niedziela, 16 października 2011

Candy świąteczno - życzeniowe


Dni coraz chłodniejsze, więc pomyślałam o rozgrzewającym świąteczno - życzeniowym candy :D
Ktoś jest zainteresowany ?

Osoba chętna zostawia komentarz pod postem i aktywny baner na blogu, czyli pierwsze zdjęcie z zawieszką lub z przykładowym kompletem.
Osoby nie posiadające profilu zostawiają namiary na maila.
Losowanie odbędzie się 10 grudnia.

Nagrodami będą dwa zestawy życzeniowe, co oznacza, że będzie wybór :)
Pierwsza osoba zostanie wyłoniona spośród Obserwatorów, którzy pozostawią tutaj komentarz i to ona jako pierwsza skompletuje sobie cukieraska. 
Druga osoba zostanie wylosowana spośród wszystkich komentujących.

A to już moje prezenciki do wyboru:

1. kapciuszki w kolorze wściekłego różu ;) lub w szarościach:



2. zamotka - w kolorze do kompletu z kapciuszkami:


3. zawieszki świąteczne - wersja z dziewczynką lub chłopczykiem:



Do jednego zestawu dołożę jeden kubeczek na ciepłą herbatkę, kawkę, mleczko z miodem..., a do drugiego kubeczek z mlecznikiem:


Tak może wyglądać wybrany cukierasek:


Być może coś jeszcze dołożę :)

Zapraszam zatem wszystkich serdecznie na moje
CANDY ŚWIĄTECZNO - ŻYCZENIOWE !

* * * * *

Przy okazji zapraszam Was do mojej Galerii


Prezentowane będą w niej tylko przedmioty aktualnie u mnie dostępne :)
Często będą to pojedyncze sztuki i będzie to pierwsze miejsce, w którym będą szerzej prezentowane.
W związku z tym zniknie zakładka "Galeria moich prac", ale  ten blog pozostanie w dotychczasowej formie, czyli będzie spełniać rolę miejsca spotkań z Wami, archiwum moich dotychczasowych i przyszłych poczynań robótkowych, przemyśleń, wspomnień... :)

Dopiero się tam organizuję, więc proszę o wyrozumiałość, a ewentualne uwagi będą mile widziane :)

Można tam już na przykład spotkać takie sympatyczne aniołki :




Zapraszam wszystkich do udziału w candy i do Galerii :D
Pozdrawiam serdecznie :D

230 komentarzy:

1 – 200 z 230   Nowsze›   Najnowsze»
Aninkowo pisze...

Jej jakie cuda, aż buzia się śmieje :D
cuda cuda, zapisuję się na szarości :) Kubeczki przepiękne moje marzenie :) pozdrawiam

Agnes pisze...

Świąteczne Candy bardzo mi się podoba. Zwłaszcza przywieszka z konikiem. Z miłą chęcią zapisuje się do zabawy.

ladybird pisze...

Zapisuję się :) Same cudowności . Pozdrawiam !

Mamalu pisze...

Po paputki dla Synka się ustawiam :) a do kubeczka sama się uśmiechnę :)
pozdrawiam grzegorzowa

Gwinoic pisze...

Cudenka sa u Ciebie:) zapisuje sie z wielka przyjemnoscia na Szarosci;)

Agnieszka C. pisze...

zapisuję się i zapraszam do siebie na małe co nieco :)

Ines pisze...

się zapisuję czemu by nie:D i zaraz lecę oglądać galerię

Anonimowy pisze...

Same cudeńka!
Z miłą chęcią zapiszę się i będę cierpliwie czekała na losowanie.
P.s.
Te paputki są niesamowite! Czy istnieje możliwość zamówienia takich?

Плохая мама pisze...

What a beautiful candy!!! I love it so much!!! Hope to win!!! Natasha from Russia.
http://xolva.blogspot.com/

anieska pisze...

Co za cudowności:) To ja też jestem zainteresowana i ustawiam się grzecznie w kolejce.
Pozdrawiam!

AP pisze...

