środa, 20 listopada 2013

Czarno-biała wymianka

Ania zorganizowała Czarno-białą wymiankę, w której moją parą została Małgosia Kozłowska .
To wielka paka, która do mnie dotarła:


Nie wiem skąd Małgosia wiedziała, że taka buteleczka jest mi właśnie potrzebna na winogronową naleweczkę, ale będzie ślicznie prezentowała się na stole ;)
A jak zrobić taką nutkową zawieszkę - możecie podglądnąć u niej w kolejnym poście :)


Nie mogłam niestety spełnić marzenia o dzierganej maskotce, ale na blogu Małgosi podglądnęłam, że często urządza spacery do stadniny koni.
Stąd pomysł na moją interpretację tematu wymiankowego:


Torba i poduszka uszyte są z bawełny.
Jedna strona to konie, a druga - drobny wzorek.


Aniu - dziękuję za organizację wymianki.
Małgosiu - Twój prezent jest świetny, dziękuję :)

Pozdrawiam

22 komentarze:

Greenfrog pisze...

oo, ile pięknych i przydatnych rzeczy! ;)
ja swojej parze też zrobiłam czarno-biały zamotek :D

Agnieszka - ABOKU pisze...

Super wymianka, wszystko piękne.

fabryka-oczek pisze...

Wszystko piękne i świetnie się prezentuje :)
Pozdrawiam

Ania pisze...

Wspaniała wymianka. Piękności prawdziwe dostałaś i piękności przygotowałaś. Świetny jest ten materiał z konikami. Pozdrawiam.

Lexie's Art pisze...

Przepiękne rzeczy dostałaś! I jeszcze nutki są! Jestem pod wrażeniem :-)

mała sztuka pisze...

cuda pozdrawiam ciepluteńko

Kaprys pisze...

Piękna wymianka tyle graficznych wzorów, że aż miło popatrzeć !
Pozdrawiam Agnieszka

aeljot pisze...

Piękne prezenty :)

Jola pisze...

Super poducha i torba. Konie wspaniałe.

piaseiza pisze...

Świetna wymiana, każda ze stron dostała piękne rzeczy.

Fabulous-christmas pisze...

http://fabulous-christmas.blogspot.com/2013/11/mikoaj.html
zapraszam

Avrea pisze...

śliczna wymianka

Gosia pisze...

superowa wymianka z obu stron :))

Jania pisze...

Fajna sprawa taka wymianka :)
Podoba mi się stworzony przez Ciebie komplet, ale chyba wolę stronę ze wzorkami;)

Pozdrawiam!

Marta pisze...

Same cuda :)

w związku z nitką pisze...

Muzyka i wiatr w rozwianej grzywie - bardzo romantyczna wymianka :)

eniutek pisze...

Niby tylko dwa kolory biorą udział a jakie cuda wyczarować można :) Pozdrawiam

Ulotne Chwile pisze...

Fajna wymianka Kasiu:)
Pozdrawiam ciepło

olllq pisze...

Mmmm moje ulubione kolory .Rewelacyjne prezenty dostałaś i wysłałaś , aż miło popatrzeć :)

Ewelcia pisze...

Zazdroszczę wymianki :) Obie otrzymałyście same wspaniałości
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w mój quillingowy świat
handmadebyevi.blogspot.com

Bea pisze...

ach ... cudeńkami się wymieniłyście ! Bajeczne te Wasze upominki !
Tylko patrzeć i podziwiać, tylko powzdychać ...
Pozdrawiam cieplutko :)

Jomo pisze...

Piękna wymianka, wspaniałe prace!

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...