niedziela, 16 października 2011

Candy świąteczno - życzeniowe


Dni coraz chłodniejsze, więc pomyślałam o rozgrzewającym świąteczno - życzeniowym candy :D
Ktoś jest zainteresowany ?

Osoba chętna zostawia komentarz pod postem i aktywny baner na blogu, czyli pierwsze zdjęcie z zawieszką lub z przykładowym kompletem.
Osoby nie posiadające profilu zostawiają namiary na maila.
Losowanie odbędzie się 10 grudnia.

Nagrodami będą dwa zestawy życzeniowe, co oznacza, że będzie wybór :)
Pierwsza osoba zostanie wyłoniona spośród Obserwatorów, którzy pozostawią tutaj komentarz i to ona jako pierwsza skompletuje sobie cukieraska. 
Druga osoba zostanie wylosowana spośród wszystkich komentujących.

A to już moje prezenciki do wyboru:

1. kapciuszki w kolorze wściekłego różu ;) lub w szarościach:



2. zamotka - w kolorze do kompletu z kapciuszkami:


3. zawieszki świąteczne - wersja z dziewczynką lub chłopczykiem:



Do jednego zestawu dołożę jeden kubeczek na ciepłą herbatkę, kawkę, mleczko z miodem..., a do drugiego kubeczek z mlecznikiem:


Tak może wyglądać wybrany cukierasek:


Być może coś jeszcze dołożę :)

Zapraszam zatem wszystkich serdecznie na moje
CANDY ŚWIĄTECZNO - ŻYCZENIOWE !

* * * * *

Przy okazji zapraszam Was do mojej Galerii


Prezentowane będą w niej tylko przedmioty aktualnie u mnie dostępne :)
Często będą to pojedyncze sztuki i będzie to pierwsze miejsce, w którym będą szerzej prezentowane.
W związku z tym zniknie zakładka "Galeria moich prac", ale  ten blog pozostanie w dotychczasowej formie, czyli będzie spełniać rolę miejsca spotkań z Wami, archiwum moich dotychczasowych i przyszłych poczynań robótkowych, przemyśleń, wspomnień... :)

Dopiero się tam organizuję, więc proszę o wyrozumiałość, a ewentualne uwagi będą mile widziane :)

Można tam już na przykład spotkać takie sympatyczne aniołki :




Zapraszam wszystkich do udziału w candy i do Galerii :D
Pozdrawiam serdecznie :D

235 komentarzy:

1 – 200 z 235   Nowsze›   Najnowsze»
nina1981 pisze...

Jej jakie cuda, aż buzia się śmieje :D
cuda cuda, zapisuję się na szarości :) Kubeczki przepiękne moje marzenie :) pozdrawiam

Agnes pisze...

Świąteczne Candy bardzo mi się podoba. Zwłaszcza przywieszka z konikiem. Z miłą chęcią zapisuje się do zabawy.

ladybird pisze...

Zapisuję się :) Same cudowności . Pozdrawiam !

Grzegorzowa pisze...

Po paputki dla Synka się ustawiam :) a do kubeczka sama się uśmiechnę :)
pozdrawiam grzegorzowa

Czarownica pisze...

Cudenka sa u Ciebie:) zapisuje sie z wielka przyjemnoscia na Szarosci;)

niebieskości pisze...

zapisuję się i zapraszam do siebie na małe co nieco :)

Ines pisze...

się zapisuję czemu by nie:D i zaraz lecę oglądać galerię

Scrap Art Kati pisze...

Same cudeńka!
Z miłą chęcią zapiszę się i będę cierpliwie czekała na losowanie.
P.s.
Te paputki są niesamowite! Czy istnieje możliwość zamówienia takich?

Наташа pisze...

What a beautiful candy!!! I love it so much!!! Hope to win!!! Natasha from Russia.
http://xolva.blogspot.com/

anieska pisze...

Co za cudowności:) To ja też jestem zainteresowana i ustawiam się grzecznie w kolejce.
Pozdrawiam!

AW pisze...

