piątek, 22 czerwca 2012

Komplet małego pirata

W ramach podziękowania za ten komplecik komunijny uszyłam dla Alexandry komplecik do przedszkola - poszewkę na podusię i woreczek na kapciuszki lub ubranka :)


Jak widać zamówionym motywem przewodnim jest pirat.
Na chustę wykorzystałam resztkę pirackiej tkaniny i doszyłam kawałek tasiemki w czaszki, co fajnie się skomponowało.


Pirat miał wyglądać jak maskotka Darii , ponieważ miał z kompletem stanowić duży zestaw prezentowy. Niestety, nie wyrobiłam się w terminie - może dlatego, że nie mogłam się coś wpasować w kolorystykę skomponowaną przez Darię. Jednak zdecydowanie lepiej tworzy mi się coś od podstaw, niż wzorując się (na wspaniałych oczywiście pracach!) innych osób :/
I tak stonowałam kolorystykę, bo pewnie zrobiłabym ją bardziej kontrastową, ale efekt i tak wydaje mi się fajny.Oczywiście widać inspiracje piratem Darii, na co miałam pozwolenie od samej autorki :)


Przy szyciu aplikacji okazało się, że moja biedna maszyna do szycia nadaje się do solidnego przeglądu :(
O ile ramię od igły wystarczyło solidnie dokręcić, to z bębenkiem jest już grubsza sprawa, bo ma problem z naciągnięciem nici, co widać zwłaszcza przy zygzakach.
Czas już powoli rozglądnąć się chyba też za nową, solidną maszyną - macie jakieś sugestie ?

Woreczek z tyłu ma jeansowa kieszonkę, na którą naszyłam hafcik otrzymany kiedyś od Ani .



Najważniejsze jednak, że całość podoba się Alexandrze, no i mam nadzieję - potem - małemu fanowi piratów :)

I jeszcze trzy inspiracje sieciowe związane z nadchodzącym Dniem Ojca :)

Krawatowy breloczek do kluczy znalazłam tutaj .
Pamiętam, że u mojego taty cały wieszak zawalony był krawatami, a mąż z kolei posiada całe ... dwa ;)
To już kolejny pomysł na wykorzystanie tej części męskiej garderoby - ciekawa jestem, co jeszcze znajdę w tym temacie...


Jak ktoś ma nadmiar żołnierzyków, to może pobawić się w kreatora misek, a pomysł był tutaj ;)


A to super pomysł na opakowanie prezentu dla mężczyzny :


Pozdrawiam
 

16 komentarzy:

Ulotne Chwile pisze...

Prawdziwie piracki komplecik:)
Pozdrawiam cieplutko

Eliza/Tuome pisze...

cudny komplecik, a breloczek bezapelacyjnie zgapiam! nie miałam pomysłu na prezent dla taty :D

mazionta pisze...

Świetne inspiracje! a komplecik piracki strasznie mi się podoba:)

AgA pisze...

Super piraci. Dzięki za podrzucone linki. Ten z krawatem cudny pomysł. Dobrze, że Twój Mąż ma 2 krawaty, bo mój ma 1... ;) Zapraszam do siebie na candy

KĄCIK MADZI pisze...

Świetny zestaw :) brelok muszę też taki zrobić i pomysł na miskę genialny :) Szkoda tylko, moich braci żołnierzy były już dawno spalone :) Pozdrawiam!

Ania pisze...

Zestaw jest obłędny. Spodoba się na pewno każdemu małemu mężczyźnie. Masz świetne pomysły.

Ewa pisze...

prześliczny zestaw - spodobałby się każdemu wielbicielowi pirackich opowieści :) Ahoj!

Asik pisze...

Komplecik wyszedł cudownie :)
Podziwiam za aplikację - mnie osobiście nie wychodzą tak idealnie ;/

kasia pisze...

W dobie Piratów z Karaibów taki komplecik to nie lada gratka:)

ANKO pisze...

Piraci są the best, pięknie obszyci :)

Alexandra pisze...

Komplecik świetny....cała rodzina jest nim oczarowana :) A Mały go dostanie jak Mama skończy mu sweterek na drutach - z głową pirata podpatrzoną na Twoim kompleciku :)
Dziękuję :* Buziaki :*

Alexandra pisze...

aaaa.....zapomniałam dodać że dziękuję za Anielicę....na czas remontu zawisła sobie w biurze :) Foteczki zrobię to się pochwalę :) :*

Dżoana pisze...

Fantastyczne prace i ciekawe pomysły:) strasznie mi się podoba:)

MamAga pisze...

SKARBNICO POMYSŁÓW gdzie ty wynajdujesz te inspiracje ?A Twoje prace tradycyjnie superowe :)

Marta pisze...

Wspaniały piracki zestaw, w sam razam dla moich małych piratek, choć jedna chwilowo strajkuje bo uwielbia Myszkę Miki ;-)
Pozdrowienia

Marta pisze...

Uroczy komplet! Protestuję! Nie tylko dla małego pirata, bo mnie się szalenie podoba i z chęcią posiadałabym coś takiego :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...