niedziela, 9 stycznia 2011

Wielkie granie :)

A zaczynamy od cukierasków, czyli cudnych szmatek, które można zdobyć z SZUFLADY JEDNOIGLCA !
Mam nadzieję, że wygram :) Szanse sobie dałam :)


* * * * *

A kto nie pamięta, to przypominam, że dzisiaj 19 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy !!!
My wybraliśmy się na spacerek do Rynku i przy okazji wyskoczyliśmy oczywiście z kaski na rzecz dzieci :)
Dobrze, że zapobiegliwie wcześniej zaopatrzyłam się w drobniaki, bo każdy napotkany wolontariusz chciał coś do skarbonki, a dzieci oczywiście każdemu chciały wrzucić pieniążka i przy okazji zarobić kolejne serduszko ;)


Jest wiele atrakcji zarówno dla dzieci...


... jak i dorosłych, chociaż główniei panów ;)



Na niebieskie serduszko od policjantów też się załapaliśmy :)


Wieczorem wybieramy sie na światełko do nieba :)

A kto nie może wyjść, to w domku proponuję licytować makatkę uszytą przez Marysię przy małej współpracy niektórych blogowych koleżanek, w tym mła ;)


O szczegółach interaktywnej makatki poczytać można tutaj , a licytować na tej aukcji :)



Ludziska - bądźcie hojni !
Sie ma !

;)



4 komentarze:

Ines pisze...

ooo przystojniak :D hyhyhyhyhy ... się wzięłam i zapisałam do jednoiglca

Peninia / Gosia pisze...

Ślicznie dziękuję za udział w moim Candy i dziękuję z serca za odwiedzenie mojego bloga.Życzę powodzenia w losowaniu.
Serdecznie pozdrawiam.
-Peninia

Ania pisze...

Uwielbia Jurka Owsiaka i WOŚP. Można powiedzieć, że dzięki niemu żyję...

Anonimowy pisze...

Kasiu w dniu urodzin życzę Ci:
zdrówka, miłości, mądrości życiowej, szczęścia i magii spełnienia:

"Skarbem jest mądrość człowieka
i serce dobre i czyste,
ta miłość co zapłaty nie czeka
i życie jak kryształ przejrzyste.

Zaś szczęściem uskrzydlić marzenia,
by móc się nimi nacieszyć
i poczuć tę magię spełnienia
i serce radością nią przeszyć."

Jomo [mam nadzieję, że dobrze trafiłam, to dziś te jedynki :)]

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...