Obserwuje jako AW
Teraz nogi bez laczków przemarzają a na cadny takie słodkie różowe w różnych rozmiarach je rozdaję.

pozdrawiam:
wara44@onet.pl

ovillo pisze...

To ja szarości poproszę.
pozdrawiam :)

emade76 pisze...

Ślinię się na kapcie i kubek! :) Cudne Candy, więc się zgłaszam :)

mamurda pisze...

Szare kapcie i konik- no miód malina:DDD Stoję, czekam i wygram:D Pozdrawiam.

LavInArt pisze...

Cudne, szczególnie kapciuszki rewelacja na chłodne dni :) Ustawiam się w kolejce

Czarna Cytryna pisze...

Od razu się zapisuję! Już widzę moją małą siedzącą se w tych ciepłych kapciochach w grudniowe mrozy... :D

Mój świat i hafty pisze...

Super niespodzianki, zapisuję się w kolejkę.
Pozdrawiam!

Jomo pisze...

Kasieńko kochana już jak TY coś wymyślisz, to po prostu bajka! Wspaniałe szarości, akurat dla mnie :) Ale muchomorkowe to już, nie bądź taka, daj buziaka ;D, a dokładniej napisz mi cosik o nich.
Serdeczności posyłam :***

splątane słuchawki pisze...

Te kapciuszki są tak słodziutkie, że nie mogłabym się nie zapisać :)

Ewa pisze...

No jak ja mogę tu nie stanąć? No jak? No przecież muszę spróbować :)
Ustawiam się i stoję twardo. Info już w bocznym pasku :*

ecila pisze...

Paputki (bamboszki) wspomnienie dzieciństwa.. nie może mnie zabraknąć na tej liście oczekujących ;)

Marta pisze...

ten szary zestaw wygląda bombowo.
Nie mogę przegapić takiej okazji i staje szybciutko w kolejce.
pozdrawiam

mięta pisze...

Piękne rzeczy :-)Postoję w kolejce
:-)

Agula pisze...

Jakie piękności!!!!
Staję w kolejeczce :)
Pozdrawiam serdecznie!

Lady Rottweiler pisze...

Zapisuję się na candy

Pozdrawiam

BlueEyedGirl pisze...

candy jest prze prze prze cudne! :)
zgłaszam się! :)
pozdrawiam:)

Ela pisze...

Piękne !! zapisuje sie oczywiście :)

Maja pisze...

I ja się dopisuję!!!

Magiczna Fabryka pisze...

My też z radością się zapisujemy!

w małym domku pisze...

takie wspaniałości,że nie może mnie zabraknąć w losowaniu. zgłaszam się:)

w małym domku pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Koraliki Beaty pisze...

no ba po twoje cuda zawsze sie ustawiam choc i tak nigdy jeszcze nie wygralam to probuje :)

www.koralikibeaty.blogspot.com

daria pisze...

O kurcze! zakochałam się!
dołączam :)
senioritasss@gmai.com

jagodaj pisze...

Wow! Jakie cudeńka!!! Szybciutko ustawiam się w kolejce:-D .

Laobeth pisze...

to i ja stanę w kolejce :) już umieszczam informację u siebie. przecudne słodkości :)

Asia pisze...

Po takie cukieraski to sobie nieodmowie:)))Ustawiam sie i niecierpliwie czekam:))
Pozdrawiam Asia

amaggie pisze...

Tyle cukierasów, że aż dech zapiera! To ja też staję w kolejce ;)

villemo pisze...

Zapisuję się ;)
justynka68@poczta.onet.pl

Mariolka... pisze...

Zapisuję się i ja na takie słodkości:)

MADE BY MA-MA pisze...

JA,JA,JA....prześliczne cukieraski. Tylko musze sie nauczyc dodawac obrazek candy do bloga ;)

Haftowane prezenty pisze...

No to zimno - to ja chętnie poproszę. Najchętniej te wściekłe różowe, ale rozumiem zasady :)

Pozdr i zapraszam do siebie na candy
Michalina
http://haftowaneprezeny.blogspot.com

Modrak pisze...

Ochoczo wskakuję do kolejki!

rhodiana pisze...

