niedziela, 2 marca 2014

Serduszka na wiosnę


Czy u Was też już rośliny obwieszczają nadejście wiosny ?
Wczorajszy dzień był pełen słońca i tropienia kolorowych śladów zwiastujących coraz cieplejsze dni.
Spacer z dziećmi trwał bardzo długo, bo pogoda nie zachęcała do chowania się w domu :)
Dzisiejszy dzień ma być u nas jeszcze cieplejszy, więc postanowiliśmy wyciągnąć już rowery...
Sanek nie użyliśmy tej zimy ani razu :(
Nadchodzi pora wietrzenia szaf i zmiany wystroju domków.
 Pasje Celi namówiły mnie do szycia serduszek.
Jest ich troszkę, bo nieco się rozpędziłam, stąd dzisiaj pokażę tylko część.
Wszystkie mają zapach magnolii.

Motyle




Kwiaty











Te serduszka są większe.
Różane jest dwustronne, w jedynym takim egzemplarzu:



Na truskawkach motyw jest w tej samej tematyce z obu stron.


Jeżeli ktoś ma chęć na serduszko o zapachu magnolii, to zapraszam do Galerii, gdzie już czekają.

Miłej niedzieli wszystkim życzę !

16 komentarzy:

Avrea pisze...

śliczne wiosenne serduszka !
pozdarwiam

Greenfrog pisze...

a ja u mnie jeszcze nie widzę żadnych wiosennych kwiatków :( a pogoda też jakoś nie rozpieszcza, mimo, że słońce przebija się zza chmur, to jest chłodno :(

a serduszka śliczne ;)

fabryka-oczek pisze...

Ale zapachniało wiosną u Ciebie Kasiu :)
Wszystkie serduszka cieszą oczy.
Pozdrawiam

Gosia @ Quilts My Way pisze...

Nieźle się rozpędziłaś z tymi serduszkami:) Chciałam napisać, które najbardziej mi się podoba,ale jest ich tyle,że aż ciężko wybrać. Wszystkie są cudne!

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Piękne kwiatowe serducha,w sercu już wiosna!

kasia pisze...

Serducha super,a truskawkowe mniam,mniam:)

ystin pisze...

śliczne te seruszka!
u nas jeszcze nic nie kwitnie... wyglądam z niecierpliwościa...:-))

srokencja pisze...

Śliczne i takie wiosenne.

Unknown pisze...

Piękne serduszka, takie kolorowe - naprawdę wiosenne :)))

100krotki pisze...

u mnie nie ma jeszcze kwiatków :(
u Ciebie wiosna na całego, kwiatki, serduszka w motylki i różyczki,
śliczne :)

Ania pisze...

Ale cuda! Jak u Ciebie wiosennie i kolorowo! Pozdrawiam.

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

Ale u Ciebie wiosennie :) Cudnie :)

Kasia z Różności pisze...

Dziękuję za miłe słowa :)

ashki pisze...

Serduszkowo mi w oczach;) Ale pięknie:)

Anua pisze...

Jestem zauroczona:) Twoje serduszka skradły moje serce!:)

Marta pisze...

Śliczne serduszka! U mnie też wiosna rozgościła się na całego, ale dobrze mi z tym! :)

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...