Obserwuje jako AW
Teraz nogi bez laczków przemarzają a na cadny takie słodkie różowe w różnych rozmiarach je rozdaję.

pozdrawiam:
wara44@onet.pl

ovillo pisze...

To ja szarości poproszę.
pozdrawiam :)

emade76 pisze...

Ślinię się na kapcie i kubek! :) Cudne Candy, więc się zgłaszam :)

MAMURDA pisze...

Szare kapcie i konik- no miód malina:DDD Stoję, czekam i wygram:D Pozdrawiam.

LavInArt pisze...

Cudne, szczególnie kapciuszki rewelacja na chłodne dni :) Ustawiam się w kolejce

Czarna Cytryna pisze...

Od razu się zapisuję! Już widzę moją małą siedzącą se w tych ciepłych kapciochach w grudniowe mrozy... :D

Nataliya pisze...

Super niespodzianki, zapisuję się w kolejkę.
Pozdrawiam!

Jomo pisze...

Kasieńko kochana już jak TY coś wymyślisz, to po prostu bajka! Wspaniałe szarości, akurat dla mnie :) Ale muchomorkowe to już, nie bądź taka, daj buziaka ;D, a dokładniej napisz mi cosik o nich.
Serdeczności posyłam :***

splatane-sluchawki pisze...

Te kapciuszki są tak słodziutkie, że nie mogłabym się nie zapisać :)

Ewa pisze...

No jak ja mogę tu nie stanąć? No jak? No przecież muszę spróbować :)
Ustawiam się i stoję twardo. Info już w bocznym pasku :*

ecila pisze...

Paputki (bamboszki) wspomnienie dzieciństwa.. nie może mnie zabraknąć na tej liście oczekujących ;)

Marta pisze...

ten szary zestaw wygląda bombowo.
Nie mogę przegapić takiej okazji i staje szybciutko w kolejce.
pozdrawiam

Mięta pisze...

Piękne rzeczy :-)Postoję w kolejce
:-)

Agula pisze...

Jakie piękności!!!!
Staję w kolejeczce :)
Pozdrawiam serdecznie!

Lady Rottweiler pisze...

Zapisuję się na candy

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

candy jest prze prze prze cudne! :)
zgłaszam się! :)
pozdrawiam:)

czary mary z materiału pisze...

Piękne !! zapisuje sie oczywiście :)

Maja pisze...

I ja się dopisuję!!!

Magiczna Fabryka pisze...

My też z radością się zapisujemy!

Anonimowy pisze...

takie wspaniałości,że nie może mnie zabraknąć w losowaniu. zgłaszam się:)

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Koraliki Beaty pisze...

no ba po twoje cuda zawsze sie ustawiam choc i tak nigdy jeszcze nie wygralam to probuje :)

www.koralikibeaty.blogspot.com

daria pisze...

O kurcze! zakochałam się!
dołączam :)
senioritasss@gmai.com

jagodaj pisze...

Wow! Jakie cudeńka!!! Szybciutko ustawiam się w kolejce:-D .

Laobeth pisze...

to i ja stanę w kolejce :) już umieszczam informację u siebie. przecudne słodkości :)

Asia pisze...

Po takie cukieraski to sobie nieodmowie:)))Ustawiam sie i niecierpliwie czekam:))
Pozdrawiam Asia

amaggie pisze...

Tyle cukierasów, że aż dech zapiera! To ja też staję w kolejce ;)

villemo pisze...

Zapisuję się ;)
justynka68@poczta.onet.pl

Mariolka... pisze...

Zapisuję się i ja na takie słodkości:)

MADE BY MA-MA pisze...

JA,JA,JA....prześliczne cukieraski. Tylko musze sie nauczyc dodawac obrazek candy do bloga ;)

Haftowane Prezenty pisze...

No to zimno - to ja chętnie poproszę. Najchętniej te wściekłe różowe, ale rozumiem zasady :)

Pozdr i zapraszam do siebie na candy
Michalina
http://haftowaneprezeny.blogspot.com

Modrak pisze...

Ochoczo wskakuję do kolejki!

rhodiana pisze...

