niedziela, 17 czerwca 2012

Serduszka i krzyżyki :)

W ostatnim czasie powstało sporo serduszek.
Niektóre z nich poleciały do Jagny z Domowego Zacisza .
Poprosiła o dwie girlandy i duże serduszka do dekoracji.


To wersja zielona ...


... a to już fioletowa:



Do tego odpowiednio duże serduszka dekoracyjne:



Do tego dołożyłam jeszcze kilka innych szyjątek, słodkości i przydasi, a wszystko można oglądnąć u Jagny tutaj :)

Ja poprosiłam w zamian o małe hafty serduszek, ponieważ chciałam dodać im zawieszki w formie kluczyków i powiesić w kąciku z naszymi wszystkimi domowymi kluczami.
Co dostałam? 
Duuużo więcej !!! A wszystko wprost perfekcyjne!


Krzyżykowe serduszka i cała fura kolczyków (z czego mnie się raptem dwie pary udało uratować, bo resztę rozszarpała Młoda z koleżanką!), uroczy haft z motylkiem...


... ogromniasty komplet składający się z podkładek i serwetki, która już wcześniej wpadła mi w oko ;)
Jak można robić tak perfekcyjnie równo na szydełku ?! :)
Dużo lepsze zdjęcia znajdziecie na blogu Jagny .


I do tego jeszcze segregator, woreczki zapachowe z drobniutkimi hafcikami, świeczniki decu, słodkości...
Ufff, chyba wszystko wymieniłam ;)


Jagna - serdecznie dziękuję Ci za taką moc pięknych prezentów! :)

Pozostałe serduszka, które już dawno przejęła Poczta, to raczej powtórka z dotychczasowych poczynań, więc pokażę tylko nowości, bo fajnie się prezentują :)



Zielone i lawendowe w groszki,  śliczny haft kwiatów na białym tle i ciekawym srebrnym wzorem na ciemnoniebieskim tle:


Miłej niedzieli !
Pozdrawiam

35 komentarzy:

Magdalena pisze...

Śliczne prace:))

Unknown pisze...

Jejku, jakie cuda! Wszystkie serca są wspaniałe! Ale dla mnie fioletowe "rządzą" :-) Pewnie dlatego, że ten kolor najbardziej wpada mi w oko :-)

Eliza/Tuome pisze...

piękności ^^ i te wysłane, i otrzymane ^^

Modrak pisze...

Jakie piękne prezenty!
I w jedną i drugą stronę!
Zazdroszczę.

A girlanda zielona mnie zauroczyła!
I hafcik z motylkiem.

rhodiana pisze...

Piękna wymianka :)

Myszelka pisze...

Jakie Ty przecudne rzeczy szyjesz, wprost nie mogę się nadziwić :-) Ta fioletowa girlanda z serduszek i serduszka zawieszki przepiekne. Powiem szczerze, że też zapragnęłam takie mieć... Pokój synka jest właśnie we fiolecie i tak bardzo by pasowały takie śliczne serduszka. Hmm a może zgodziałabyś się na kolejną prywatną wymiankę? Jeśli tak to oczywiście postaram się sprostać tak wielkiej dla mnie wymiance i przygotować dla Ciebie coś ładnego :-) Pozdrawiam

PAKMA pisze...

Zielona girlanda jest sliczna!!! Uwielbiam ten kolor! Nie wiem jak Ty to robisz, ze te serduszka sa tak rowniutkie... raz probowalam zszyc serce i jakies takie kanciaste mi wyszlo :) Wspaniale prezenty dostalas!!! Pozdrawiam :)

entomka pisze...

niesamowita wymianka, jak dla mnie grilandy sercowe rządzą!!!

AgA pisze...

Cudne serduszka zrobiłaś, cudne rzeczy dostałaś. Jak miło :)

Wilk w owczej skórze pisze...

Prześliczne serducha, zarówno te, które przygotowałaś, jak i te, które dostałaś :). I ta serwetki... Też nie mam pojęcia, jak można tak równiutko operować szydełkiem... :)

Zapraszam Cię do mnie na zabawę blogową :)

Karina pisze...

Serduszkowa girlanda wyszła znakomicie, fantastyczne tkaniny...już wiem z kim przegrywam licytacje :)))
A prezenty wyjątkowe, bardzo chciałabym umieć szydełkować, ale nie mam nikogo w pobliżu kto by pokazał co i jak..kiedyś siądę, poszukam i nauczę się, tymczasem podziwiam prace innych :)
Pozdrawiam

Barbarka pisze...

Super girlandy! zielona jest najładniejsza :) Pozdrawiam

Alexandra pisze...

ojej...ile tu tego, a wszystko takie wspaniałe :)

Unknown pisze...

sercudenka :):):):),swietna wymianka :)))

Jagna pisze...

TO JA dziękuję TOBIE :)
jak pokazałam mamie to musiałam bronić tych śliczności jak lwica :D

galeria61 pisze...

Serduszka są tak słodkie, że ujęły moje serce :)

ciche marzenia...ciii... pisze...

Serducha urocze...:)mam pytanko skąd bierzesz tak kolorowe tkaniny? w naszych sklepach , nie widzę takich:)

kangoashja pisze...

Śliczne te serducha, w każej postaci.
Pozdrawiam serdecznie.

Marta pisze...

Jaka owocna wymianka :) Girlandy są fantastyczne!
Pozdrawiam gorąco :)

paulina mleczko pisze...

śliczności, same cudeńka:-)
ah i te kolorowe dziergane serwetki - cudowne kolorki:-)
Pozdrawiam

Peninia / Gosia pisze...

Kasiu serduszka są prześliczne:))Wspaniała wymianka:)

Dziękuję za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa.Dodają mi to twórczych skrzydeł.
Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
Peninia ♥

jola_zola pisze...

same słodziaki... jak to u Ciebie:):):)

Urszula Cz.Nardello pisze...

Alez wspanialosci!!!Mozna oczy z zachwytu zgubic!!! :) Pozdrawiam :)

Gucialoveskids pisze...

przepiękne te serducha! i jakie piękne prezenty wymiankowe - wow !

Danuta pisze...

Jakie piękne i równiutkie te serduszka. Kolorki piękne!!!!
Pozdrawiam

Renka pisze...

Wszystkie prace są niesamowite!!!

czary mary z materiału pisze...

Piękne prezenty dostałaś ! a girlandy serduszkowe są obłędne !:)

Jomo pisze...

Girlanda fioletowa jest IdEALNA!!!!
Mi też pasuje ... ;D ..... sama wiesz gdzie :))))

A prace Jagusi CUDNE! Lecę podziwiać na miejscu :)

Ewa pisze...

Świetne prezenty!!! Uwielbiam takie puszyste serducha.
Pozdrawiam.

Avrea pisze...

śliczności !
pozdrawiam
Ag

Aldona pisze...

Och te kolory!!!! Idealnie by pasowały do mojej kuchni:) przepiękne, zachwycam się i wzdycham.

Marzena pisze...

Cudowności

Ewa pisze...

no toś dowaliła :) ale wszystko jest cuuudne!

ashki pisze...

Cudne serducha, zwłaszcza te zielone:)

Dorotka pisze...

Urocze zawieszki, radośnie kolorowe.Znalazły się na
http://www.designspinka.pl/serduszka/
serdecznie zapraszam

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...