Kasiu takie śliczności :) chętnie się zapiszę:)

kasia pisze...

Stoję sobie i kciukasy zaciskam:)

strzaleczka pisze...

ale cuda i ja tez się ustawię w kolejce
pozdrawiam Kasia
ka.strzalka@wp.pl

marrika91 pisze...

Urocze cukierki, zapisuję się z przyjemnością, Pozdrawiam

malutka pisze...

Urocze cudeńka obok, których nie można przejść obojętnie.

atteo pisze...

Rany, jakie CUDNE cukierasy:) Zapisuję się i czekam z utęsknieniem:)))

Lusiaczka pisze...

Wow! Prawie jak życzenia do świętego Mikołaja.. A ja chciałabym zawieszkę z dziewczynką, kubeczki i wdzianka w szarościach.. a czy i co dostanę?.. Trzymam kciuki :-)

Égotiste pisze...

Jestem pod wrażeniem tych wszystkich nagród i wiele bym zrobiła, by być ich właścicielką. Są cudowne! Genialne po prostu! Może okrągła 50 przyniesie mi szczęście i stanę się wniebowziętą posiadaczką tych cudności.Jestem obserwatorem bloga anna.k8@o2.pl pozdrawiam :)

Anioły Anielki pisze...

Zapisuję się z wielką ochotą - na kaciuszki, jak mi się poszczęści!papa

asd pisze...

Przesłodkie prezenty, gdybym tylko wygrał od razu sprawiłbym prezent swojej kobiecie :)
mój e-mail: matih@vp.pl

Pozdrawiam! :)

lucy z mazur pisze...

Szary komplecik do zakochania,więc staję z nadzieją,że będę miała szczęscie

Ivonn pisze...

Zaglądam do Ciebie nocną porą. Oglądam cudne podusie i już prawie gotowa jestem znów się zmierzyć z próbą zaśnięcia marząc o takiej podusi jednak zostaję i podziwiam dalej. Cieszę się, że mimo swej urody podusie nie zmobilizowały mnie do pójścia spać. Cieszę się, że tutaj jestem i że mogę wziąć udział w Twoim candy. Zapisuję się z ogromną chęcią :)

Marta pisze...

U Ciebie jak zwykle cudowne candy!nie potrafię się oprzeć,a nawet nie będę próbowała,bo bardzo bym chciała wygrać;)
pozdrawiam i zmykam do kolejki!
m.kuternowska@gmail.com

caro78-Pysia pisze...

Fantastyczne prace :) zapisuje się na te cukieraski i pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Cudne!Zazdroszczę zdolności,ja mam niestety dwie lewe ręce,nad czym ubolewam.Zapisuję sie z nadzieją:)Pozdrawiam.Ela
ela79@onet.com.pl

Dotka pisze...

Cuda, cudeńka dołączam także do zabawy !

Anna - Krulik pisze...

Przepiękne rzeczy! z przyjemnością ustawię się w kolejce.

CELTIC pisze...

CUKIERASEK SMAKOWITY!!!więc się zapisuję....pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
quitemaxwork@wp.pl
Pozdrawiam
Magda

Rysa pisze...

Urocze cudeńka rozdajesz. dopisuje się więc z nadzieją

neilii pisze...

zawiszki rewelacyjne, kubeczki i mlecznik przeslodkie, kapcioszki urocze - kurcze i co z tego wybrac, mam ciezki orzech do zgryzienia :)
no nic nie ma sie co martwic na zapas, dziekuje za zaproszenie do tak cudnej zabawy, staje w kolejce, grudzien to cudowny miesiac prawda :)
pozdrawiam

Monikowo pisze...

cukiereczki cukiereczki .... przynajmniej te nie tuczą :P Nigdy nie wygrałam może te cukiereczki będą pod moją choineczką,,,,, wt333@o2.pl

Irena pisze...

oj gdzie ja byłam że się jeszcze nie zapisałam na takie cuda:) byłby piękny prezent na święta..

inga pisze...

Thank you for the chance at your fabulous candy.
http://inga2010.blogspot.com/

Emilia Baczyńska pisze...

