czwartek, 22 maja 2014

Pamiętacie, że w poniedziałek jest Dzień Matki ?



Na pewno tak ! 
Gdyby jednak ktoś zapomniał, to mam propozycje, które priorytecikiem spokojnie dojdą po weekendzie ;)


Podusia w kropeczki ozdobiona jest haftem krzyżykowym.
Poduszka w róże jest dwustronna.
Z przodu dominuje piękny motyw z różami i bawełniana koronka ...



 ... a z tyłu - serduszko z tego samego różanego motywu:


Mam jeszcze dwie takie poszewki:


Wymarzony domek w wymarzonym ogrodzie ...


No i te piękne róże, które można dołączyć do tych prawdziwych ;)




Kwiatowy wzór dodałam też na tą torbę, przez co zyskała niesamowicie kobiecy wygląd;



Oczywiście taki prezent można wręczyć nie tylko mamie, 
ale i każdej kobiecie lubiącej otaczać się kwiatami :)

Pozdrawiam

14 komentarzy:

Elis pisze...

Ja wolę nie pamiętać :-(((

anuk_pl pisze...

Pierwsza i druga poszewka są prześliczne!! Na pewno ktoś się stanie szczęśliwym ich posiadaczem :) Pozdrawiam!

Szymka pisze...

Kobitko ale Ty masz talent! Ja juz mam Dzien Mamusiu juz za soba bo u mnie byl w Marcu :)

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

poduszka śliczna

fabryka-oczek pisze...

Mamy , które dostaną takie prezenty będą zachwycone :)
Pozdrawiam

martuchnaj pisze...

przepiękne prace - każda kobieta by z takiego prezentu była zadowolona :)))

Marta pisze...

Oczywiście, że pamiętam! :)
Poszewski są śliczne :)

Jania pisze...

Poduchy są fantastyczne! :)

Ivalia pisze...

Kobieto, Kiedy Ty znajdujesz czas na szycie tych wszystkich cudowności??? Podziel się, chętnie przyjmę nadmiar :)
Cuda szyjesz :)

Gosia pisze...

Piękne, Każda Mama byłby zadowolona.

Gosia pisze...

Piękne, Każda Mama byłby zadowolona.

ashki pisze...

To wszystko jest po prostu przepiękne:)))

Ania pisze...

Ale piękności!!! Wspaniałe poduchy. Ta z różami najbardziej mi się podoba. Pozdrawiam.

kasia pisze...

Już to kiedyś pisałam,ale na prawdę,gdybym miała miejsce umieszczałabym Twoje poduchy,gdzie popadnie:)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...