wtorek, 15 października 2013

Candy na dobry humor

Serdecznie dziękuję za wszystkie tak miłe dla mnie słowa pozostawione pod poprzednim postem !
W podziękowaniu za nie chciałabym i ja sprawić komuś troszkę radości, stąd dzisiejsze candy :)


Przygotowałam prezenty dla dwóch osób, a tematyka przybrała charakter zimowo - świąteczny, bo i termin  losowania odległy, z przyczyn nazwijmy to rodzinnych -
  15 listopada.
Paczuszka dojdzie już zatem raczej w aurze późnojesiennej lub wczesnozimowej ;)
Candy trwa jednocześnie na Facebook'u i   na blogu, 
gdzie należy udostępnić tą informację na profilu lub zdjęcie (pierwsze, bądź ostatnie) z  linkiem w pasku bocznym bloga.
W obu przypadkach proszę o pozostawienie komentarza.

Pierwsza osoba otrzyma poszewkę na poduszkę z tymi przesympatycznymi skrzacikami:


 Jej nieco ciemny klimat rozjaśni łańcuch / girlanda wykonana z włóczki, filcowych zawieszek i skarpety.


Powstało już wiele pięknych dzierganych zawieszek świątecznych, ale łańcucha jeszcze nie widziałam, więc mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba.


Na drugą osobę czeka natomiast ten oto komplecik składający się z bransoletki i naszyjnika.
Oba wykonane są z tej samej czerwonej włóczki i oba mają zawieszkę w postaci śnieżynki:


Uzupełnieniem jest czerwony łańcuch / girlanda z fajnym reniferkiem, śnieżynkami i dzwoneczkami:



Zapraszam serdecznie !
Pozdrawiam

77 komentarzy:

madebymali pisze...

To ja się chętnie ustawiam:)

Aguska31 pisze...

Po tak Piekne prezenty rowniez ustawiam sie z przemila checia :) Pozdrawiam :)

Maja pisze...

I ja jestem chętna :)

Avrea pisze...

ojej jakie cudowności świateczne :)
stanę i ja :))
pozdrawiam

Ataboh pisze...

Też staję... bo lubię skrzaty :)

Ania pisze...

Ojej jaki wspaniały biżutek!!!! Bardzo mi się podoba. Staję w kolejce. Pozdrawiam.

ArtFarma pisze...

Skrzaty na poszewce cudaśne, staję w kolejce po cukieki;)
baner na moim blogu: http://malafarmaaniki.blogspot.com/
pozdrawiam:)

Agnieszka C. pisze...

To nasz ulubiony klimacik! :)
Zapisuję się :)
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Śliczności :-) Zapisuję się z przyjemnością :-)
Pozdrawiam serdecznie.

ystin pisze...

alez świętami zapachniało... ustawiam się oczywiście!

CzaryMaryDori pisze...

Oczywiście zapisuję się na takie cudowności.
Pozdrawiam

Sunsette pisze...

Oj, śliczności:) czaję się na naszyjnik z bransoletką:)

Aga Waleria (Agnieszka Ł) pisze...

No nie może być!
Takie piękne prezenty czerwono czarne :)
Nie może mnie zabraknąć :)
Już mknę do siebie wstawiać banerek :)

Martek pisze...

Śliczne, zapisuję się. :-)

lucy z mazur pisze...

Jakie cudności,jakże bym mogła stracić okazję na ich zdobycie,może się uda?

eniutek pisze...

Ustawiam się w ogonku i liczę na łut szczęścia :) Pozdrawiam

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

I ja się zapisuję :)

kgosia pisze...

ja też chętnie się zapisuję :)

Jomo pisze...

Kasińko i mnie nie może tu, u Ciebie zabraknąć!
Zapisuję się i trzymam kciuki, za siebie oczy wiście.^^)

Buziaki posyłam :**

Slonka pisze...

Zakochałam się w tym łosiu, dlatego staję w kolejce i stać będę :))))

fabryka-oczek pisze...

Oj, poczułam już święta :)
Nie może mnie tu zabraknąć :)
Pozdrawiam
Gosia

galeria61 pisze...

Poduszeczka ze skrzatami jest tak urocza, że od razu skradła moje serce :) Girlandy z włóczki - oryginalny pomysł, jak zawsze u Ciebie :)
Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i liczę na łut szczęścia

Czarna Cytryna pisze...