Kasiu takie śliczności :) chętnie się zapiszę:)

kasia pisze...

Stoję sobie i kciukasy zaciskam:)

strzaleczka pisze...

ale cuda i ja tez się ustawię w kolejce
pozdrawiam Kasia
ka.strzalka@wp.pl

marrika91 pisze...

Urocze cukierki, zapisuję się z przyjemnością, Pozdrawiam

malutka pisze...

Urocze cudeńka obok, których nie można przejść obojętnie.

atteo pisze...

Rany, jakie CUDNE cukierasy:) Zapisuję się i czekam z utęsknieniem:)))

Lusiaczka Papierowa Czarodziejka pisze...

Wow! Prawie jak życzenia do świętego Mikołaja.. A ja chciałabym zawieszkę z dziewczynką, kubeczki i wdzianka w szarościach.. a czy i co dostanę?.. Trzymam kciuki :-)

Égotiste pisze...

Jestem pod wrażeniem tych wszystkich nagród i wiele bym zrobiła, by być ich właścicielką. Są cudowne! Genialne po prostu! Może okrągła 50 przyniesie mi szczęście i stanę się wniebowziętą posiadaczką tych cudności.Jestem obserwatorem bloga anna.k8@o2.pl pozdrawiam :)

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

Zapisuję się z wielką ochotą - na kaciuszki, jak mi się poszczęści!papa

Anonimowy pisze...

Przesłodkie prezenty, gdybym tylko wygrał od razu sprawiłbym prezent swojej kobiecie :)
mój e-mail: matih@vp.pl

Pozdrawiam! :)

lucy z mazur pisze...

Szary komplecik do zakochania,więc staję z nadzieją,że będę miała szczęscie

Ivonn pisze...

Zaglądam do Ciebie nocną porą. Oglądam cudne podusie i już prawie gotowa jestem znów się zmierzyć z próbą zaśnięcia marząc o takiej podusi jednak zostaję i podziwiam dalej. Cieszę się, że mimo swej urody podusie nie zmobilizowały mnie do pójścia spać. Cieszę się, że tutaj jestem i że mogę wziąć udział w Twoim candy. Zapisuję się z ogromną chęcią :)

Marta pisze...

U Ciebie jak zwykle cudowne candy!nie potrafię się oprzeć,a nawet nie będę próbowała,bo bardzo bym chciała wygrać;)
pozdrawiam i zmykam do kolejki!
m.kuternowska@gmail.com

Caro-ART pisze...

Fantastyczne prace :) zapisuje się na te cukieraski i pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Cudne!Zazdroszczę zdolności,ja mam niestety dwie lewe ręce,nad czym ubolewam.Zapisuję sie z nadzieją:)Pozdrawiam.Ela
ela79@onet.com.pl

Dotka pisze...

Cuda, cudeńka dołączam także do zabawy !

Anna - Krulik pisze...

Przepiękne rzeczy! z przyjemnością ustawię się w kolejce.

CELTIC i pasje pisze...

CUKIERASEK SMAKOWITY!!!więc się zapisuję....pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
quitemaxwork@wp.pl
Pozdrawiam
Magda

Irena Rysa Maciąg pisze...

Urocze cudeńka rozdajesz. dopisuje się więc z nadzieją

Neilii pisze...

zawiszki rewelacyjne, kubeczki i mlecznik przeslodkie, kapcioszki urocze - kurcze i co z tego wybrac, mam ciezki orzech do zgryzienia :)
no nic nie ma sie co martwic na zapas, dziekuje za zaproszenie do tak cudnej zabawy, staje w kolejce, grudzien to cudowny miesiac prawda :)
pozdrawiam

Monikowo pisze...

cukiereczki cukiereczki .... przynajmniej te nie tuczą :P Nigdy nie wygrałam może te cukiereczki będą pod moją choineczką,,,,, wt333@o2.pl

Irenka pisze...

oj gdzie ja byłam że się jeszcze nie zapisałam na takie cuda:) byłby piękny prezent na święta..

Emilia B pisze...

