sobota, 5 lipca 2014

Wakacje w pełni :)


Wakacje trwają już od tygodnia, więc klimaty marine królują niemal wszędzie.
U mnie wcale nie jest inaczej :)


Powstały zatem poszewki z żaglowcem w stonowanej kolorystyce...


... i w takich nieco mocniejszym granacie z jachtami:





Wakacje to również odpoczynek dla dzieci. 
Syn zacznie naukę w I klasie, bo niestety nie udało się go odroczyć - 
104 na 108 możliwych punktów z diagnozy nie dało do tego podstaw :/
Nie wiadomo - cieszyć się z jego zdolności, czy płakać, bo idzie do szkoły o rok wcześniej (czego jestem zagorzałym  przeciwnikiem) ?!
Córka zakończyła IV klasę z najlepszą średnią w klasie i jesteśmy z niej bardzo dumni :)))
Jest dowodem na to, że dziecko dyslektyczne również może być uczniem wzorowym !
Na pewno wymaga to nieco więcej czasu ze strony dziecka, jak i rodzica, ale efektem jest przecież lepsza przyszłość naszej pociechy.


Pozdrawiam wszystkich, którzy już się urlopują lub dopiero mają to przed sobą - 
nich słońce będzie z Wami !

16 komentarzy:

Zosia Samosia pisze...

Wspaniałe poszewki! Skąd Ty bierzesz takie cudne tkaniny?!
Pozdrawiam gorąco!

Gosia @ Quilts My Way pisze...

Ja też jestem przeciwniczką wcześniejszej edukacji dzieci w szkole. Dużo się o tym ostatnio mówi,ale nawet sami nauczyciele(zarówno szkolni jak i przedszkolni) podkreślają, że szkoły państwowe nie są gotowe na przyjęcie maluchów. W naszym przedszkolu dzieci już od 3 r.ż mają bardzo dużo zajęć dodatkowych (łącznie z dwoma językami obcymi). Uczą się naprawdę dużo,ale w przyjaznych dla dzieci warunkach,a jest to bardzo ważne na tak wczesnym etapie edukacji.

Monika M pisze...

Fantastyczne te morskie klimaty na poszewkach. Twoje mieszane uczucia rozumiem, też uważam, że to rodzice powinni decydować, w jakim wieku ich dziecko powinno iść do szkoły. Nam się udało, bo Młody jeszcze miał wybór i dopiero w tym roku, jako siedmiolatek pójdzie do pierwszej klasy. Cudownych wakacji Wam życzę :)

Fabryka Oczek pisze...

Dzięki tym poszewkom już czuję wiatr we włosach :) Śliczne !
Gratuluję Twoim dzieciaczkom wyników, co tu dużo mówić -Zdolniachy :)
Pozdrawiam

rękodzieło-art Wioleta pisze...

jestem pod wrażeniem!:)

ashki pisze...

Cudne te poszewki:)

stanisława szulc pisze...

Gratuluję zdolnych dzieciaków.
poszeweczki przepiękne.Podobnie jak u poprzedniczek zostawiających komentarze też nurtuje mnie gdzie można dostać tak piękne tkaniny ?

Anek73 pisze...

Piękne te sepiowe żaglowce.
Dobrze, że dzieci są zdolne. Sama żałuję, że nie posłano mnie rok wcześniej do szkoły... ale niestety, to były inne czasy.

Kasia z Różności pisze...

Na temat tkanin pisałam już kilka razy i nie będę robiła tego ponownie. Z grubsza - w większości tam, gdzie wszyscy, czyli w sklepach stacjonarnych i internetowych.

pomieszane-poplątane pisze...

Poszewki super:)
A dzieciom gratuluję wspaniałych wyników:)

Ania pisze...

Ale cudny ten marynistyczny materiał! Poszewki są wspaniałe. Pozdrawiam.

olllq pisze...

Poszewki iście wakacyjne , aż chce się szumu fal .... Ech.
Mój Nastolatek jest "grudniakiem" dokładnie z 24 grudnia, walczyłam (dosłownie) oto aby mógł iść do szkoły rok później tak jak jest bodajże w Niemczech , dzieci urodzone w drugiej połowie roku idą do pierwszej klasy z młodszym rocznikiem.Wychodzi na to że miałam ogrom szczęścia (on miał) bo gdyby obowiązek szkolny dla sześciolatków wprowadzono wcześniej , poszedłby do pierwszej klasy mając pięć lat.Pedagodzy, psycholodzy, logopedzi, lekarz rodzinny, wszyscy uważali , że histeryzuję, odpuściłam. Było mu ciężko, mało tego że najmłodszy to wiecznie chory ..... Rodzice zdecydowanie wiedzą lepiej! Tylko dlaczego nikt ich nie chce słuchać :)

olllq pisze...

Aaaa .... gratuluję córki i córce .... Małemu oczywiście też.

Beata pisze...

Gratuluję dzieciaczków :) A klimaty marine niezmiennie kocham i uwielbiam !

kasia pisze...

Oj jak dobrze,że moje dzieci na tak "wspaniałą " reformę oświaty się nie załapały:)Patrząc na takie poduchy chcę urlopu!!!!!!!!!!!Buziole dla dziewczynek:)

Marta pisze...

Cudne poszewki, aż chce się na urlop ;)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...