Poducha b. mi się podoba :) I girlandy pomysłowe! Ustawiam się w kolejce!
Pozdrawiam! Cz.

Beata pisze...

Obowiązkowo zapisuję się na Twoje cudeńka :)

Decu Style pisze...

Ja też! Ja też! :)
Zapisuję się :)
BUZIAK :*
Zapraszam po candy też do siebie :)

mrumru pisze...

ma sie ochote wyjrzycze c : chce tooo! ^^
wspaniały świąteczny klimat :) [iszę się na to :)

Aneta pisze...

cudne...zapisuję się oczywiście:-)

Szkatułka Ami pisze...

same Przyjemności i tak już świątecznie że już mi choinką zapachniało :)

Marta pisze...

Ale cudeńka! :)

pomieszane-poplątane pisze...

Fantastyczne są te skrzaty:) A takiej girlandy jeszcze nie widziałam:) Wspaniałe są:)
Chętnie przyłączę się do zabawy:)

Lexie's Art pisze...

Ale śliczności świąteczne!
Zapisałam się i na fb i tu - wszędzie jestem jako Lexie's Art
Pozdrawiam
Ola - Lexie's Art

lexiesart@gmail.com
http://oo-lexiesart.blogspot.com/

Unknown pisze...

od jakiegoś czasu myślę o tym jak bardzo chciałabym już wziąć się za 'gwiazdkowe' szycie. Ale czasu brak. Zazroszczę i zapraszam do mnie:)
danusiowa.blogspot.com
ps. fajne skrzaty !

anuk_pl pisze...

Super rozdanie w ślicznych kolorkach :) Staję w kolejce :))) I pozdrawiam cieplutko!

Greenfrog pisze...

ależ się świątecznie zrobiło :) bardzo klimatyczne te prezenty, które wymyśliłaś ;)
ja również się zapisuję ;)

Zosia Samosia pisze...

Na świąteczne candy jestem zawsze chętna :) Zapisuję się z wypiekami na twarzy!

Zosia Samosia pisze...

Cosik mi się zawiesiło i nie wiem czy wcześniejsze zgłoszenie poszło czy nie. Zapisuję się i czekam z niecierpliwością na losowanie:)))

Art shaker by Monique pisze...

Jakie cudowności! Zapisuję się i ja, również na facebooku. Pozdrawiam!

olllq pisze...

Suuuper cukierki przygotowałaś .Z przyjemnością wezmę udział w zabawie

Marzena pisze...

O! To ja z wielką przyjemnością :)
Info w lewym pasku bocznym.I przy okazji zapraszam na moje candy :)

sosnowygaik pisze...

Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy. Prezenty śliczne:) Pozdrawiam:)

Ali pisze...

Cukieraski są śliczne , więc również się zapisuję, pozdrawiam

izetta pisze...

I ja, i ja, ja też do kolejki. Te skrzaty są cudowne, a girlandę chętnie umiesciłabym u siebie w pokoju :D

JoannaGiovanna pisze...

ja też :D

JoannaGiovanna pisze...

ja też :D

skimmia pisze...

cudeńka przygotowałaś :-)ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
pozdrawiam jesiennie

ZaliaMoon pisze...

Zgłaszam się.
Info na pasku bocznym tu: http://zabawna-sztuka.blogspot.com

Pozdrawiam, Kinga ;)

Marta pisze...

Poducha jest wspaniała, a łańcuch bardzo oryginalny, dlatego też nie może mnie tu zabraknąć.
Pozdrawiam serdecznie i czekam niecierpliwie na losowanie.

Mikko pisze...

Jakie piękne girlandy na święta będą się cudnie prezentowały :) kto wie może u mnie? :)

ROMA pisze...

Przyłączę się do zabawy i zapraszam również na moje candy: epokapapierowa.blogspot.com

Jotkaa pisze...

Zapisuje się i ja :)
jot-kaa.blogspot.com

Koraliki Beaty pisze...

i tym razem zabraknac mnie u Ciebie nie moze

pozdrawiam

Oliwia Art Deko pisze...