Ja też się zapisuję na te cudeńka :)
http://pudelkoemi.blox.pl/html

Alis pisze...

Skorzystam z zaproszenia i na losowanie cierpliwie poczekam, cukierasy prześliczne- więc warto
pozdrawiam

Maria pisze...

Zastanawiam sie jak to jest mozliwe, ze mnie tu jeszcze nie ma? tzn dopiero teraz jestem ;)

Aga pisze...

ale wybór ze trudno sie zdecyodwac co wybrac, staje chetnie w kolejczce :)

Agnieszka - ABOKU pisze...

Że mnie tu jeszcze nie ma :)
Szybko ustawiam się po takie cuda i mocno zaciskam piąstki, może się uda.

Ulson pisze...

i ja ustawiam się w kolejce :)
ula.ornoch@gmail.com

Justyna pisze...

Z przyjemnością dopiszę się do listy.
Zorganizowałaś naprawdę wyjątkowo piękne cukierki.

Anonimowy pisze...

Stópki mam małe więc może zmieszczę się w te kapućki ;) a jeśli nie to postawię na stoliku nocnym i będę się im przyglądać, bo takie pikne :)
natalia-99@o2.pl

iwabuziaczek.blogspot.com pisze...

Ale piękne rzeczy do wygrania! Chętnie się dopisuję :)

marzycielka pisze...

Jejku jakie cuda!!!! Jako ogromna wielbicielka koni, która zbiera wszystko co jest z nimi związane nie mogę przepuścić takiej okazji :))) Serdecznie zapraszam na moje Candy!

Alexandra pisze...

Oj i kolejne wspaniałości :) Aż się buzia śmieje takie to wszystko piękne.
Z przyjemnością spróbuję szczęścia :)

summer21 pisze...

no ja cie krece, jak najbardziej ustawiam sie w kolejce:)

PAKMA pisze...

Tak sie wlasnie zastanawiam, dlaczego mnie jeszcze nie ma w tej kolejce??? Pisze sie oczywiscie!!! Kapciuszki sa przesliczne :)

maneruki pisze...

Zapisuję się z przyjemnością! Dwa dni przed losowaniem mam urodziny - może wygram? To byłaby niespodzianka! Pozdrawiam!

pesymistka13 pisze...

zapisuję się na candy :)

Ann pisze...

Zapisuję się na Candy :)
http://srebrnolistka.blogspot.com/

kamarek pisze...

Takiej masy nagrod nie mozna przegapic.

Aga T. pisze...

Wcale się nie dziwię, że po takie cukierasy okrutnie długaśna kolejka!!! Postoję i ja... może akurat:))

DoroteaArt pisze...

Same cudności jak się tu na nie, nie zapisać ;)
pozdrawiam ciepło
dorotka
http://mojesutasze.blox.pl/html

Maggie pisze...

i ja i ja oczywiście :D

strzaleczka pisze...

i ja spróbuję szczęścia
Pozdrawiam Kasia
ka.strzalka@wp.pl

burana25 pisze...

Jakaż duża konkurencja!!!! Ale co sie dziwić, jeśli candy takie słodkie!!! :-) I ja wyrażam szczerą nadzieję na wygranie tego candy :-) Pozdrawiam serdecznie!!!

Anonimowy pisze...

te kubeczki mnie powaliły...........................................:D

Może uda mi się ich nie zbić? Wiem! Uszyję im fartuszki-ochraniacze:D

Zapisuję się zatem i pozdrawiam serdecznie:))

Deilephila pisze...

Zapisuje się po te cudowności:)

Danuta pisze...

To i ja staje w kolejce po te cukierasy;-)
pozdrawiam

Asiek =} pisze...

Ja też nie przejdę obojętnie!
Pozdrawiam cieplutko =}
http://moja-koniczynka.blogspot.com/

ARIZOONA pisze...

Ojej ile słodkości! Grzechem by było nie spróbować szczęścia :)
Pozdrawiam
Ania-Arizoona

Anonimowy pisze...

Aż ślinka cieknie, dołączam się do kolejki.
scrap-olki@wp.pl

Olu pisze...