Ja też się zapisuję na te cudeńka :)
http://pudelkoemi.blox.pl/html

moja alis pisze...

Skorzystam z zaproszenia i na losowanie cierpliwie poczekam, cukierasy prześliczne- więc warto
pozdrawiam

Kulinia pisze...

Zastanawiam sie jak to jest mozliwe, ze mnie tu jeszcze nie ma? tzn dopiero teraz jestem ;)

Aga pisze...

ale wybór ze trudno sie zdecyodwac co wybrac, staje chetnie w kolejczce :)

ABOKU - Agnieszka pisze...

Że mnie tu jeszcze nie ma :)
Szybko ustawiam się po takie cuda i mocno zaciskam piąstki, może się uda.

Ulson pisze...

i ja ustawiam się w kolejce :)
ula.ornoch@gmail.com

Justyna pisze...

Z przyjemnością dopiszę się do listy.
Zorganizowałaś naprawdę wyjątkowo piękne cukierki.

Anonimowy pisze...

Stópki mam małe więc może zmieszczę się w te kapućki ;) a jeśli nie to postawię na stoliku nocnym i będę się im przyglądać, bo takie pikne :)
natalia-99@o2.pl

iwabuziaczek.blogspot.com pisze...

Ale piękne rzeczy do wygrania! Chętnie się dopisuję :)

Izoldka17 pisze...

Bardzo chętnie dołączę do zabawy!
Pozdrawiam,
http://kreatywnykacik.blox.pl/html

marzycielka pisze...

Jejku jakie cuda!!!! Jako ogromna wielbicielka koni, która zbiera wszystko co jest z nimi związane nie mogę przepuścić takiej okazji :))) Serdecznie zapraszam na moje Candy!

Alexandra pisze...

Oj i kolejne wspaniałości :) Aż się buzia śmieje takie to wszystko piękne.
Z przyjemnością spróbuję szczęścia :)

summer21 pisze...

no ja cie krece, jak najbardziej ustawiam sie w kolejce:)

PAKMA pisze...

Tak sie wlasnie zastanawiam, dlaczego mnie jeszcze nie ma w tej kolejce??? Pisze sie oczywiscie!!! Kapciuszki sa przesliczne :)

maneruki pisze...

Zapisuję się z przyjemnością! Dwa dni przed losowaniem mam urodziny - może wygram? To byłaby niespodzianka! Pozdrawiam!

pesymistka13 pisze...

zapisuję się na candy :)

Srebrnolistka pisze...

Zapisuję się na Candy :)
http://srebrnolistka.blogspot.com/

kamarek pisze...

Takiej masy nagrod nie mozna przegapic.

agus2003 pisze...

Wcale się nie dziwię, że po takie cukierasy okrutnie długaśna kolejka!!! Postoję i ja... może akurat:))

doroteaart pisze...

Same cudności jak się tu na nie, nie zapisać ;)
pozdrawiam ciepło
dorotka
http://mojesutasze.blox.pl/html

maggie pisze...

i ja i ja oczywiście :D

strzaleczka pisze...

i ja spróbuję szczęścia
Pozdrawiam Kasia
ka.strzalka@wp.pl

burana25 pisze...

Jakaż duża konkurencja!!!! Ale co sie dziwić, jeśli candy takie słodkie!!! :-) I ja wyrażam szczerą nadzieję na wygranie tego candy :-) Pozdrawiam serdecznie!!!

lafle pisze...

te kubeczki mnie powaliły...........................................:D

Może uda mi się ich nie zbić? Wiem! Uszyję im fartuszki-ochraniacze:D

Zapisuję się zatem i pozdrawiam serdecznie:))

Deilephila pisze...

Zapisuje się po te cudowności:)

Danuta pisze...

To i ja staje w kolejce po te cukierasy;-)
pozdrawiam

Asiek =} pisze...

Ja też nie przejdę obojętnie!
Pozdrawiam cieplutko =}
http://moja-koniczynka.blogspot.com/

ARIZOONA pisze...