Poduszeczka bardzo mi się podoba! Zgłaszam się a przy okazji zapraszam do mnie :)
http://oliwiaart.blogspot.com/

Modelinki Werki pisze...

zgłaszam się ;)http://modelinkiwerki.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Zgłaszam również chęć udziału dla mojej jeszcze nienarodzonej córeczki.;-)Bloga nie prowadzę.Dopiero wdrażam się w te tematy.Może i ja niedługo założę.Mój adres ko-ru@wp.pl Daga

MargoLa pisze...

Super cukierasy. Z przyjemnością ustawiam sie w kolejce. Banerek już u mnie wisi:)
http://skarbymagielnicy.blogspot.com/

Anko pisze...

Cudne prezenty więc zgłaszam się do Twojej zabawy, pozdrawiam i zapraszam do siebie.

Pocopotka j pisze...

o wooooow bajeczne i chyba nie potrafiłabym wybrać, który zestaw jest lepszy
staję w kolejce i czekam niecierpliwie na losowanie:)

Unknown pisze...

ojojoj ale dluuuuuuuuuga kolejka no tak po takie cudasie nie dziwie sie. Zapisuje sie z miła checia. POdrzawiam.

Unknown pisze...

ojojoj taka dluuuuuuuga kolejka. Ale ja tez sie zgłaszam po takie cudasie-sliczne!!!! opublikowane na fb i moim blogu. pozdrawiam

Ewelcia pisze...

Z wielką przyjemnością dołączam do zabawy :)
Banerek podlinkowany na handmadebyevi.blogspot.com

Unknown pisze...

I ja i ja i ja! :)

http://gabrysiowamama.blogspot.com/

Czarna dama pisze...

Ja chcę, ja chcę tą sliczną poszewkę ze skrzatami i inne piekne rzeczy też :) więc staję w kolejkę :)

Chaga pisze...

To ja też :))), wszystko takie fajnowate.

Mevosa pisze...

Z miłą chęcią również zapiszę się do zabawy. Takie piękne rzeczy zostały przygotowane i nie można przejść obok nich obojętnie:) Pozdrawiam serdecznie:)

Unknown pisze...

Oczywiście również się zgłaszam! ;)
Mój email: auruna@vp.pl
Dodałam banerek w zakładce rozdania ;)
Pozdrawiam ;)

Unknown pisze...

Już wszędzie czuć świąteczną atmosferę. Pozdrawiam cieplutko, zgłaszam się oczywiście

Unknown pisze...

Podusia jest przeurocza! Z chęcią się zgłaszam, banerek u mnie na blogu: dziesiec-stron-swiata.blogspot.com/

:)

kaska-1970 pisze...

Tyle ciepełka, takiego na zimę, w obu tych cukiereczkach. Oczywiście, że się zapisuję na listę chętnych. Kaśka
http://mojzakatek.blogspot.com

Unknown pisze...

Z chęcią biorę udział ;))
http://nataliabloguuje.blogspot.com/

barbaratoja pisze...

potrzebuję czegoś na poprawę nastroju!!!!!!!
Zapisuję się, od samego patrzenia buzia się uśmiecha!

Make Up 4 Everyone pisze...

Z przyjemnością się zgłaszam :)
Banerek: www.mazidlo.blogspot.com

w związku z nitką pisze...

KURCZACZEK! Tak się zaszydełkowałam, że prawie na śmierć! I prawie bym przegapiła! Oczywiście, że chcę! PODUCHA CUDNA!
Pozdrówko :)))

Magiczne Sploty pisze...

Piękne prezenty! Aż szkoda by było nie spróbować szczęścia :-). Zapraszam również do mnie na mikołajkowe candy. http://magicznesploty.blogspot.com/

azurek drutuje pisze...

Uff, zdążyłam i ustawiam się w kolejce. Może szczęście się do mnie uśmiechnie :)
Pozdrawiam. Ola.

Unknown pisze...

cudowne klimatyczne candy, staję w kolejce, tym bardziej że jutro są moje urodziny :-)))

Anonimowy pisze...

Ustawiam się grzecznie w kolejce:)
agallegro17@op.pl

Bea pisze...

Jejku, jekju ... takie cuda, a mnie tu nie ma !!!???
Kasiu kochana, wciśniesz mnie na koniuszek tego ogonka, bo i ja łapki swoje po te Twoje cuda wyciągam !
Plisssssssssssssss :)
Cieplutko pozdrawiam !

Zapraszam jeszcze tutaj :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...