Aniołki z serduszek są boskie! Cudne są też kubeczki, więc się zapisuję ;)
Pozdrawiam,
Ola
Warsztatura.blogspot.com

ystin pisze...

zapisuję sie , choć do 10 grudnia to pewnie z 1000 chętnych będzie i szanse małutkie, ale trzeba dac szczesciu szansę- taki piękny cukierasek mozebyć mój!!!

Unknown pisze...

obserwuje :)

kokon Home pisze...

Cukieras świątecznym stylu! Cudny naprawdę. Staje i obserwuję. Pozdrawiam.

Marienka86 pisze...

Zakochałam się w różowych papuciach, a czerwony kubeczek w białe kropki to coś wprost stworzonego dla mnie
nie bloguję, ale do obserwatorów dołączyłam oraz podaję e-maila:
kobitka008@poczta.onet.pl

Unknown pisze...

ale wypasione candy, więc z przyjemnością i nadzieją się zapisuję
pozdrawiam ciepło
Kasia

kasia pisze...

przecudowne candy! osoba ktora cos dostanie bedzie przeszczesliwa, z racji ze mam coreczke wolalabym kapciuszki rozowe, ale szare tez sa sliczne, w sumie obojetnie! ale zaraz zaraz aby zdecydowac najpierw trzeba wygrac :o) zagolopowalam sie, i zawieszka bardzo oryginalna! pozdrawiam, kasia
http://jadoreknitting.blogspot.com

Anonimowy pisze...

zgłaaaszam się i ja !
loOovelyy@wp.pl
Pozdrawiam serdecznie ;*

Dzieła Madame pisze...

przepiękne prezenty:)zapisuję się:)

Skandynawska_Indianka pisze...

Marzą mi się te szare papucie;)i cała reszta też;)
skandynawska.indianka@gmail.com

Madleine pisze...

te dzbanuszki w groszki boskie :)))

pando-ra pisze...

Kapcuszki, kapcuszki, kapcuszki! piękne!
zapisuję się:)
http://pando-ra-handmade.blogspot.com/

Dorota pisze...

Bardzo chętnie się zapisuję. Jak zwykle same cudowności u Ciebie.:) Pozdrawiam Kasiu. :)

Unknown pisze...

jaaakie cuda,aż ślinka mi poleciała. Staję oj staję bo grzechem byłoby nie zrobić tego. Prześliczne. Może mi się kurka poszczęści hihihihi.
:**

Agata z magicznego atelier pisze...

Tak sie zastanawiam jak się to stało,że jeszcze nie stoję w tej kolejce :) Ale juz nadrabiam i cierpliwie czekam na losowanie :)
Buziaki
Agata

M(aniek) pisze...

111 :D ale mam fajny numer ;)
zapisuje sie :D pale sie na niebieski ;)

Julia pisze...

No niezły tłok tu u Ciebie:)ja też mam ochotę na te cukierki:)
julka.julia1985@gmail.com

Brydzia pisze...

Nie wiem, czy powinnam stawać w kolejce, bo wygrałam u Ciebie ostatnio, ale te szare kapcie mnie po prostu rozbroiły :))

Z pasją pisze...

Tyle pięknych rzeczy, będzie trudny wybór dla osoby która wygra. Mimo to ustawiam się w kolejce i po cichutku będę liczyć, że może to mnie się uda :)Pozdrawiam

LolaArtStudio pisze...

CUDOWNE!!!! Aż brak słów:)
http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

aniutek pisze...

śliczności tu u Ciebie kochana, więc zapisuję i liczę na szczęście...link w rzuciłam na facebooka...pozdrawiam

Ann pisze...

ustawiam się w kolejce :)

melancholytower(at)wp.pl

Pluskotka pisze...

Za ten mlecznik dałabym się pokroić. Mam garnuszek w podobny wzór. :)

Sabik pisze...

Urocze cukiereczki...pyszności:-)pozdrawiam!!

aeljot pisze...

Cudeńka. Warto spróbować szczęścia :)

Ana.Anything pisze...