Ojej ile słodkości! Grzechem by było nie spróbować szczęścia :)
Pozdrawiam
Ania-Arizoona

Anonimowy pisze...

Aż ślinka cieknie, dołączam się do kolejki.
scrap-olki@wp.pl

Ola pisze...

Aniołki z serduszek są boskie! Cudne są też kubeczki, więc się zapisuję ;)
Pozdrawiam,
Ola
Warsztatura.blogspot.com

ystin pisze...

zapisuję sie , choć do 10 grudnia to pewnie z 1000 chętnych będzie i szanse małutkie, ale trzeba dac szczesciu szansę- taki piękny cukierasek mozebyć mój!!!

Chabrowa Panienka pisze...

obserwuje :)

Lilla pisze...

Cukieras świątecznym stylu! Cudny naprawdę. Staje i obserwuję. Pozdrawiam.

Marienka86 pisze...

Zakochałam się w różowych papuciach, a czerwony kubeczek w białe kropki to coś wprost stworzonego dla mnie
nie bloguję, ale do obserwatorów dołączyłam oraz podaję e-maila:
kobitka008@poczta.onet.pl

Kasia pisze...

ale wypasione candy, więc z przyjemnością i nadzieją się zapisuję
pozdrawiam ciepło
Kasia

kasia pisze...

przecudowne candy! osoba ktora cos dostanie bedzie przeszczesliwa, z racji ze mam coreczke wolalabym kapciuszki rozowe, ale szare tez sa sliczne, w sumie obojetnie! ale zaraz zaraz aby zdecydowac najpierw trzeba wygrac :o) zagolopowalam sie, i zawieszka bardzo oryginalna! pozdrawiam, kasia
http://jadoreknitting.blogspot.com

Anonimowy pisze...

zgłaaaszam się i ja !
loOovelyy@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie ;*

Dzieła Madame pisze...

przepiękne prezenty:)zapisuję się:)

Skandynawska_Indianka pisze...

Marzą mi się te szare papucie;)i cała reszta też;)
skandynawska.indianka@gmail.com

Madleine pisze...

te dzbanuszki w groszki boskie :)))

pando-ra pisze...

Kapcuszki, kapcuszki, kapcuszki! piękne!
zapisuję się:)
http://pando-ra-handmade.blogspot.com/

Docia pisze...

Bardzo chętnie się zapisuję. Jak zwykle same cudowności u Ciebie.:) Pozdrawiam Kasiu. :)

TworzymyInaczej.pl pisze...

jaaakie cuda,aż ślinka mi poleciała. Staję oj staję bo grzechem byłoby nie zrobić tego. Prześliczne. Może mi się kurka poszczęści hihihihi.
:**

Biżuteria z filcu pisze...

Tak sie zastanawiam jak się to stało,że jeszcze nie stoję w tej kolejce :) Ale juz nadrabiam i cierpliwie czekam na losowanie :)
Buziaki
Agata

M(aniek) pisze...

111 :D ale mam fajny numer ;)
zapisuje sie :D pale sie na niebieski ;)

Julia pisze...

No niezły tłok tu u Ciebie:)ja też mam ochotę na te cukierki:)
julka.julia1985@gmail.com

Brydzia pisze...

Nie wiem, czy powinnam stawać w kolejce, bo wygrałam u Ciebie ostatnio, ale te szare kapcie mnie po prostu rozbroiły :))

Z pasją pisze...

Tyle pięknych rzeczy, będzie trudny wybór dla osoby która wygra. Mimo to ustawiam się w kolejce i po cichutku będę liczyć, że może to mnie się uda :)Pozdrawiam

Czarna Lola pisze...

CUDOWNE!!!! Aż brak słów:)
http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

aniutek pisze...

śliczności tu u Ciebie kochana, więc zapisuję i liczę na szczęście...link w rzuciłam na facebooka...pozdrawiam

Ann pisze...

ustawiam się w kolejce :)

melancholytower(at)wp.pl

Pluskotka pisze...

Za ten mlecznik dałabym się pokroić. Mam garnuszek w podobny wzór. :)

Sabik pisze...

