz z przyjemnością zajrzałam do Ciebie, chociaż powinnam zając się swoimi robótkami. Nie żałuję jednak bo Królik cudny. Zdrówka wszystkim życzę i pozdrawiam:)

Agnieszka - ABOKU pisze...

Króliczek świetny. A jakie fajne wodniki, to też jest mój znak, więc pozwolę sobie zabrać ;) Z najlepszymi życzeniami dla solenizantki!!

Kica pisze...

króliczek stanowczo za bardzo mnie rozczulił:) Aż mi się zachciało znowu być dzieckiem i móc się bawić takimi ślicznościami:D

Darsi pisze...

Moja córcia też masakrycznie kaszląca, także podobnie jak Ty jestem uziemiona w domku...pogoda za oknem masakryyyyczna, eh - a już tak piknie było :)
Jeśli chodzi o królisia - śliczniusi! Pozdrawiam Kasiu ciepło.

czary mary z materiału pisze...

Wspaniały królik ,torebka czadowa:)

wawrzynka pisze...

Królik super... ale pomysł z tymi zabaweczkami w jego torbie i samochód na sznurku - BOMBA :D

Anonimowy pisze...

Ja dzisiaj po 4 kawach aby jakoś dotrwać do południa :). Króliś jest ślicznusi i te dodatki... - bardzo pomysłowe!! Mam duży dylemat, hmm. Natomiast co do skrzyni to sądzę, że jest to skrzynia malutkiego pirata, który chowa tam swoje skarby :D
Tobie Kasieńko morza cierpliwości w kurowaniu córci a jej ZDROWIA!!! Jomo

decou-galeryjka pisze...

wszystko super! a królik wymiata!:))

evejank.blogspot.com pisze...

Kawkę sobie własnie piję i podziwiam Pana Królika, super jest. Wodnikiem też jestem :) pozdrawiam

Atena pisze...

Krolik to prawdziwy slodziak, czapeczka jego jest rozbrajajaca. Ja juz od dluzszego czasu mysle o uszyciu jakiegos ale wiadomo ciezko sie zabrac.
Obrazek urokliwy.
Pozdrawiam cieplutko

Ania pisze...

Ja też jestem wodnikiem!
Królik jest przepiękny. Jak zawsze. Pozdrawiam.

Kerry-Marta pisze...

Jestem pod wrażeniem. Kłolik jest dwa czy jeden? W kązdym razie jest cudowny. No i zaintrygowała mnie skrzyneczka. Extra jest.

Gosia @ Quilts My Way pisze...

Królik jest fantastyczny!! Świetnie ubrany; torba i inne dodatki-rewelacja!!! Pozdrawiam:)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...