Ojej, na widok tych cukierasów aż mi się oczy zaświeciły jak dziecku:) przepiękne!!!! Sprobuję szczęscia, bo o takie cudeńka warto powalczyć:)

Joanna pisze...

Zapisuję się.
Miło jest stać w kolejce po takie cudowności, bo wszystko jest super.
Z niecierpliwością czekam na wyniki losowania.
Pozdrawiam i zapraszam na moje candy, miłego dnia.
www.mixrobotkowy.blogspot.com

Karina Chwila wytchnienia... pisze...

sliczne candy:)) takie kapciuszki lubię czesto zima je zakladam, ale nie sa tak pieknie ozdobione jak twoje:) i kubeczek czerwony w kropeczki bardzo mi sie podoba;)pozdrawiam cieplo;)

Anonimowy pisze...

Pewnie nie mam szans z taaaką liczbą, ale co tam postoję:)

pozdrawiam:)

agea happiness pisze...

fajniutkie candy, z resztą jak zawsze:) może tym razem mi się uda:)
pozdrawiam serdecznie:)

aldi pisze...

i ja staję w kolejce
zapraszam do mnie

Magda pisze...

No tak, dodałam banerem a nie napisałam komentarza :)
W takim razie staję w kolejce po te cukieraski :)

Nana pisze...

Koniki cudne więc zapisuję się z ochotą :) Pozdrawiam.

dorotaluk pisze...

O rany jakie piękne kropeczki.....ten dzbanuszek i kubeczki aż mi się oczy do nich zaświeciły:)

kajkosz pisze...

Konik mnie skusił, dopisuję się i ja:)

Magdalena pisze...

To i ja się zapisze na te buciki :-)

IQ7 pisze...

Jak zwykle Twoje Candy bardzo bogate i piękne, więc i ja sie skuszę...

IQ7 pisze...

Trzymam kciuki za pomyślność Galerii i pozdrawiam:)

skazana2 pisze...

biorę udział oczywiście ;)
obserwuje!

martaelb pisze...

Cudowności!!!!a więc i ja jestem chętna na takie prezenty!!!
martaelb@wp.pl

mój dziennik:
http://forum.muratordom.pl/showthread.php?165320-Codzienny-C-117-czyli-STA%C5%83CZYKOWO!!!

BeJoteM pisze...

zapisuję sie i ja na takie słodkości:)

skimmia pisze...

No właśnie a dlaczego mnie tu jeszcze w kolejeczce nie ma ;-)takie cudeńka rozdajesz że muszę tu być :-)
pozdrawiam ciepło i oczywiście banerek na pasku bocznym

Anonimowy pisze...

ustawiam się w losowaniu, może coś z tych cukiereczków trafi do mnie....
pozdrawiam,aga

Niki pisze...

Świetne :D
Baner w pasku bocznym na :
stylizacje-i-makijaze.blogspot.com

dziadowianka pisze...

cuda , cudnosci az trudno uwierzyc , ech :)

Emila pisze...

Śliczne, zapisuje się :D :D

Anonimowy pisze...

Супер!всё такое замечательное,тяжело выбирать!! хочу: 3. zawieszki świąteczne - wersja z dziewczynką lub chłopczykiem )))
http://raznoe-interesnoe-poleznoe.blogspot.com

Anonimowy pisze...

strasznie podobają mi się buciki i szale :) ustawiam się do kolejki; a nuż widelec może się uda :)
ulcia_f@o2.pl

Anonimowy pisze...

Ja też staję w kolejce :)
Justyna
justyna_20@autograf.pl

Sylwia pisze...

o rany jaka długa kolejka, ale słodkości takie kuszące, że zapisuję się i ja:) Pozdrawiam Sylwia

Katia pisze...

Rewelacja, a te siwe kapciuchy genialne :) zapisuję się oczywiście na candy, pozdrawiam
http://kotlewska.blogspot.com/

Asia-majstruje pisze...

Cudne prezenty, a te szare kapciuchy rewelacja! Zapisuję się i zapraszam na moje filcowe cukierasy, może coś Ci wpadnie w oko.
Pozdrawiam!