Urocze cukiereczki...pyszności:-)pozdrawiam!!

aeljot pisze...

Cudeńka. Warto spróbować szczęścia :)

Ana pisze...

Ojej, na widok tych cukierasów aż mi się oczy zaświeciły jak dziecku:) przepiękne!!!! Sprobuję szczęscia, bo o takie cudeńka warto powalczyć:)

joanna:) pisze...

Zapisuję się.
Miło jest stać w kolejce po takie cudowności, bo wszystko jest super.
Z niecierpliwością czekam na wyniki losowania.
Pozdrawiam i zapraszam na moje candy, miłego dnia.
www.mixrobotkowy.blogspot.com

Karina pisze...

sliczne candy:)) takie kapciuszki lubię czesto zima je zakladam, ale nie sa tak pieknie ozdobione jak twoje:) i kubeczek czerwony w kropeczki bardzo mi sie podoba;)pozdrawiam cieplo;)

maciejka pisze...

Pewnie nie mam szans z taaaką liczbą, ale co tam postoję:)

pozdrawiam:)

agea pisze...

fajniutkie candy, z resztą jak zawsze:) może tym razem mi się uda:)
pozdrawiam serdecznie:)

aldi pisze...

i ja staję w kolejce
zapraszam do mnie

Magda pisze...

No tak, dodałam banerem a nie napisałam komentarza :)
W takim razie staję w kolejce po te cukieraski :)

Anabel pisze...

Koniki cudne więc zapisuję się z ochotą :) Pozdrawiam.

dorotaluk pisze...

O rany jakie piękne kropeczki.....ten dzbanuszek i kubeczki aż mi się oczy do nich zaświeciły:)

kajkosz pisze...

Konik mnie skusił, dopisuję się i ja:)

Magda pisze...

To i ja się zapisze na te buciki :-)

IQ7 pisze...

Jak zwykle Twoje Candy bardzo bogate i piękne, więc i ja sie skuszę...

IQ7 pisze...

Trzymam kciuki za pomyślność Galerii i pozdrawiam:)

skazana2 pisze...

biorę udział oczywiście ;)
obserwuje!

martaelb pisze...

Cudowności!!!!a więc i ja jestem chętna na takie prezenty!!!
martaelb@wp.pl

mój dziennik:
http://forum.muratordom.pl/showthread.php?165320-Codzienny-C-117-czyli-STA%C5%83CZYKOWO!!!

BeJoteM pisze...

zapisuję sie i ja na takie słodkości:)

skimmia pisze...

No właśnie a dlaczego mnie tu jeszcze w kolejeczce nie ma ;-)takie cudeńka rozdajesz że muszę tu być :-)
pozdrawiam ciepło i oczywiście banerek na pasku bocznym

Anonimowy pisze...

ustawiam się w losowaniu, może coś z tych cukiereczków trafi do mnie....
pozdrawiam,aga

npmg pisze...

Świetne :D
Baner w pasku bocznym na :
stylizacje-i-makijaze.blogspot.com

dziadowianka pisze...

cuda , cudnosci az trudno uwierzyc , ech :)

Emila pisze...

Śliczne, zapisuje się :D :D

Marishka pisze...

Супер!всё такое замечательное,тяжело выбирать!! хочу: 3. zawieszki świąteczne - wersja z dziewczynką lub chłopczykiem )))
http://raznoe-interesnoe-poleznoe.blogspot.com

Anonimowy pisze...

strasznie podobają mi się buciki i szale :) ustawiam się do kolejki; a nuż widelec może się uda :)
ulcia_f@o2.pl

Anonimowy pisze...

Ja też staję w kolejce :)
Justyna
justyna_20@autograf.pl

Uroczysko Luny, Tworzone w bzach pisze...

o rany jaka długa kolejka, ale słodkości takie kuszące, że zapisuję się i ja:) Pozdrawiam Sylwia

Katia pisze...

Rewelacja, a te siwe kapciuchy genialne :) zapisuję się oczywiście na candy, pozdrawiam
http://kotlewska.blogspot.com/

Asia-majstruje pisze...

