czwartek, 2 lipca 2015

Bransoletki

Chodzi mi po głowie pewien szyciowy pomysł, ale ponieważ musi on dojrzeć,
 to jakoś tak wzięło mnie na razie na zawieszki i bransoletki :)


Zaczęło się od zawieszki do torebki, w której coś mi brakowało:


Srebrno-zielone klimaty pociągnęłam w zawieszce do drugiej torebki.
Chciałam dać napis "uśmiechnij się", ale zabrakło mi jednego "i".


Potem przyszedł czas na koralikową imienną bransoletkę dla córy w jej ulubionym kolorze:


Od dawna chciałam spróbować zrobić bransoletkę makramową.
Efekty nauki to kolejne bransoletki.
Dla młodej - pomarańczowa żarówa: 


Jeżeli było coś dla córki, to i syn się upomniał o swoją:


Dla siebie zrobiłam coś delikatnego w błękicie:


I tak minął mi wczorajszy gorący dzień :)

Dziękując za odwiedzanie nadal mojego bloga,
pozdrawiam serdecznie !
Kasia


13 komentarzy:

Klimju pisze...

Przyjemnie minął dzień i powstały piękne prace. Pozdrawiam serdecznie :-)

galeria61 pisze...

Miałaś twórczy dzień :)

Retromoderna pisze...

Naprawdę świetne

Mazmika pisze...

Ooo super! Makramki udały się wspaniale. A i reszta drobiazgów piękna. mała rzecz a cieszy :)
Pozdrawiam

Beata pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Beata pisze...

Śliczne bransoletki ! Kasiu, a można wiedzieć gdzie kupiłaś te literki z zielonych bransoletek, tych przy słoniku ?

Ania pisze...

Wszystkie śliczne! Pozdrawiam.

Gazynia pisze...

piękne!!!

Anielique pisze...

Bardzo fajna biżuteria :)

fabryka-oczek pisze...

Odmiana wyzwala siły :)))
Pozdrawiam

Koraliki Beaty pisze...

super uwielbiam takie kolorowe i różne

ashki pisze...

Super! Wszystko wygląda bardzo wakacyjnie:)

Kasia z Różności pisze...

Beatko - w Pasarcie jakiś czas temu, ale ostatnio widziałam na Fb w grupie Tibuttonka :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...