Katarzyna pisze...

Śliczne,ja też się w kolejeczce ustawiam;)

Dusia pisze...

Co za piękności! W szczególności te w szarościach, ale kubeczki w kropeczki prześliczniutkie

Joanna pisze...

Wielce wytworne candy, zapisuję się więc i ja :)

taia pisze...

Też mam ochotę na Twoje cukierki, więc się zapisuję i banerek u siebie umieszczam :)
Pozdrawiam cieplutko!

agamelnik pisze...

Cudowności! I ja się zapisuję! Pozdrawiam wszystkich! Przymierzam się założenia bloga, bo jak się okazuje-jest wiele osób dobrych,pięknych i otwartych na innych ludzi. I ja chciałabym się pochwalić tym co robię a nie tylko podpatrywać! Wszystkiego dobrego! Aga Melnik
agamelnik@gmail.com

Anonimowy pisze...

Piękności! Gratuluję talentu. Chciałabym wygrać, więc ustawiam się w kolejkę. Pozdrawiam. renig@tlen.pl

Anonimowy pisze...

moze i ja spróbuję
Marzena
marzenacegielka@i2.pl

Anonimowy pisze...

I ja nie przegapie:-) Pozdrawiam!

koralique pisze...

Cudowności! Ja też przyłączam się do zabawy i zapraszam do siebie! :)

Karolcia pisze...

Prześliczne candy, z chęcią ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie.

turkisa pisze...

Oj długa ta kolejka! No cóż, spróbować warto. Zapraszam też do mnie ;o) Pozdrawiam!

J.Dark pisze...

Jejkuuu jaka długaśna kolejka... ale ustawiam się w niej koniecznie :)

asieeneeczka@gmail.com

Joanna Darda-Gramatyka pisze...

ja też staję w ogonku. pozdrawiam www.mojehafty.pl

Koza domowa pisze...

A może 161 to będzie mój szczęśliwy numer?

Banerek wędruje na bloga. Pozdrawiam!

Marzycielka pisze...

Dziękuję za zaproszenie :)
Chętnie wezmę udział w zabawie

pozdrawiam!

Ania pisze...

Podlinkowałam ze zdjęciem na blogu!
http://tierra-es-mia.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Witam Ustawiam się na szarym końcu bo Twoje "słodkości" są przepiękne, szczególnie te papetki (idealne dla mojego małego brzdąca) i kubeczek. Pozdrawiam gorąco winka1979@op.pl

Karolina pisze...

i ja się zapisuję :)

piedra preciosa pisze...

Jakie śliczne słodkości rozdajesz, a te kubeczki moje wymarzone!Pozdrawiam Cie serdecznie!

malagosia pisze...

Bardzo chętnie wezmę udział po raz pierwszy, bardzo ubolewam że nie mam bloga bo nie mam aparatu, ale mam nadzieje że kiedyś to się zmieni. Serdecznie pozdrawiam malkul5@wp.pl

Orin pisze...

Na ostatnim banerku to zestaw idealny dla mnie :D Z przyjemnością się zapisuję.
Zapraszam też na moje candy :)
Pozdrawiam
Orin
http://bialawalizka.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Cudowności :) też takie chcę

Charlie pisze...

Oczywiście, że jestem zainteresowana. Te bamboszki są takie urocze i słodziaszne:D

Anonimowy pisze...

margolcia-
zapisuje się i ja,bo zestaw candy wyśmienicie słodki ;-)

e-mail:marketing@ab.bydgoszcz.pl

ell pisze...

Z wielką przyejmnąścią zapisuję się do kolejki:) buciki dla dziewczynki przeurocze....jestem zachwycona każdą rzeczą którą wytwarzasz:) jestem skromną fanka Twego talentu! Pozdrawiam
elo45@op.pl

Kachna pisze...

Ależ skarby!!!!
Zapisuję się!!!!
Pozdrawiam serdecznie,a w wolnej chwili zapraszam do mnie!!!!

Alina pisze...

