niedziela, 9 października 2011

Róże jak malowane


Wprawdzie powinnam siedzieć nad innymi zamówieniami, ale dostałam kupon tego pięknego materiału :)
Naturalny kolor okraszony jest nadrukiem róż, które wyglądają jak namalowane kobiecą ręką.
Dlatego tak na szybko, między domowymi pracami, powstał ten niezwykle romantyczny komplet - podusia i serduszko.


Ozdobna poduszka jest (a jakże!) dwustronna.
Przód jest cały w różyczki...


... a tył  biały, ozdobiony różanym serduszkiem.



Serduszko - zawieszka jest całkiem sporych rozmiarów i pachnie różami dzięki nasączeniu ociepliny olejkiem zapachowym.



U Was też już typowo jesienna szaruga?
Ja właśnie popijam kawkę, żeby się zmobilizować do pracy, ale coś tak widzę, że chyba skończy się ciepłą herbatką owocową, kocykiem, miękką podusią i książką ;)
No, ewentualnie zamiast książki będzie przeglądanie zdjęć z dzisiejszego Święta Dyni.


Pozdrawiam wszystkich zmarzluchów, którzy tak jak ja wskoczyli już w ciepłe kurtki :)

36 komentarzy:

amaggie pisze...

O Mamusiu! jak mi się podoba ten różany komplecik!!! Cudeńko ;)

Ulcia pisze...

Śliczne rzeczy wyczarowałaś, materiał rzeczywiście piękny i inspiruje do tworzenia. Pozdrawiam cieplutko:)

Agnes pisze...

Materiał faktycznie przepiękny i wygląda jak ręcznie malowany. Poduszka z serduszkiem bardzo mi się podoba.

Anonimowy pisze...

Piękne róże!Pozdrawiam!

Boei pisze...

Przepiękny komplet w róże, a kwiatowym wydaniem dyni jestem zachwycona;)

PAKMA pisze...

Przepiekna poducha, bardzo romantyczna :)

Bożenka pisze...

Przepiekny ten komplecik różany. Pozdrawiam.

brydzia pisze...

Rzeczywiście dzisiejsza pogoda do najprzyjemniejszych nie należy - ja tez już w ciepłe kurteczki wskoczyłam. Piękny jest ten różany komplecik - bardzo mi się podoba pomysł na serduszkową aplikację.
Pozdrawiam cieplutko:)

Dorota pisze...

Jest prześliczny. Ja też chcę! :)) Pozdrawiam. :)

Ewa pisze...

Kasiula, nie dziwię się, że rzuciłaś wszystko dla tych róż... piękny materiał - a Ty uszyłaś z niego cudeńka.
U nas dzisiaj na zmianę - słonko walczyło z deszczem, by ostatecznie przegrać batalię. Brrrr, zimno.

Nika pisze...

piękny klimat stworzyłaś i tworzysz u siebie :) lubię tu zaglądać

śliczny komplet!!!

Qra Domowa pisze...

DYNIA JAK ZE STOŁÓWKI W EGIPSKIM KURORCIE:))...A KOMPLET RÓŻANY-ZJAWISKOWY:)))))))

Unknown pisze...

Przepiękny materiał!!! A jakie cuda z niego stworzyłaś!!!
Róże w dyni powaliły mnie totalnie.
Pozdrawiam Magda

Unknown pisze...

aaa no i pogoda beznadzieja.
Nie cierpię jesieni!!!!!
:*

ania pisze...

Jesteś kobietą z głową pełną pomysłów :) Piekne te poduszeczki!

mbabka pisze...

Przepiękne różane podusie a u mnie w podobnych klimatach kartki. Czy to pokrewieństwo dusz? Pozdrawiam

imawe pisze...

Śliczności jak zawsze:)

jola_zola pisze...

ojej, rzeczywiście cudny ten materiał... i jak zwykle śliczności uszyłaś Kasiu

jola_zola pisze...

ach no i wyrzeźbione kwiatki w dyni..... oj te to powalają na kolana!!!

Maria pisze...

Material przesliczny, uwielbiam takie romantyczne wzory. Poducha i serducho rewelka :)

Misiabe pisze...

Piękny komplecik!

Asik pisze...

Super komplecik :)
Genialny pomysł z pachnącym serduszkiem :)

I ja też już wyciągnęłam moją cieplutką kurteczkę :D
Jestem straszny zmarźluch i wiecznie mi zimno :(

Maggis-Nähatelier pisze...

Witam zagladnelam z ciekawoscie do twojego Bloga i zobaczykam ta bardzo niespotykana dynie jest przesliczna.
A i krolewny beda sie cieszyc na twoje prace.
pozdrawiam serdecznie i milego tygodnia.
Maggi

Magiczna Fabryka pisze...

Piękny komplecik! Niezwykle romantyczny!

Gazynia pisze...

bajeczna tkanina, komplecik jest genialny, cudny i niezwykle uroczy!!!

czary mary z materiału pisze...

Przepiękny komplet ,róże rzeczywiście wygladaja jak namalowane :) Super !!
pozdrawiam :)

Joanna pisze...

Cudny komplet różany:) A dynia rewelacyjna:)

Brydzia pisze...

Czarodziejski komplecik!!!
A u nas też niestety zimnica :(
Pozdrawiam cieplutko!

Ulotne Chwile pisze...

Wspaniały materiał, cudne podusie:)
Pozdrawiam cieplutko

paauliska pisze...

piękny komplecik :) bardzo romantyczny :) a dynia jest przepiękna !!! niesamowita

atteo pisze...

Przecudowny, romantyczny komplet. Aż czuć jak te róże pachną:)

Aldona pisze...

wow przepiękny materiał, cudny komplecik :)

kasia pisze...

Faktycznie róże jak malowane,a ty zrobiłaś z nich cudo!!!:)

Irenka pisze...

Rewelacja!!!!!!!!!! Piękne różyczki:)

Ulkaaz pisze...

Piękności niesamowite!Nic dodać,nic ująć ;)

Milena Szafran pisze...

Te poduszeczki są przepiękne! Baardzo inspirujący blog, zapraszam do siebie: http://myslezedamrade.blogspot.com/ trochę kwiatowych materiałów połączonych w całość;)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...