poniedziałek, 19 kwietnia 2010

Wesołe maskotki - przytulanki

   R wyjechał w delegację, dzieci śpią, dom ogarnięty, więc mogę coś spokojnie wpisać. Zapisałam dzisiaj Młodą do podstawówki, co kosztowało mnie 1,5 godziny z życia wyjętych okupionych nerwami, bo system dopiero za piątym razem pozwolił mi przeprowadzić operację od początku do końca nie wywalając mnie na którymś z etapów. Kto tego próbował, to wie o czym piszę. Ale dzisiejsza pogoda mi to wynagrodziła - było cudnie!
   A żeby dalej było miło, to pokażę rodzinkę ślicznych ślimakaczków, które powstały na podstawie wzoru Tildy. Wszystkie uśmiechnięte, kolorowe, niepowtarzalne, no i posiadają poduszkę w wyposażeniu. Wprawdzie domek noszą na plecach, ale chętnie zmienią otoczenie:







A teraz kolorowe misie-przytulisie. Równie uśmiechnięte i kolorowe. Szukają nowych właścicieli. A Dzień Dziecka niedaleko...




Na dzisiaj tyle. Następnym razem może uda się pokazać kilka aniołów :)

Brak komentarzy:

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...