Cudne prezenty, a te szare kapciuchy rewelacja! Zapisuję się i zapraszam na moje filcowe cukierasy, może coś Ci wpadnie w oko.
Pozdrawiam!

Kaszmirek pisze...

Śliczne,ja też się w kolejeczce ustawiam;)

Duś pisze...

Co za piękności! W szczególności te w szarościach, ale kubeczki w kropeczki prześliczniutkie

Joanna pisze...

Wielce wytworne candy, zapisuję się więc i ja :)

taia pisze...

Też mam ochotę na Twoje cukierki, więc się zapisuję i banerek u siebie umieszczam :)
Pozdrawiam cieplutko!

agamelnik pisze...

Cudowności! I ja się zapisuję! Pozdrawiam wszystkich! Przymierzam się założenia bloga, bo jak się okazuje-jest wiele osób dobrych,pięknych i otwartych na innych ludzi. I ja chciałabym się pochwalić tym co robię a nie tylko podpatrywać! Wszystkiego dobrego! Aga Melnik
agamelnik@gmail.com

Anonimowy pisze...

Piękności! Gratuluję talentu. Chciałabym wygrać, więc ustawiam się w kolejkę. Pozdrawiam. renig@tlen.pl

Anonimowy pisze...

moze i ja spróbuję
Marzena
marzenacegielka@i2.pl

chatkazpiernika pisze...

I ja nie przegapie:-) Pozdrawiam!

koralik pisze...

Cudowności! Ja też przyłączam się do zabawy i zapraszam do siebie! :)

Karolina pisze...

Prześliczne candy, z chęcią ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie.

turkisa pisze...

Oj długa ta kolejka! No cóż, spróbować warto. Zapraszam też do mnie ;o) Pozdrawiam!

J.Dark pisze...

Jejkuuu jaka długaśna kolejka... ale ustawiam się w niej koniecznie :)

asieeneeczka@gmail.com

Joanna Darda-Gramatyka pisze...

ja też staję w ogonku. pozdrawiam www.mojehafty.pl

Nurrgula pisze...

A może 161 to będzie mój szczęśliwy numer?

Banerek wędruje na bloga. Pozdrawiam!

Marzycielka pisze...

Dziękuję za zaproszenie :)
Chętnie wezmę udział w zabawie

pozdrawiam!

Ania pisze...

Podlinkowałam ze zdjęciem na blogu!
http://tierra-es-mia.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Witam Ustawiam się na szarym końcu bo Twoje "słodkości" są przepiękne, szczególnie te papetki (idealne dla mojego małego brzdąca) i kubeczek. Pozdrawiam gorąco winka1979@op.pl

Karolina pisze...

i ja się zapisuję :)

piedra preciosa pisze...

Jakie śliczne słodkości rozdajesz, a te kubeczki moje wymarzone!Pozdrawiam Cie serdecznie!

MozAnna pisze...

It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

malagosia pisze...

Bardzo chętnie wezmę udział po raz pierwszy, bardzo ubolewam że nie mam bloga bo nie mam aparatu, ale mam nadzieje że kiedyś to się zmieni. Serdecznie pozdrawiam malkul5@wp.pl

Orin pisze...

Na ostatnim banerku to zestaw idealny dla mnie :D Z przyjemnością się zapisuję.
Zapraszam też na moje candy :)
Pozdrawiam
Orin
http://bialawalizka.blogspot.com/

shapeofmyheart1 pisze...

Cudowności :) też takie chcę

Charlie pisze...

Oczywiście, że jestem zainteresowana. Te bamboszki są takie urocze i słodziaszne:D

Anonimowy pisze...

margolcia-
zapisuje się i ja,bo zestaw candy wyśmienicie słodki ;-)

e-mail:marketing@ab.bydgoszcz.pl

ell pisze...

Z wielką przyejmnąścią zapisuję się do kolejki:) buciki dla dziewczynki przeurocze....jestem zachwycona każdą rzeczą którą wytwarzasz:) jestem skromną fanka Twego talentu! Pozdrawiam
elo45@op.pl

Kachna pisze...

