poniedziałek, 19 stycznia 2015

Duuużo się uzbierało !

Wymianki z Bożenką "Mam i ja" to czysta przyjemność :)
Jestem z nich zawsze bardzo zadowolona, bo to niezwykle zdolna 
i solidna nasza blogowa koleżanka :)
Dwa worki na WF to moje bardzo zaległe szyjątka dla Bożenki.
Miało być dla dwóch nastolatków o specyficznych upodobaniach, 
z miejscem na picie i imionami.


Zamiast zajmować miejsce w środku worka, to postanowiłam zrobić dwie kieszonki 
zapinane na rzep na zewnątrz.
Mogą być na picie ...


... na skarpetki lub inne drobiazgi:


Oba ściągane są sznurki, ale gdyby nie spodobały się chłopakom, 
to zawsze mogą pełnić rolę siatek, bo doszyłam rączki.
Z drugiej strony poza ozdobnym motywem znowu się porządziłam, 
bo zamiast naszyć literki, to posłużyłam się rzepem.
Od dawna miałam rzepowe literki, które czekały na wykorzystanie.
Użyłam je z tą myślą, że może ktoś nie będzie chciał chwalić się imieniem - 
wtedy można doczepić coś innego.
Jedyny ich mankament, to brak polskich liter.



Pierwszy worek ma motywy wojskowe, drugi bardziej muzyczne w fajnej kolorystyce.



W środku dołączyłam tasiemkę z karabińczykiem na doczepienie kluczy, czy telefonu.


Bożenka domówiła jeszcze wielgachną poszewkę w gitary, do której kupiłam tą świetną tkaninę:


Tył to imię z tej samej tkaniny.
Poszewka uszyta jest na zakładkę, w której jednak wykorzystałam cienką gumkę - dzięki temu zakładka nie odstaje od poduszki i wygląda to całkiem fajnie.


Paczki od Bożenki są zawsze bardzo eleganckie i pięknie zapakowane.
No i zawsze się boi, czy o to mi chodziło, a mnie się zawsze wydaje, że czyta mi w myślach, bo jest dokładnie tak, jak mi się marzyło ! Albo i lepiej :)
To moje pierwsze zamówienie, które stało się prezentem urodzinowym dla koleżanki Młodej:


Delikatny komlecik decu jest w tonacji, który dominuje w pokoiku solenizantki.


Całość dopełniał śliczny haftowany obrazek aniołka z imieniem od Gosi "To co lubię" , z którą robię wymianki równie często, ale niechcący wykasowałam sobie zdjęcia , buuu :(

Pokazywałam już pomysłowy słoiczek Bożenki na słodkości z krówkami, 
a to fajny pomysł na opakowanie cukierków irysków :


Druga moja prośba, to coś z rybami:


Przyszedł świetny chustecznik i jak zawsze ślicznie pachnące mydełka, 
od których nosa nie można odciągnąć ;)


Bożenko - ponownie przesyłam wielkie buziaki, dziękując Ci również za mega cierpliwość !

Pozdrawiam wszystkich serdecznie życząc udanego tygodnia, który u nas rozpoczął się feriami w szkole :)
Na śnieg chyba nie ma jednak co liczyć :(
Raczej na deszcz i zbójecki wiatr :/

Miłego dnia

17 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Świetne prace.
Zwróciłam uwagę na twój patent z gumką w zakładce podszewki. Wart wykorzystania!

Ania pisze...

Ale cuda! Jak zawsze wspaniałe prace pokazujesz! Pozdrawiam.

ystin pisze...

worek z czołgiem byłby hitem i u nas ;-))

mam_i_ja pisze...

Przepiękne worki! i ta poszewka, najchętniej bym jej nie oddała

fabryka-oczek pisze...

Pomysłowe siatkoworki :), a literkowe rzepy mnie kupiły. Całość idealna !!!:)
Pozdrawiam serdecznie

Anonimowy pisze...

Świetne rzeczy, a poszewka po prostu wymiata ;))
Zapraszam do udziału w mojej zabawie! Do wygrania wspaniałe kolczyki! :)
http://handmade-gaba.blogspot.com/2015/01/125-post-porownawczy-candy.html

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

swietna wymianka

Anielique pisze...

Rewelacyjne prezenty :)

Marta pisze...

Tradycyjnie fajna wymianka, a torby, które stworzyłaś, to dla mnie mistrzostwo! Pomyślałaś o wszystkim! :)

100krotki pisze...

Super wymianka :)


ashki pisze...

Cudnie się "oprezentowałyście":)

Gosia pisze...

I coś dla chłopaków :) super - świetna wymiana

Iwona Spychała pisze...

Jak zawsze cuda u Ciebie! Najbardziej zachwycił mnie jednak twój karabińczyk w worku. REWELACYJNY POMYSŁ!!! Super! Miłego weekendu!

Alicja pisze...

Wow jakie świetne prace :)

galeria61 pisze...

Śliczne prace, a Twój pomysł na wszycie gumki w zakładkę poszewki jest wart zapamiętania :)

fąfę pisze...

Wszystko wspaniele i oko cieszy
http://mojerekodzielo-fafe.blogspot.com/search/label/WYMIANKI Zapraszam na wymiankę . Pozdrawiam

olllq pisze...

O matko i córko jak mnie tutaj dawno nie było ! Wszystko piękne jak zawsze.Kiedyś dawno dawno w czasach kiedy moi panowie wchodzili na dywan po drabinie bawiłam się w szycie takich fajnistych toreb, worków itp. Trochę zatenskniłam za tymi czasami a maszyna ... No cóż ;) ślicznie tu u Ciebie , pobuszuję jeszcze bo mam zaległości.

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...