wtorek, 13 maja 2014

Siatko - torby

Ładne tkaniny kuszą do uszycia toreb, więc powstało kilka nowych pozycji.


Coś bajkowego  reprezentuje kraina OZ.


Kolorystyka black & white to zachód słońca w sadzie ...
 


... i trochę elegancji.
 

Moja ulubione, kolorowe liście, których więcej nie będzie, bo wykorzystałam ostatnie kawałeczki.

 

Owoce reprezentowane są przez truskawki ...



... i jabłuszka.


Ze zwierzątek pojawiły się konie ( czy też Pegazy) ...

 

... uśmiechnięte kotki ...

 

... i psiaki na spacerze.
 



 
 

Coś muzycznego :




Typowo kobiece róże na mięcie ...

 

... i męskie klimaty:



 

Jeżeli ktoś ma ochotę, to są już TUTAJ

Pozdrawiam serdecznie

30 komentarzy:

Anek73 pisze...

Truskawkowa, jabłkowa i kocia to moje faworytki :)

manita pisze...

Są świetne i jaki wybór!

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

torby męskie przypadły do gustu kobiecie:) są swietne, pozdrawiam

dziurka pisze...

Piękne. Każda inna i każda bardzo mi się podoba. Kupiłabym ale nie wiem, którą wybrać. Muszę to przespać :)

Modrak pisze...

Ale naszyłaś!
Fajne są wszystkie, a moja faworytka to ta z uśmiechniętymi kotkami!
Jest świetna!

HappyAlimak pisze...

Jejjj....jakie wspaniałe!!!! :) Śliczne!:) ..a te grafiki "psiaki na spacerze" są rewelacyjne:))) takie humorystyczne;) fajne! Serdeczności ślę:)

Modrak pisze...

Ale nie widzę kotków w sklepie :(?

Kasia z Różności pisze...

Fajnie, że siateczki Wam się spodobały :)))
Modraczku - ktoś zgarnął w tempie błyskawicy :)

Zosia Samosia pisze...

Dostałam oczopląsu, tyle dobra naraz!
Pozdrawiam

ashki pisze...

Torbuchy jak marzenie:) Co jedna to ładniejsza:)

Szymka pisze...

Kasiu wszystkie sa piekne ! Jestem zachwycona Twoimi pracami. Ale ta pierwsza skradla Moje serce! Jak mozna dostac Taka torebke :P?

fabryka-oczek pisze...

Kasiu,aż chce się chodzić na zakupy :) Wszyskie śliczne!
Pozdrawiam

Gazynia pisze...

ale wybór! Co jedna to ładniejsza!

Etoile pisze...

ciężko wybrać najpiękniejszą, wszystkie są fajnie:) nie zechciałabyś przekazać jednej takiej torby na aukcję dla chorej dziewczynki? Jestem jedną z organizatorek akcji zbierania pieniędzy dla Julki Piskorskiej, która urodziła się z wadą nóżek - nie ma kości strzałkowych, skokowych i piętowych ( więcej informacji tutaj: https://www.facebook.com/events/1408317332768214/?source=1) Proszę o odpowiedź na maila daria.krys@onet.pl. Dziękuję i pozdrawiam. Daria

Decu Style pisze...

Wow jaki wybór :)
Wszystkie mi się podobają :)
Pozytywne pozdrowienia z DECUStyle.blogspot.com :D

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Kasiu są świetne, tyle kolorów, wzorów coś niesamowitego.

Beata pisze...

Cudne torby, piękne materiały :) Ten w jabłuszka mam w wersji na białym tle, planuję zrobić z niego poduchy na balkon.

galeria61 pisze...

Sama nie wiem, która ładniejsza. Wszystkie są śliczne :)

Marta pisze...

Ciężko mi wybrać faworytkę, bo wszystkie są śliczne!

kasia pisze...

Torby cudo!!!!I mimo,że moje bystre oko wychwyciło wabika na smyczy to trudno mi wybrać tą naj:)

Asia Tworzy pisze...

Rewelacyjne! Aż ciężko wybrać jakąś jedną ulubioną :D

Kasia z Różności pisze...

Szymko -można udać się za linkiem, który podany jest dole :)

Klara pisze...

boskie są ...spacerowe,owocowe,kocie...wszystkie :)

Edyta pisze...

Wszystkie cudne !!! Kasiu zdradź gdzie kupujesz takie oryginalne tkaninki.

Ania pisze...

WOW!!!!! Jakie obłędne!!!!! Ta kocie jest wspaniała!

ania pisze...

Siatko-torby wyszły rewelacyjnie :) Gdzie kupiłaś materiał ze zwierzakami (psy,koty)?

Kasia z Różności pisze...

Wszędzie, gdzie trafię na coś, co mi się spodoba - zarówno w necie, jak i w sklepach stacjonarnych.

Elis pisze...

o kurcze, świetne torby, tkaniny faktycznie cudowne !!!!!!!!!!!

Dorota ma kota pisze...

mnie urzekły kociaki i szachownica

Jania pisze...

Jejku, ale różności :)
Ale mimo wszystko wytypowałam faworytki - elegancka czerń&biel oraz babskie róże na mięcie :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...