Kolejka dluga...ale zapisuje sie !
Candy jest sliczne !
Sle pozdrowienia

jerzy_nka pisze...

Rozrzutna jesteś kobieto. Chętnie pogmerałabym w tych różnosciach, gdyby nadarzyła się taka okazja...

Nieszka71 pisze...

Tyle pięknych rzeczy... trudny wybór dla osoby, która wygra. Mimo to ustawiam się w kolejce i po cichutku będę liczyć, że może to mnie się uda :)Pozdrawiam serdecznie Nieszka71 a.ksiezniak@op.pl

Ivo pisze...

I ja chciałabym dołączyć do kolejki :)


Pozdrawiam i zapraszam http://weavingcraft.blogspot.com/

Жанна Зимокосова pisze...

Zapisuję się z wielką ochotą!!!!!!!!!!!!!!
http://zaichiha.blogspot.com/

Joanna pisze...

Przepiękne robisz rzeczy...
ustawiam się w kolejce...
normalnie jak za czasów socjalistycznych...taka długa...hihi
pozdrowionka

Beatrycze pisze...

Zapisuję się. Nie wiem czy trzeba wybrać, ale ja chyba na róż. :)

Sepia pisze...

Ale dużo słodkości!:)A taki kubeczek marzy mi się od od dawna:)
pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy:)
www.wsepii.blogspot.com

BB pisze...

Takie wspaniałości, można się jeszcze zapisać?

katerina pisze...

Same cudeńka tu u Ciebie...ustawiam się w kolejce do cukieracków...pozdrawiam

Anonimowy pisze...

zapisuję się
dorota_wysocka@epf.pl

MAGARO pisze...

byłam pewna ,że dawno tu stoję
już naprawiam ten błąd :)
pozdrawiam

Zdolność-tworzenia pisze...

187 komentarz. Marne szanse a koniki takie piękne.
Pozdrawiam.

Unknown pisze...

W takim wypadku poproszę szarości, wśród obserwujących jestem od dawna, obrazek już się wstawia. Pozdrawiam ciepło.
P.S. Te kubeczki... mniam

AgapeArt pisze...

komplecik szary cudowny :) staje w tej długiej kolejce :) jako obserwatorka bloga także :) banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

Unknown pisze...

Kolejka długa, ale szkoda nie spróbować. Zawieszki na choinkę przepiękne.
Pozdrawiam!

Jowi pisze...

Śliczności a na punkcie zawieszek z konikami to mam małego bzika.

raeszka pisze...

Same cudności :).

Chętnie się zapisuję :).

Anonimowy pisze...

Przydałyby się dla mojego brzdąca :)
Są śliczne!!!
Dlatego się zgłaszam
Informacja na blogu: troja.pinger.pl
trojanda@o2.pl
Pozdrawiam

Boei pisze...

Ale cudeńka!! Patrzę i podziwiam:)
Ustawiam się, oczywiście:)

Niedokończone... pisze...

Nastrój panuje tutaj niesamowity... Chcę spróbować!!! Może się uda :)
Pozdrawiam :*

DorARTthea pisze...

Zapisuję się,bo lubię koniki.Właściwie dla samych koników mogłabym się zapisać;-)Są urocze!

Anonimowy pisze...

Cudne:)i jakie romantyczno -mikołajkowe:)Pozdrawiam:) noemii@op.pl

lapappilon pisze...

Hello!
I want to play with you, please enter my name...
I post in my sidebar...
lapappilon@gmail.com
lapappilon.blogspot.com

Hugs
Eva from Serbia

emma . pisze...

z wielką chęcią się zapisuję :)

magdowo pisze...

Wspaniałe candy, to też i kolejka długa. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki.
Pozdrawiam serdecznie. Magda

nataja pisze...

zgłaszam się:)

maikowa pisze...

Ile słodkości! Mniam!
Zgłaszam się do zabawy!

Diablica pisze...

Z wielka ochota zapisuje sie na candy .

«Najstarsze ‹Starsze   1 – 200 z 230   Nowsze› Najnowsze»

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...