Ależ skarby!!!!
Zapisuję się!!!!
Pozdrawiam serdecznie,a w wolnej chwili zapraszam do mnie!!!!

Alina pisze...

Kolejka dluga...ale zapisuje sie !
Candy jest sliczne !
Sle pozdrowienia

jerzy_nka pisze...

Rozrzutna jesteś kobieto. Chętnie pogmerałabym w tych różnosciach, gdyby nadarzyła się taka okazja...

Nieszka71 pisze...

Tyle pięknych rzeczy... trudny wybór dla osoby, która wygra. Mimo to ustawiam się w kolejce i po cichutku będę liczyć, że może to mnie się uda :)Pozdrawiam serdecznie Nieszka71 a.ksiezniak@op.pl

Ivo pisze...

I ja chciałabym dołączyć do kolejki :)


Pozdrawiam i zapraszam http://weavingcraft.blogspot.com/

Жанна Зимокосова pisze...

Zapisuję się z wielką ochotą!!!!!!!!!!!!!!
http://zaichiha.blogspot.com/

Joanna pisze...

Przepiękne robisz rzeczy...
ustawiam się w kolejce...
normalnie jak za czasów socjalistycznych...taka długa...hihi
pozdrowionka

Beatrycze pisze...

Zapisuję się. Nie wiem czy trzeba wybrać, ale ja chyba na róż. :)

Sepia pisze...

Ale dużo słodkości!:)A taki kubeczek marzy mi się od od dawna:)
pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy:)
www.wsepii.blogspot.com

BB pisze...

Takie wspaniałości, można się jeszcze zapisać?

katerina pisze...

Same cudeńka tu u Ciebie...ustawiam się w kolejce do cukieracków...pozdrawiam

Anonimowy pisze...

zapisuję się
dorota_wysocka@epf.pl

MAGARO-art pisze...

byłam pewna ,że dawno tu stoję
już naprawiam ten błąd :)
pozdrawiam

Zdolność-tworzenia pisze...

187 komentarz. Marne szanse a koniki takie piękne.
Pozdrawiam.

Kamella pisze...

W takim wypadku poproszę szarości, wśród obserwujących jestem od dawna, obrazek już się wstawia. Pozdrawiam ciepło.
P.S. Te kubeczki... mniam

AgapeArt pisze...

komplecik szary cudowny :) staje w tej długiej kolejce :) jako obserwatorka bloga także :) banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

Ania pisze...

Kolejka długa, ale szkoda nie spróbować. Zawieszki na choinkę przepiękne.
Pozdrawiam!

Jowi pisze...

Śliczności a na punkcie zawieszek z konikami to mam małego bzika.

raeszka pisze...

Same cudności :).

Chętnie się zapisuję :).

Anonimowy pisze...

Przydałyby się dla mojego brzdąca :)
Są śliczne!!!
Dlatego się zgłaszam
Informacja na blogu: troja.pinger.pl
trojanda@o2.pl
Pozdrawiam

Boei pisze...

Ale cudeńka!! Patrzę i podziwiam:)
Ustawiam się, oczywiście:)

Niedokończone... pisze...

Nastrój panuje tutaj niesamowity... Chcę spróbować!!! Może się uda :)
Pozdrawiam :*

Dorartthea pisze...

Zapisuję się,bo lubię koniki.Właściwie dla samych koników mogłabym się zapisać;-)Są urocze!

Anonimowy pisze...

Cudne:)i jakie romantyczno -mikołajkowe:)Pozdrawiam:) noemii@op.pl

Mysia pisze...

Po takie śliczności to i ja chętnie wyciągam rączki i grzecznie ustawiam się w kolejce ;o)

Pozdrawiam gorąco ;o)
Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

lapappilon pisze...

Hello!
I want to play with you, please enter my name...
I post in my sidebar...
lapappilon@gmail.com
lapappilon.blogspot.com

Hugs
Eva from Serbia

emma . pisze...

z wielką chęcią się zapisuję :)

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 235   Nowsze› Najnowsze»

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...